Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz Mattb #25855 üzenetére

    Honda SH300-asom van (2011-es), 66 ezer km van benne (ebből 55 ezret használtam én kb), az árakat és a cuccokat ez alapján írom.

    A hajtásban a szíj (20-50 ezer ft), a kúpos tárcsák (50-100 ezer ft), kuplung (30-60 ezer ft), görgők (5-20 ezer ft) a kopó alkatrészek, amik cserések lehetnek.

    Nekem tavaly a véghajtásban kellett cserélni a csapágyakat, használható volt a gép, de egyre erősebben kattogott (50 ezer ft - szimmering és véghajtásolaj cserével).
    Kormánycsapágy volt még egyszer cserélve, aprópénz.

    Motorhoz még nem kellett nyúlni, nincs is vele gond, az utóbbi időben DigitXT-vel történtek az olajcserék, hajtásgenerálok, szűrőcserék, gyertyacserék, így ezt olcsón megúsztam. :D Most a 66 ezrest megoldom itthon, aztán majd 72 ezernél jövök. ;)
    Motul 5100-ból 10k ft egy 4 literes, abból 2 olajcsere simán megvan.
    A többi cucc nincs 10 ezer ft 6 ezer km-enként.

    A hátsó féktárcsa kb. 35 ezer km-t bírt, az első 45-öt. Hátulra gyári került, előre #40%-oskiskeresbárdisBrembo. A gyári jó, a Brembo kicsit hullámos. Betétből hátul gyári van, elöl valami szar, így gyenge fékezésnél enyhén cicereg. A lényeg, hogy fékre is lehet költeni, ezeknek az árát könnyű megnézni, így nem írok részleteket.

    Első tompított egy hónapja égett ki (menő volt éjfélkor, amikor a szembejövő miatt le kellett kapcsolnom a refit, csak a két kis helyzetjelző világított), kemény 1300 ft volt egy H4-es izzó bele. Más elektronikai gondja nem volt.

    Gumi szűk 30 ezret bír ki, nekem a Pirelli angel scooter bevált, a második szett van rajta. 50-60 ezer ft szereléssel.

    Legközelebb hétfőn leszek Budapesten, ha szeretnéd, megnézheted, bár ez nem kanapérobogó, de az állapotát láthatod. Egyszer megborítottak, így a jobb oldala horzsolt, de műszaki gondja nincs.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák