Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #27161 üzenetére

    Örülök, hogy bevált, nekem sem ment vele rosszul, csak hát a szárnyacskák
    azok elég gyorsan elbúcsúztak. Mivel elküldöm a régi SR-t astronak tesztre,
    előtte még csináltam egy-két összehasonlítást: amit eddig is sejtettem, hogy
    a gyári görgővel képtelen volt összezárni a tárcsákat. Azok végállásban nem
    emelnek akkorát. (Ezért is szokták egyesek leköszörülni a varió csapszeget.)

    Ellenberger a rövid fokozatban meg nem tud annyira eltávolodni a két tárcsa,
    mint a Dr. Pulley (vagy Tech Pulley) féle megoldással... szóval bizonyos, amit
    a használatból persze már tudtunk, hogy növeli az áttétel átfogást, ezáltal az,
    amit állít a jobb gyorsulásról és a kitolt végsebességről, esetleg még túrázós
    fogyasztás csökkenésről, mind igaz. Mondhatni a legjobb tuning. Ha jó a súly.

    Ui: a teszt úgy készült, hogy kitoltam a görgőket a falig, ott kiékeltem őket és
    aztán megnéztem mennyi az annyi. Az SR viszi amúgy a prímet: az FR picivel
    kisebbet emel, de ezt fejtegettem is annak idején, hogy nem pont ugyanolyan.
    (Pontosabban gyanítom, hogy a szárnyak emelték ki a végén ugyanannyira...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák