- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Milyen okostelefont vegyek?
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
válasz harcikoca #1198 üzenetére
Szia!
Ha van nagyobb motorod, akkor a 250-esre fordított összegből (300k), na meg a sérelmezett átírásra fordítandóból (kb 40e), meg a műszakiból, adóból (15e) inkább fizesd a 250-es és a nagy közötti fogyasztási különbséget!
250-es: 3,5l
nagy: 5,5l
difi: 2l/100km azaz 800Ft 100km-en. 350k-ból pedig még 350*100km alatt hozná be a benzinen spórolás árát a kicsi motorod. Azaz a naggyal még 35e km-t mehetsz úgy, hogy még mindig azzal jársz jobban, mintsem egy 250-es vásárlásával.Ha pedig a nagyon bizti is van, akkor tényleg azzal járj.
Mellékesen: tavaly egy ismerősöm egy kicsi 50-essel közlekedett buszsávban. Bekanyarodott elé egy autós a szembe sávból, ami előtt nem tudott megállni már. A robi eléggé meghajlott, kuka, de még előtte a rendőrség elvitte tréleren és műszaki szakértő bevizsgálta a motort a telephelyen. Gondolhatod, hogy nem az első teleszkóp utolsó olajcseréjét próbálták megállapítani... Neki semmi mókolás nem volt a kicsi 50-essel, de ha lett volna...
1. rendőrség megállapítja, hogy B-s jogsival nem is vezethette volna a 50ccm-nél nagyobb gépet
2. igazából azzal a géppel (mondjuk 125-össel) ott abban az időpillanatban, amikor autós éppen bekanyarodott elé, ő ott sem lehetett volna, hiszen ez egy hivatalosan nem létezhető motor. Azaz innentől kezdve az autós jól is tette, hogy kikanyarodott, hiszen szabályos volt, azaz a balesetet a motoros okozta
3. innentől egyenes út a papírok (mégis ki a tulajdonosa annak a nem 50-es 50-esnek?) és biztosítási ügyek felgöngyölítése felé
4. természetesen az autó minden kárát fizethette volna
5. ő maga senkitől semmilyen kárenyhítésre nem számíthatott volnaDönts belátásod szerint. Ha valóban motorozol is napi szinten a forgalomban, akkor szerintem a fentiek tekintetében biztosan nem veszel papír nélküli nagyobb robogót, hiszen nem CSAK rajtad múlik. Visszaolvasol, velem is volt már nemegy érdekes szitu, pedig rám senki sem mondhatja, hogy tépném neki... mégis az autós nem lát, nem hall, "á úgyis messze van még az", "á úgyis lassan jön az", nem érdekli... Kanyarodik és csatt.
Kéne már az az első hozzászólás, abban pedig vastagon összeszedni, hogy mit kockáztat akárki egy 50-esnek használt nem 50-essel...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Lalikiraly: MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- Futás, futópályák
- Óra topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xbox Series X|S
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...