- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Magyarított Android alkalmazások
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
ph A C27G2Z3 egy 27”-es és ívelt VA panelt használ Full HD felbontással, és tudásából nem hiányzik az Adaptive Sync sem.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Honda SH300-asom van (2011-es), 66 ezer km van benne (ebből 55 ezret használtam én kb), az árakat és a cuccokat ez alapján írom.
A hajtásban a szíj (20-50 ezer ft), a kúpos tárcsák (50-100 ezer ft), kuplung (30-60 ezer ft), görgők (5-20 ezer ft) a kopó alkatrészek, amik cserések lehetnek.
Nekem tavaly a véghajtásban kellett cserélni a csapágyakat, használható volt a gép, de egyre erősebben kattogott (50 ezer ft - szimmering és véghajtásolaj cserével).
Kormánycsapágy volt még egyszer cserélve, aprópénz.Motorhoz még nem kellett nyúlni, nincs is vele gond, az utóbbi időben DigitXT-vel történtek az olajcserék, hajtásgenerálok, szűrőcserék, gyertyacserék, így ezt olcsón megúsztam. Most a 66 ezrest megoldom itthon, aztán majd 72 ezernél jövök.
Motul 5100-ból 10k ft egy 4 literes, abból 2 olajcsere simán megvan.
A többi cucc nincs 10 ezer ft 6 ezer km-enként.A hátsó féktárcsa kb. 35 ezer km-t bírt, az első 45-öt. Hátulra gyári került, előre #40%-oskiskeresbárdisBrembo. A gyári jó, a Brembo kicsit hullámos. Betétből hátul gyári van, elöl valami szar, így gyenge fékezésnél enyhén cicereg. A lényeg, hogy fékre is lehet költeni, ezeknek az árát könnyű megnézni, így nem írok részleteket.
Első tompított egy hónapja égett ki (menő volt éjfélkor, amikor a szembejövő miatt le kellett kapcsolnom a refit, csak a két kis helyzetjelző világított), kemény 1300 ft volt egy H4-es izzó bele. Más elektronikai gondja nem volt.
Gumi szűk 30 ezret bír ki, nekem a Pirelli angel scooter bevált, a második szett van rajta. 50-60 ezer ft szereléssel.
Legközelebb hétfőn leszek Budapesten, ha szeretnéd, megnézheted, bár ez nem kanapérobogó, de az állapotát láthatod. Egyszer megborítottak, így a jobb oldala horzsolt, de műszaki gondja nincs.
[ Szerkesztve ]