- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #13039 üzenetére
Öregebb volt az, de valóban faceliftes, dupla lámpás, fasza műszerfalos.
Hengerfejtömítést cseréltek! Azzal aztán nem is volt gond (a termosztáttal
inkább). Meg hanyag módon hagyták elkönnyezni a főtengely szimeringet,
amitől totál dzsuva lett a varió... De Neked nem tűnt fel, hogy nem vált, és
nem megy, mivel 60-nal így is tudott menni (magasabb fordulaton). Sajnos
tényleg inkább városi motor. Vagy hát nem idegbeteg mód túrázni is jó, de
tartaléka az nincs: a 110-es végsebességét nyögvenyelősen éri el. Nameg
a 12-es kerekeknek nem barátai a nyomvályúk, szóval valóban nem R6R...
(Konkrétan a 180-as Maja könnyebb, virgoncabb, és végre is többet tudott.
Viszont rakodni kevésbé lehetett, és kevésbé volt fotelszerű + kényelmes!
Ahhoz képest azzal is voltam Balatonon, szóval semmi sem lehetetlen.)Milyen jó is lett volna, ha megvan most is, amikor összetörtem a Madisont!
Nem kellett volna 2 hónapot BKV-zni: átülök, amíg jönnek az alkatrészek...
De hát valamit valamiért. (Helyet a garázsban és pénzt a tartalék motorért.)Gyorsulásról videó (van egy dislike-ja, biztos azért, mert hidegen húzattam).
Közlekedés 5x-ös tempóval. Cihopata módban (FUN vid!), magyarázó videó.
És végül, amikor szentkuti kolléga majdnem megevett egy Liberty 50-nel.Amúgy imádtam a gépsárkányt. El is szomorít visszanézni a videókat.
Mondjuk magára az első szerelésre nem emlékszem vissza túl jó szájízzel:
a Hitleres videóm nem is lehetett volna aktuálisabb. Szerelő... pénzt elteszi
s motort hagyja megrohadni, a vadiúj szíjat meg tönkretette az olaj azonnal.Szerk: lett volna rajta egy új szett gumi, meg egy jó kormánycsapágy... Hejj!
(Futár srác már 2x cserélt gumit, szóval óra szerint 50000+ van benne. Talán
a héten fogom megint látni a masinát, aztán gyorsulunk egyet a Madisonnal.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen