- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letiltás - hogy is van ez?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Honor Magic V2 - origami
- Mobil flották
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz csongi #18001 üzenetére
Biztos, hogy a helyén van rendesen, mert amikor észrevettem, hogy nem az igazi, akkor újra megnéztem. Igazán nem is lehet rosszul berakni. De majd átnézem egyszer újra az egészet.
Persze felírom, az ilyen dolgokat mindig lejegyzetelek. Amikor még a haveromé volt a motor már akkor is megcsináltam volna neki, de azt mondta, hogy nem kell. De így, hogy az enyém lett engem nem hagy nyugodni, tudnom kell azokat a hézagokat.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
válasz csongi #18003 üzenetére
Értem én, hogy mit mondasz, de ugyanezek az égők voltak az előző lámpában is ahol tökéletesek volta.
Lehet, hogy figyelmetlen voltam, és talán mégis csak lehet a lámpán belül állítani valamit pluszban, nem tudom. Majd megnézem még egyszer. Ezt a dolgot most egyenlőre félreraktam, ha leellenőriztem a szelepeket (de rohadtul nincs kedvem bontogatni) utána majd visszatérek rá.
De köszönöm szépen a segítséget.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Burt1793
veterán
válasz csongi #18022 üzenetére
Ez már nagyon motorfüggő dolog. Ha sok cuccot visz az ember, fontosabb, hogy masszív legyen a rögzítés, a legjobb az oldaldoboz és a rendes topcase. A tanktáska általában gátolja a mozgást és nem is nagy az űrtartalma.
A motortípus egyénfüggő. Én pl nehezen férek fel egy sportmotorra, nagyrészt túramotorokat próbáltam (dl650, bmw gs800, yamaha tdm900, africa twin, cb600f, cbf600, nc750x), hosszú távon ezek kényelmesek, másnak talán nem, ezt nem tudom.
Annyi szent, hogy más téma, mint a robogós.
A menettulajdonságokat nem rontja robogón a topcase, cserébe praktikus, gyorsan nyitható, csukható, egy mozdulattal levehető, ezek a mindennapokban fontosabb dolgok, előnyösebb a pókozásnál. Mint mondtam, heti 2-szer, 3-szor én is pókozásra szorulok, ami plusz idő.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
-
Plero
tag
válasz csongi #18058 üzenetére
Hűtő kiszedve. KTM a márkája. Az alján a közepénél elég sáros, nedves. Amúgy tisztának és száraznak tűnik kívülről. Egész jó állapotban van. Na majd holnap kiderül a teszteléskor. Légtelenítő csavar a hengerfej tetején van az a legmagasabb pontja a hűtésnek. Valahol láttam , hogy egy csövet kell húzni rá és visszavezetni a kiegyenlítő tarályba a zárókupak helyén. Így lehet körforgásban , folyamatosan , csepmentesen légteleníteni.
A kormánystabilizátort, hogyan tudom leellenőrizni? A felfogató gumiperselyei elporladtak.
Bocsánat, hogy ilyen sokat kérdezek, de ismeretlen még ez a típus nekem. Új beszerzés. Az öreg Honda CX650E-t nem nagyon kell szerelni."Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
zodes
aktív tag
válasz csongi #18071 üzenetére
Valóban ezt jól látod! :-D
Szeretném használni, amilyen hamar csak lehet (március), ameddig csak tudom, akár decemberig is.
A másik, hogy a munkahelyem különleges. Nagy területen fekszik, konkrétan a belépés és a műhely között 3km is van. De robogóval be lehet jönni, mással nehézkesebb.
A Burgmant Én is néztem, de vegyesek az érzelmeim ezzel a típussal kapcsolatban.
Sokan agyon dícsérik, sokan pedig lehúzzák a sárga földig. De nézegettem már 400-ast ebből a típusból.
Illetve Kymco 500-ast is. Nem tudom a Kymco mennyire megbízható.
Volt egy Honda 600-as túrám 5 szezont használtam, egyetlen probléma volt egyszer... elment a világítás egyik napról a másikra. Miután négyen 2 napot kerestük a hibát elvittem egy Honda szervízbe. Ott hatan egy nap alatt megtalálták a kontakt hibát Olasz összeszerelés. Egyébként imádtam.Jaa, eddig Schwalbe-val jártam be Szépen felújítottam. Tökéletes. De csak 5km-t kellet napi kétszer megtenni. Most egy kicsit többet.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-B85-HD3 rev.2.0 - i5-4460-16GB DDR3-Samsung SSD 840 EVO 120GB Hackli***MacBook Pro (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2014 közepe)***
-
zodes
aktív tag
válasz csongi #18088 üzenetére
Szia!
Olvastam több helyen, hogy a Bálnában 500 Piaggio blokk van.
Erről ezt olvastam:
"A motorikus problémák elkerülése miatt érdemes a 2004 utáni, EVO sorozatból válogatni, aminél már a termosztátházat a hengerfej bal oldalához tették, így a lassú bemelegedés miatti olajhígulás (a hidegben lecsapódó benzint a dugattyúgyűrű lehúzta a karterbe) már nem jelent problémát."
Azonkívűl elektromos problémákat ír, amit így nem tudok hova tenni, elég tág fogalom.
Te a rendbetételen mit értesz? Megveszem a kiszemelt áldozatot. Majd dobjam szét és ellenőrizzek le rajta mindent? Vagy elég, ha egy jó szerelőhöz elviszem, hogy nézze át?
(Jó szerelő ismérve, hogy ért hozzá, megcsinálja valóban, ami rossz és nem vág át a palánkon.....annyira )Gigabyte GA-B85-HD3 rev.2.0 - i5-4460-16GB DDR3-Samsung SSD 840 EVO 120GB Hackli***MacBook Pro (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2014 közepe)***
-
veterán
-
veterán
-
Upo
addikt
válasz csongi #18174 üzenetére
188, de a lábam hosszú mint egy 195 centisnek, 78 kiló. A gyerek 17 éves, 183 és 62. De miért fontos ez? 40 éve kezdtem a motorozást, fiatalabb koromban le nem lehetett szedni, de automata váltós robogóm még nem volt, nem ismerem őket. Motoroztam homokban, sárban, hóban, vízben, hegyen-völgyön, utassal is, többszáz km-es utaim is jócskán voltak, nem csak rövidek. Gyanítom hogy valahogy meg tudok bírkózni egy robogóval is...
Gyerekkorom óta magamnak szerelek, műhely, szerszámok vannak. Ami meg nincs azt megveszem vagy megcsinálom (az elmúlt rendszerben nem lehetett csak úgy leemelni a boltból az ilyesmit, egy lendkerék, kuplung lehúzáshoz, motorblokk szétbontáshoz, csapágy lehúzáshoz, besajtoláshoz csinálni kellett szerszámot mert megvenni nem tudtuk).
Jöhet a típus ajánlás.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
veterán
válasz csongi #18188 üzenetére
A 6-8Km-es napi távolság meg a robbanómotorok rákfenéje, főleg ha több részeltbe hajtod bele.
Én ha rövidebb távra megyek csak, akkor mindig tovább hagyom kicsit álló helyben melegedni a motort. Mármint hűvösebb időben. Nyáron meg hamar bemelegszik egy 4T is. Bár állandó rövid távokra szerintem is egy 2T inkább.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Upo
addikt
válasz csongi #18188 üzenetére
Nagyon régen volt MZ TS125-öm is. Azzal is mentünk 2 személlyel. Teljesen rendben lehetett vele a városban közlekedni. Ennyivel gyengébb lenne egy mai technika, hogy nem tudunk elmenni vele a piacra ketten? Azért reméltem, hogy annyira azért csak képes egy mai technika.
Nem vagyok egy forrófejű csikó már, mint írtam, nem akarok senkit legyorsulni, nem akarok országútra menni vele, azt akarom hogy ne az autót kelljen elővenni ha egyedül vagy ketten mennénk valamit elintézni.
Tudom hogy a robbanómotorok rákfenéje a kis táv, de ez az autóra is igaz. Akkor már inkább a motort gyepáljam vele, kis túlzással annyiba kerül, mint egy szett téli kerék az autóra.
Nem tudom mi ez az ellenállás a 125-el szemben. Pont az a 40 év ami azt mondja hogy bőven elég lesz. Jut is eszembe, 50-es simsonnal is motoroztunk sokat 2 személlyel a haverokkal, igazából most az a teljesítmény is teljesen elég lenne. Volt aki le is vizsgáztatta rendszámosra és jártak vele hivatalosan ketten. Csak lehet olyan robogót találni ami egy 50-es simson teljesítményét eléri vagy alulról karcolja nem?
Igazából azért számítottam arra, hogy a linkelt 4 közül azért valamelyikre kapok valami tanácsot, típushiba amit érdemes a szokásos dolgokon felül átnézni, de eddig csak az oltást kaptam hogy miért pont 4 ütemű 125-ös (illetve az egyik az 200-as ami 160). De hátha még befut valami segítség.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz csongi #18196 üzenetére
"A fő feladat a gyorsítás, de lent ezek a 4T blokkok lomhák, pörgetni kell, és pont a hideg oldalon lesz a legnagyobb terhelése."
Nem. Mondom hogy nem akarok gyorsulni, nem érdekel hogy lomha. Nem is szeretem pörgetni, sőt a hangos kipufogót se kedvelem, világ életemben azon voltam, hogy a motorjaim minél halkabbak legyenek.
Qvra nem érdekel hogy 35 másodperccel később érek a teszkóba vagy a piactérre. Nem tolakodok a lámpánál hogy első legyen a kilövésem.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Upo
addikt
válasz csongi #18209 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy 30-al akarok tötyögni vele, azt én is utálom amikor mások _indokolatlanul_ töketlenkednek. Attól még, hogy nem csutka gázon akarok mindenki elől kigyorsítani, attól még lehet normálisan, másokat nem akadályozva közlekedni. De nagyon sokan úgy közlekednek, mintha egyedül lennének az úton, eszébe nem jut hogy mások is jöhetnek arra. Besorolás, úton helyezkedés, egyenletes tempó tartása, előrelátó, ésszel közlekedés, hogy ne csak digitális csutkafék-padlógáz vezetés legyen belőle. Autóval is így közlekedek, figyelek magam köré és a többi közlekedőre. Párom nem vezet rosszul, kb. mint egy átlagos, normálisabb sofőr. De amikor én vezetek, akkor azért előbb odaérünk, és közben fél-egy literrel jobb fogyasztást produkálok. Fékezgetés helyett előrelátó motorfék, adott esetben gyorsítás, és még a fékbetétet is kíméli. Azért olykor én is eleresztem a lovakat, de nem lakott területen hanem olyan helyen ahol veszély nélkül belefér.
Egy kicsit azért nem értem. 250 jó, 125 nem jó, 50 megint jó? Az 50-es topikban meg megy hogy minek szénné tuningolgatni amikor azt egy 125-ös alapból tudja. Kicsit ellentmondásos.
Az elektromos bringa nem igazán 2 személyes, meg a csomagtér sem olyan jó, szerintem kihullott.
Tekerős bringa az nálam inkább kedvtelés, szoktam/szoktunk is járni bringázni. De néha sok időt elvisz, és hát azt se lehet olyan jól pakolni. A kényszerű helyváltoztatásra inkább a tekerős bringa helyett valami gyorsabb megoldást preferálok, azzal is több idő jut a kedvtelésre. Erre gondoltam volna, hogy helyben versenytársa lehet az autónak, kisebb költséggel, és az a pár csomag is belefér.
A szereléstől meg nem ijedek meg, és eddig a tervszerű, rendszeres megelőző karbantartás mindig bevált, valahogy a váratlan hibák jórészt elkerültek miatta. Ráadásul szeretek ilyenekkel is foglalkozni, szinte kikapcsolódás néha a mókuskerékből. Gyertya szenvedés jól beállított gyújtással, keverék képzéssel talán nem olyan vészes. Olajcserét is megcsinálom, szeretem látni mi az ami kijön. A fékre nagyon érzékeny vagyok, rettentően irritál amikor nem úgy működik mint az óramű. Egyik első dolgom egy új szerzeménynél, hogy a fékeket rendbeteszem. Ha kell akkor karmantyú, tömítések, dugattyú csere, a fékdugattyú és az úszó féknyereg csapjai nálam mindig könnyen járnak. Rendszeresen tisztítom, karbantartom, cserélem a fékfolyadékot is. Menet közbenseggel, karral érezni ha valami nincs rendben, rugózás, csillapítás, csapágyazás, az is kapja a karbantartást, cserét. Mondjuk nem vagyok egy művész, külsőre lehet hogy voltak szebb motorok az enyémnél, de műszakilag jobbak nem, mindig csodálkozva szálltak le a gépeimről egy próba után. Úgyhogy ettől nem félek hogy foglalkozni kell vele. Nem is adom szívesen más kezébe, iszonyat amit némelyik "mester" képes elkövetni, van amelyik egy csavart nem tud normálisan becsavarni, ferdén erőlteti izomból aztán csodálkozik hogy hol a menet, stb. Igényesség, értelmes gondolkodás nagy luxus. De egész más egy saját karbantartású motor ami gyakorlatilag minden használatnál megkapja az odafigyelést, mint egy sima felhasználó, aki jó ha évente elviszi a szerelőhöz, vagy amikor már nagy a baj.
Tudom hogy mi az igényem. Nem mondom hogy mindenáron 125-öst akarok, de abszolút nem kizáró tényező ha amúgy jó az ajánlat. És nem zavar, ha 3-4 másodperccel lassabban van 60-70-en mert a város az nem versenypálya. Legalábbis felénk nem. És az se zavar ha megelőznek.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #18225 üzenetére
Fogalmam sincs. De ennél nagyobb fasságot még nem olvastam.
És ezt NE vedd személyes sértésnek, nem annak szánom...Szerk: már csak azért sem, mert én sem szeretek beskatulyázódni
az autók közé... Rossz nézni, amikor a motorost "tolják le" az útról:
125-tel ilyen élményem még nem volt. A forgalom ritmusát kb. tudja.Motorosként, biztonságosnak egy "picit gyorsabban" haladást tartok,
mert akkor én kontrollálom az eseményeket: ezt az 50-es nem teszi
lehetővé, és adott esetben a 125-tel is necces. Másképp kell vezetni.Van, aki együtt tud ezzel élni. Van, aki nem. Nem azt mondom, hogy
egy 250-300-400-as géppel hamarabb odaérek az úticélhoz, és azért!
Nem. Azért, mert ha pl. be akarok sorolni, akkor nyélre ugorjon már...
Mint írtam: másképp kell ezeket vezetni. (Lendületből motorozni, amit
a kisebb köbcentiken csinál az ember veszélyesebb, mint erőből...)
És ez még mindig nem a száguldozásról szól. És csak egy vélemény.Ui: Lágymányosi hídra felhajtásnál elég necc a Cygnus. Pirostól indul,
jön az emelkedő, 20-40 közt becsoffad! Jó esetben 50 megvan, mire a
felhajtósávba érek, és akkor, ha szerencséd van, berakod a 70-nel tök
szabályosan érkező autósorba magad. Na, oda kéne jó váltó + pár ló!
De mondjuk anno a 4T 50 is agyhalál volt a Petőfi hídra felhajtáshoz...
Sose vennék napi használatra olyan motort, mert agyrém, amit tud.
(Igaz, evett vagy 1.8L-t százon az oké! De valami 4L tankja volt csak.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz csongi #18224 üzenetére
Hát, normális 50-es robogót amire az ő szemszögéből érdemes építeni 200 alatt nem találsz. Utána szerintem előlegezzük meg a közel 80-100 ezret a papírokra meg mindenre. És akkor jön még csak a tuning. Kérdés, hogy te mit is értettél ez alatt, mert én hajlamos vagyok túlzottan is belemenni ebbe. Na de ez nem az a fórum, meg szerintem nála egyébként is ki van ez lőve. Én legalább is nem sok értelmét látom pedig én aztán szeretem a tuningot.
Szerintem az van amit te is mondasz, hogy egy 125-150 4T lenne neki a legmegfelelőbb.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #18224 üzenetére
"A hazai kínálatot nézve egy 125T mire rendes állapota lesz, benne lesz 4-500K-ba "
Nem azt mondom hogy nem valos, de azert ahhoz mar nagyon torka veres robogot kell venni, marha dragan.
Vagy...az a 4-500k az 2-3 eves tavlatban ertendo hasznalat mellett. Az talan realisabb, nem tul szerencses esetben.Teszem fel megnezi a Madisont (ami 240-ert a neven is van), ket uj gumi 20k, fekbetet, gorgo, komplett kuplung, ekszij, folyadekok csereje, legszuro, 60k. Ha meg a hatso telot is cserelne, akkor ha jol remlik 25-28k parban.
Ez saccra 105-110k. Tehat 350k-bol rendben van. (Sajat peldabol indultam ki, kuplung nem feltetlenul kell hogy benne legyen, szoval lehet csak 320k)Na most ahhoz hogy meg tovabb boruljon a koltsegvetes, minimum tarcsaknak is kukanak kell lenni, 20k/db, kormanycsapagy(14-18k korul), termosztat(9k), vizpumpa(felujito szett 6k), karbimembran (20k), tuszelep esetleg (14k). Vagy a motorhoz kell hozzanyulni,... A felsoroltakon kivul nagyon mas nincs amivel lehetne szivni vele ha jol remlik(es ezek ha ugy veszem kopo alkatreszek ennyi idosen).
Ezek nagyreszet azert mar atnezeskor ki lehet deriteni es kalkulalni, megeri-e.(teleszkopok, kormanycsapagy, fektarcsak, meg a karbimembrant is nagyjabol, kuplungon/hajtason szinten erezni ha nem kerek valami).
Amivel egyedul nem tudsz szamolni, az a blokk allapota, mert siman lehet hogy fel ev alatt nalad szoposodik meg.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #18229 üzenetére
Tenyleg nem kekeckedesbol, de konkret linkelt Madisonnal, 189k/240k forgalombahelyezve.
Nem tudom milyen egyeb koltseg lenne ami meg erre 80k-t radob illetek es egyeb, nagyjabol hasonlo osszeg volt nekem is, 50k-bol elinteztek a honositast, nevreirast. (Nyilvan a kereskedo tud pontosabb osszeget, de ketlem, hogy a 189k melle 130k lenne minden egyeb illetek, ado stb.) -
DigitXT
félisten
válasz csongi #18229 üzenetére
Egyet nem értek: 125 sok, de ha már 125, akkor 150? WUT?!
Tudom én ezt fokozni: a 150 az pont olyan picivel jobb a 125-nél
és pont annyival kevésbé B125 kompatibilis, hogy akkor 180. De
ugye akinek már van A2-je, az nem fog ilyen pici vasra ülni. 250!
(És onnan egy macskaugrás az SH, de ha már szedi a lábát, hát
miért nem 4-500-as? Tulajdonképpen az SW600 is racionális.)Ui: de valójában látens túrázó! Tehát Burgman 650 alá ne adja...
(Sőt, igazából gyorsulni szeretne. Csak még nem tudja: GP800!)T-Max turbót mikor linkeltem utoljára?
Szalonból 530 plusz csiga.[ Szerkesztve ]
-
Upo
addikt
válasz csongi #18229 üzenetére
Nem érted. Nem azt mondom hogy 30-al tartom fel a forgalmat és tötyögni akarok, hanem kihasználom azért a motor képességeit _amit_tud_! Igazából még mindig nem értem, hogy miért a 125 a fehér folt, ha az 50-es jó, esetleg tuningolva, akkor a 125 miért nem, és 150-től megint miért igen?
Mindegy, attól még 50-es nem lesz, azért 50-es rendszámozásával nem fogok bohóckodni.
Nem fogom kizárni a 125-öt csak azért mert "az biztos nagyon lomha lesz". Megnézem a lehetőségeket. Nem muszáj most megvenni. Nyilván átvizsgálom amit lehet. Ha találok megfelelő 125-öst akkor azt veszem meg, ha 200-250-est, akkor azt. Nincs merev ragaszkodás a 125-höz, inkább úgy mondom hogy nincs merev elzárkózás a 125-től, mert még az is elég lesz. Azért ki fogom használni amit tud. Ha 125 tudás akkor azt, ha 300 akkor azt. De nem ugrok a kútba ha épp 125-ből jön szembe egy normális, azért nyilván már nem úgy fogom használni mint annak idején ahogy mentem, de nyilván nem is lehet úgy, mint egy térd között fogott motor formájú motorral. Kis kerekűt csak végső esetben vállalnék, a nagy kerekű a cél.
Célnak én is kb az olasz vonalat vagy esetleg jó kymco ajánlatot tűztem ki.
Integrált fékrendszer gumikkal karöltve: Annyira nem izgat ha nincs integrált fék, azért a kezemben benne van még a fékezés meg az "abs". Azért annak idején folyamatosan lábtartó-kipufogó köszörülés volt a kanyarokban csúszáshatáron, és nem nagyon volt olyan fékezés ahol a hátsó kerék a földön maradt, kimondottan élveztem a föld fölött 5-10 centivel tartott hátsó kerékkel fékezést. De ehhez nyilván a féknek és a guminak is partnernek kellett lennie, innen maradhatott a fixáció hogy a fék mindig topon legyen, illetve guminál sem a spórolás a cél, hanem hogy jól tapadjon. Hiába mondják egyesek hogy "dehát az gyorsan kopik", az nem érdekel, az a dolga.
Nyilván robogóval ennyire nem lehet állatkodni, de nem lényegtelen hogy egy esetleges vészfékezésnél vagy kikerülésnél akár nyálkás vagy poros úton hogy viselkedik. Az állatkodásból meg mai fejjel megmaradt hogy határhelyzetben mit csináljon az ember a lemeredés helyett.
Nyilván kipróbálom a szóba jöhetőket. Telók, kormánycsapágy, szilent álló helyzetben, de seggel is szépen kijönnek ezek a próbamenet közben, eddig is elég jól felismertem a kotyogó csapágyakat szilenteket elgyengült lengéscsillapítókat. Nem kötelező egyiket sem megvenni. A költségvetés szűkös, ráadásul komplett fürdő nagyfelújítás 2 hónap múlva berendezés cserékkel, burkolással, gáz-víz áthelyezéssel, stb. úgyhogy nem is biztos hogy most sikerül olyant találni ami belefér anyagilag. Csak azért meg nem fogok egy vacakot megvenni hogy legyen mivel oboázni, akkor marad a vadászat. A 125-öt meg nem zárom ki, mert azért fejben sokat fejlődtem csikó korom óta, és a biztonságos, dinamikus helyváltoztatásra jó már az is. Mármint itt és nekem.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
veterán
válasz csongi #18253 üzenetére
Sajnos ha a rugo befarad, akkor mar a teleszkopnak is kicsi a valoszinusege az eletben maradasra.
Persze értem én, a legtöbb esetben kuka az ilyen. Csak gondolom azért néha van (lehet) egy átmeneti időszak a kettő között, ha először a rugó adja meg magát.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18253 üzenetére
Nem javítható? Miért ? Sajtolt?
Faszán kezdjük az évet akkor, ott egy rugóstag (Tuti cserés, két személlyel felűt, megnéztük.) Nálam meg egy hengerfej tömítés volt. Ez van, a majomnak bannánt is kell venni átlag évi 15 ezer mellet.
Szilenteket még megnézzük hátha azok is benne vannak. (~52 ezer az órában, ebből ő ~30, és kitudja a Wilker hány ezerrel hozta be és hány motorból épült föl.)Köszi a válaszokat, ha valami nem stimmt akkor még visszafáradók!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18256 üzenetére
Köszi szépen, az elfogadható árban azért. Nem biztos, hogy megéri a rendbehozással szórakozni, ha ezt nézem kitudja mennyit ment el a gyárival, mi csak erről az 50-ről tudunk. Ha még egyszer ennyit elmegy már jók vagyunk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
lehella
senior tag
válasz csongi #18319 üzenetére
Kb én is mindig így voltam az azonosítókkal kapcsolatban, még eredetvizsgán is. Az alvázszám takaró panelt is mindig engem kérnek meg, hogy pattintsam ki. Nem akarják a felelősséget ha eltörik gondolom. Autónál kicsit felkészültebbek.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
veterán
-
tikshow
addikt
válasz csongi #18379 üzenetére
Ez egy nagyon jó kérdés, de erős minuszban, alig tudom elforgatni a kart amíg a teljes rendszer fel nem melegszik. Valószínűleg a bovden, mert a markolatfűtés dolgozik és a gázkar holtjátékából ítélve (van) nem ott van a gond.
Viszont tavalyi szezonba, amikor nem volt fent a markolatfűtés nem csinálta.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #18393 üzenetére
Hát az a jó meleg aszfalt még messzi van. Addig nem lesz nálam Cygnus.
Egyelőre bovden híján BKV, aztán csak elkészül a Madison, március közepére.Szerencsére ezzel nem nagyon lehet jaszkarizni, egyszer se csúsztam meg...
Madisonnál kritikusabb a gumikérdés, mert ott több a hajtóerő, nagyobb tempó
elérhető, és jobbak fékek, tehát van esély rá, hogy "rámarkolva" blokkolni lehet.
De azzal is nyálkás, hideg úton nagyobb gázra volt inkább gond. (Cygnus csak
a havas füvet darálja le - de azt nagyon, ha nem finomkodok a gázmarkolatával.
Ja és a gázmarkolatot magát. (Amúgy az esésektől ratyi: törött és szakadt is.) -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18406 üzenetére
Egy másfél hét és tudok nyilatkozni után gyártott teloról(YSS)!
Nem a szilentek voltak szarok fater mocijában, a tag lesz a hunyó.
Dömösdi srácokkal beszéltem de egészen biztosan nem felújítható.
A Wilkeresek amit közöltek árat attól közel letettük a hátsó fertályunkat.Szóval születésnapjára megleptük. [link] Majd kiderül.
Postázva ~44-ben volt.Neten jókat írtak a márkáról, jó ideje ezzel foglalkozó thaiföldi cég.
Az is egyben lesz... a GT-m már patika, erre itt ez a redva idő.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #18560 üzenetére
Hááát akkor ez nem a Honda sara... Lehet próbálkozni kicioccó kínaival, de
nem mindig jön be. A gyári japán működött volna. (Csilló pénzért.) Valójában
mindig oda jutunk, hogy a fillérbaszás áldozatai vagyunk: új motor, szalonból.
(És akkor csak a kötelező szervizekre kell hordani. Pár évig nyugi lenne, LOL.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gaming notebook topik
- EAFC 24
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Aliexpress tapasztalatok
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letiltás - hogy is van ez?
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen