Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • astrojoe12

    tag

    válasz Micsurin #28108 üzenetére

    Ahogy Digit mondja. Meg az önindító testpontja szokott oxidálódni, az még könnyen ellenőrizhető. Érdemes a csavart/anyát fellazítani, befújni kontaktsprével és újra meghúzni, még akkor is, ha kívülről rozsda mentesnek tűnik.

    Kéne ólcsó Lidls lakatfogóval indító áramot mérni. Ha alacsony, akkor a vezetékeket és csatlakozókat átnézni, megcsiszolni, stb... Ha normál/magas az indító áram és mégse forgat rendesen, akkor a generátor rosszalkodik(szénkefe lehet tiszta por, olaj, letapadt, csapágyas, stb, vagy a kommutátor kopott...stb), esetleg a dekompresszor van leragadva, de az nagyon ritka. Nekem mondjuk már volt ilyen is, mert eltört a visszatérítő rugója.

    Ha a bendix nem húz be, akkor lehet hogy hallod forog az önindító, de nem forgatja a főtengelyt. Bár van olyan motor, ahol nem indít, amíg a bendix nem húz be, mert a bendix zárja az indító tekercset. Na ez a kis rézlapocska is be szokott égni, de szerintem ritka hibaforrás ez is.

    [ Szerkesztve ]

    "az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."

Új hozzászólás Aktív témák