Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SlayR

    senior tag

    Na nekemis van kis sztorim....
    Öszel bevásároltam egy Nokia6101et előfizetéssel (Vodafone90) szépen is ment minden álomszerüen pici telszámla és még vissza se fogtam magam.... 3500- 4000 Ft.Minden rendben is volt az új évig a karácsonyi csúcsforgalomba is a legnagyobb számlá kb. 11000kp lett aminek nagyon örültem ebből persze levonták a a auciót amt anno befizettem a vásárlásnál (20.000Ft) Maradt bennem, hogy végre megtaláltam a nekem való előfizetést. Jött a január vissza a hétköznapokba mentek a telefonálások semmi extra egy,két emeltdíjas sms azonkívül semmi extra (De ez már elötte is volt). Február elején meglepetés szerüen egy hétfő délután telefon csörög Vodás telszám mire egy hölgy közli velem behajtási csoporttól telefonál...miszerint túlléptem a hóközi limitet (16ezer körüli ft.) és bekéne fizetnem 24ezret csekken vagy márkaboltba (érdekesen ráérdeklődtem, hogy ez egy furcsa húzás mivel januári számlám se jött meg még). Úgyvoltam vele mind1. mondom azt, hogy márkabolt mire a hölgyközölte feb 19.én fizessem be (Érdekesen vasárnapra esett) és közölte, ha nem történik meg lezárják a kártyámon a kimenőhívásokat mondom jól van leraktam, gondoltam csak kiküldik a januári számlát addig vagy valami. Teltek a napok kisebb beszélgetésekkel mire péntek eljött és egy hívést szerettem volna lebonyolítani amikor kiderült a kártyám lezárták és ha befizetem az összeget akkor újra működni fog.Kicsit felkaptzam a viet de eldöntöttem hétfőn megyek az ügyfélszolgálatra. Hétfőn teendőimből való hazaérkezéskor édesanyám mondja, hogy jött egy levelem a Vodafonetól...na mondom lssuk mikor kinyitottam kissé elkapott az idegbaj amikor a következőolvasom, hogy fizessek be 32.000 Ft-ot...azzal a endülettel ahogy hazaértem ögtön mentem be az ügyfélszolgálatra hosszas eszemcserém kezdődött az ottani hölgyel akinek elpanaszolván bánatom utána jártunk a dolgoknak belelesve kicsit a számlám rejtelmeibe.....és itt volt az igazi mély csalódás (de még nincs vége) nemtaláltunk semmi jelentős összegű hívást ami ekkorára emelte volna az egyenlegem de vltak érdekes dolgok pl. feb. 16.áról 17.-ére volt egy hívás beírva ami majd 5órás olt...na jó mondom.....Utána néztünk a többinek is elmondtam januári számlát se kaptam mire feltelefonált Pestre ahol közölték le se zárták még a januárt...mondom ez gyönyörű január 19.étől számlázva hol ott én decemberi számlát kaptam már 13.án ezen felül nemvonták le a kaució maradékát se..... utána mondta az ügyfélszolgálatos hölgy hogy azért mert nincs a hónap lezárva....ekkor megelégeltem kitöltöttünk egy papirt, hogy kérek részletes számlát. Na mondom talán mostmár minden rendbe jön kissé idegesen, de elöttem...Másnap jött a pofátlanság teteje...kaptam ''részletes'' számlát amin 40.000Ft volt feltüntetve amiből már levonták a kauciót....kissé eldurrant az agyam és megfogalmaztam eg ylevelet Vodafone igazgatójának amire amai napig nemjött válasz.....De persze smst ismét kaptam hogy fizessem be egy napon belül a tartozást....Márpedig ha fejre állnak akkorse fogom ez a nagy Vodafone féle előfizető szeretet????????????????
    Ha ez nem rendeződik asszem búcsúzok a Vodától nemérdekl a hűég mert ez nem hűség ha lehúzzák az embert......

  • Dictator^

    veterán

    nah..lehet kicsit hosszú leszek, de nagyon örülnék a segitségnek..
    tehát: édesanyám már X éve vodafoneos (kártyás feltöltés vagy minek hivják ezt szóval nem előfizető), ilyen még sosem fordult elő ami most: régebben egy LG B1200as telefonja volt, mostmeg kb 4-5honapja kapott egy 3510i-t fater adta oda neki, szóval normál állapotu, eddig semmi baja nem volt...tehát Anyám 28-án feltöltötte 3000ft érékü kártyával az egyenlegét, és 31éig nem beszélt max 10percet (kb 32/ft perc-es tarifacsomagba van vmi vita max nem mondom mi , nem is ez a lényeg) tehát ha 16mp-eket beszélt akkor is állitólag 1 percnek ''számlázzák'' le...namármost nem tudott lebeszelni ezzel a 10 percel 3000ftot... 31-én jött egy SMS hogy egyenlege 300ft alatt van...felhivtam az ügyfélszolgáltató és megkértem , sorolja fel hány perceket beszélt anyám..aztán volt 16mp, 36mp, 2perc30mp kb...ez eddig oké , de látott egy 3600mp-et is (ami ugye 1 óra), ez pedig tuti hogy nem beszélte le (bátyám, muter és én lakunk itt) szóval nem mi beszéltük le és tuti hogy ő se... wap nem volt beállitva, és nem bill zár is mindig rajta van a telón? hogy a fenébe lehetett ez a 1 óra lebeszélve? (nemsoká megyek vodafone boltba állitólag ingyen kiküldenek egy papirt hogy kiket hivott abban a pár napba és kiderül kivel beszélődőtt le az az 1 óra..

    ti mit gondoltok? lehet vmi zavaros szoljatok!

    És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!

  • Dictator^

    veterán

    válasz Gebriel #1779 üzenetére

    bocs, lehet hülyén irtam.
    szóval ez egy kártyás csomag (vagy minek hivjak, tehát nem előfizetéses).
    régebben leirtam még ide, hogy 2nap alatt eltünt 3600ftja édesanyámnak, automata bill zár volt, nem igen beszélt sokat a hiváslista szerint, wap nem volt beállitva szóval nem éretettem.
    ezért mentünk el egy vodafone boltba és ott részletes ''számlát'' kértünk. de ez már 3 hete, mikor jön meg? :)

    [Szerkesztve]

    És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!

  • wisda

    csendes tag

    válasz bepe79 #4797 üzenetére

    Szia Bepe!

    Én a Jokererek közül ajánlanék valamit igaz, hogy ott némelyik nél van némi havi díj de jobban megéri, mint az uno csomagok. Én ugyan előfizetéses vagyok de édesanyám és a feleségem kártyás és nem keveset beszélve egész sokáig bírják. a lehúzásokkal meg egyéb dolgokkal kapcsolatban nem tapasztaltam semmit (lehet én vagyok vak) pedig kb 5 éve vodás vagyok.

    üdv: dani

  • fateless

    veterán

    Újabb fejlemények:

    Miután beszéltem a 1270-nel, ahol ugyancsak azt mondták, hogy B csomag lehet, valamint bementem a Vodához ma délelőtt, ahol megint csak azt mondták, hogy B-s árak érvényesek, megnyugodtam, szóltam a cégvezetőnek (anyunak), hogy mehetünk készülékeket venni. Bementünk, elmondtuk, miről van szó, mivel természetesen az, akivel beszéltünk délelőtt, éppen más ügyféllel volt elfoglalva. Az új ügyfélszolgától távol állt mindenféle kedvesség vagy segítőkészség, azt mondta, hogy ne mvásárolhatunk B-s csomagból, vegyünk az A-ból, vagy fizessünk előfizunként 37k kötbért, akkor majd lehet B.s csomag. Anyám erre kiakadt, én meg elmondtam neki, amit már korábban is akartam: bírja ki egy évig, aztán jöjjön át mindenki a másik előfizus flottás csomagba hozzánk, ezzel a havi 18k leesik havi 8-10k környékére, ami kb 200.000 Ft-os spórolás a köve két évben. Ezt meghallotta a kisasszony, mire egyből kész volt telefonálni - én már kértem erre, hogy hívja fel a központot, de magától eddig nem akarta megtenni. Nos, a telefonhívás után annyit mondtak nekünk, hogy egy óra múlva lesznek fejlemények.
    Egy óra múlva édesanyám telefonált, hogy hívták őt és mehet a készülékekért, épp úton van. pár perc múlva pedig már hívott, hogy meg is vannak.
    Sajnálom, hogy ennyit kellett szenvedni mindezért, ráadásul a felajánlott Nokia 6300, amivel kapcsolatban már majd' két hónapja hívtak, még mindig nem érkezett meg, ami megint csak bosszantó.
    Pedig szeretem a Vodát, mert nagyon jó készülékárai vannak, a szolgáltatás is tetszik, de ez az egész cécó zavart. No meg a helyi ügyfélszolgálatos kisasszony hozzáállása, flegma viselkedése is, főleg hogy a kollégái kiemelkedően kedvesek, ráadásul értik is a munkájukat.

    Ha megérkezik a 15k-s Nokia, valamint jövő évben vagy két év múlva felajánlanak majd valami nagy akciót, akkor biztosan enyhül ez a keserű íz a számban. Mindenesetre visszamondom a Netet és inkább a Pannonos csomagommal fogom használni a következő időszakban.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • bolondember

    MODERÁTOR

    nemrég kértem a másik számomra (amit Édesanyám használ) gyerekzárat.

    Szombaton meg akartam nézni a telefonján (Viewty 1) az elvirát, de sim elvira.hu-ra proxy hibaüzit dobott (~Bluecoat proxy forbidden).
    Majd miután www.elvira.hu-val adtam be, akkor a menetrend lekérésénél dobta ugyanezt...

    érdemes szólni az üszinek, h a gyerekzár, hmm, nem kimondottan tökéletes? :U :F

    jav elütés

    [ Szerkesztve ]

    Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...

  • fateless

    veterán

    válasz wwhy #11515 üzenetére

    Az egyházi csomagunk 14,4Ft, ami a 20,25-ös percdíjhoz képest közel 30%.
    A teljesen szabadon elérhető csomag, amit édesanyámék (is) használnak, a fix 15k-s osztható üzleti csomag is olcsóbb 5%-kal.
    Az általatok is ismert IKEA is közel 20%-kal olcsóbb.
    A gyülekezetünkben levő kamionsofőr cégénél 84 kamion van, kb 100 előfizu, ahol 16Ft a percdíj.

    Az IKEA csomagot en mismerem, de a másik 3 mind másodperc alapú, mind esetében teljes egészében lebeszélhető a havidíj.

    bolondember 11516: nálunk is kérdeztem, itt azt mondták, hogy rendelésre meghozatják a 845-öt

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • Laybee

    őstag

    Sziasztok! Édesanyám regisztrálva van az Online oldalon és készülékváltásra jogosult. Ha megrendeli neten, akkor ingyen kihozzák? Ha igen, milyen papírmunkával jár?

  • skylaner

    senior tag

    Most olvasom ezt a bontási mizériát.
    Az én esetemben is fizetni kellene a bontásért?
    Édesanyám nevén van 2 előfizetés, az egyik az enyém, ezer éves FIX 2250-s, 2 éves hűség már rég lejárt.
    Akarok venni új telefont a saját nevemre, Matrix 1 előfizetéssel.
    Így a FIX 2250-st lemondanánk.
    Kellene akkor most fizetnünk lemondási díjat :F

    Amúgy a mostani számomat ha lemondom az előfizetést át lehet vinni az új előfizetésre?

  • skylaner

    senior tag

    Édesanyám szeretne szerződés hosszabbítással új telefont venni.
    Mondtam neki, hogy nézzük meg mennyi kedvezményt adnak a Köszönet program keretében, 9 évnyi hűség után.
    Kemény 4500Ft-ot. :W :W
    Igazi sz@rrágó banda, Gratulálok nekik!
    Arról nem is beszélve, hogy az összes telefonjuk mennyire túlárazott a másik két szolgáltató áraihoz képest.

    Köszönjük Vodafone, hogy ennyire megbecsülöd az előfizetőket! :W

  • skylaner

    senior tag

    válasz Daffni2 #23833 üzenetére

    Így van.
    Karácsonyra vettünk egy új készüléket édesanyámnak, neten rendeltük.
    Felhívtuk a futárt illetve a G4S ügyfélszolgálatát, hogy hogyan lehetne megoldani, hogy mi vegyük át a telefont édesanyánk helyett. Hát sehogy.
    Csak ő vehette át, nincs meghatalmazás.

  • szab.tam

    nagyúr

    újra hi!

    tegnap édesanyámtól elloptak egy vitamaxos telefont. (utcai, táskakitépéses, felborítós...) :(((
    én nevemen van.
    ha ma bemegyek ügyfélszolgálatra, letiltatom, akkor a régi számmal kaphatok új sim-et?
    (zte) voda 225 gyöngyház fehér készülék. (volt...) szerette, mert egyszerű, mint faék. 1-et már lefoglatam ezeré'. feketét.
    van esély még valahol kapni új fehéret? :F
    (órák óta guglizok...) :(((

    :R

    fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

  • szab.tam

    nagyúr

    válasz üszök #24174 üzenetére

    ha a vodára gondoltál, voltam én is ma számlát fizetni, és sim-et cserélni. azt mondták, hogy 1270-en kérdezzem meg, hátha valahol még van elfekvőben, de mivel 3 éves történet, gyakorlatilag kizárt.

    a linkelt hirdetésben legalább lenne villlámár. aukció vége asszem 02.20. addig biztos nem várnék. 2-3 napon belül kellene egy ilyen voda225 telefont vinnem édesanyámnak. (akárhogyan...)

    de hálásan megköszönök minden segítséget. :R :))

    fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

  • szab.tam

    nagyúr

    válasz T0rnad0 #24202 üzenetére

    pff... ez szép. :(( :(((

    engem nem érint, mert a mostani számommal 9 éve előfizetéses vagyok, csak előtte 1 évig feltöltős. de akkor is. backup6ják.
    szépen csinálják.
    kezdték azzal, hogy kivették az ügyfélszolgálatokon a 600-as sorszámot. most meg ez.
    szép. alakul.
    a bögyömben van, (volt), pár trollkodás hatásrát súroló topicos kolléga, de a végén még nekik lesz igazuk...

    ***

    de van feltöltősöm is, amit édesanyám használ, (persze, ha éppen el nem rabolják az utcai táskakitépősök). 5k-ért kaptam új sim-et a régi számmal.
    (ehhez pofa kell.) :(( - kár, hogy nincs bemutatós smile, ide illene...
    ehhez a számhoz még nem vettem igénybe készülék kedezményt. de ezután nem is jár?
    kongratua. :C

    [ Szerkesztve ]

    fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

  • szab.tam

    nagyúr

    válasz mukibuci #27062 üzenetére

    év elején, (tél vége, tavasz?), amikor már 1 számmal, folyamatos, 10 éves előfizető bőven elmúltam, (select, gold+, red, miegymás), egy nevemen lévő másik kártyát, (feltöltős), édesanyámtól ellopták.
    utcai táskakitépős rablás.
    kértem új sim-et, hogy visszakapja a számot, és a feltöltött összeget, + tiltva legyen az ellopott sim.
    simán lekaszálták az 5k-t. kicsit felhúztam a szemöldököm... :(( :(((
    (direkt 600-as sorszámmal jelentkeztem be, nehogy elnézzék...)

    [ Szerkesztve ]

    fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

  • szab.tam

    nagyúr

    válasz szab.tam #27589 üzenetére

    folyt köv:

    de még így is örülnünk kellett, hogy egy utcai, fellökéses, táskakitépős rablás után a sim csere következtében a 78 éves (akkor még csak 77), édesanyám visszakapta a régi számát, és az egyenlegét. egy új sim-mel. 5k-ért...

    10+ éves előfizetés után, (select, gold+. voda red, miegymás), magamban nagyon fel voltam háborodva.
    hazamentem, és mérgemben összeadtam hány mft lett befieztve az évek alatt...

    és 5k egy sim cserére.

    a "külső pr" csődje.. :(( :(((

    [ Szerkesztve ]

    fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

  • Sayuar

    őstag

    válasz priti #28343 üzenetére

    Szia!
    Morálisan teljes mértékben igazad van, jogilag (ÁSZF szerint) sajnos nincs.
    Azért az lássuk be, hogy évi 3000 Ft-ért használod a hálózatot (rendszerhasználati díj megfizetése nélkül) és ezt a 3000 Ft-ot le is forgalmazhatod.
    Korrektebb lenne, ha azt mondanák, hogy évi 2000 Ft a rendszerhasználati díj, és minden évben AZ ELSŐ 3000 Ft-os feltöltésből levonnak 2000 Ft-ot és csak 1000 Ft-ot tudsz lebeszélni? Aztán az 1000 Ft-ot ha akarod vissza is kérhetnéd, mint a bankokban? Akkor meg az lenne a baj és a szemétség.
    Édesanyám vodás számát ugyanúgy mint te, évente töltöm, alig hív róla (3-4 havonta).

    Azért remélem olvassák a vodás berkekből ezt a fórumot.
    Egy jó tanács, megfűszerezve egy kis kritikával és tanáccsal:
    Jelenleg 365 napig érvényes az egyenleg (min. 3000 Ft töltés esetén) + 30 nap a telefonszám lekötési ideje. Amennyiben ezt követően sincs töltés a számot kikapcsolják. A legnagyobb g@nés@g ott van, hogy 365 napon belül ha nem töltesz, de a 30 napon belül igen, akkor is elvész az egyenleg.
    Miért nem csinálják így: 365 napig érvényes az egyenleg (ebben tudsz hívást kezdeményezni+fogadni) + a 30 napban csak fogadni tudsz hívásokat, de ha ebben a 30 napban töltesz, akkor sem vész el a pénzed. Ez lenne a korrekt. A pénz csak akkor vesszen el, ha a számot kikapcsolják, más szóval bontják az előfizetővel a szerződést.

    [ Szerkesztve ]

  • [Prolixus]

    addikt

    Sziasztok!

    Erősen döglődik a jelenlegi telefonom, úgyhogy muszáj váltani. Nézegettem max 35k-ig a telefonokat, és bár ennek is vannak hibái ahogy olvastam a dedikált topicját, a Smart Prime elég normális ajánlatnak tűnik.

    A problémám a következő lenne. Előfizus vagyok, de valami "spéci" flottás díjcsomaggal (édesanyám tanár, és az iskolán keresztül lett intézve a dolog, az egész család benne van), és a jelenlegi telefonomban normál SIM van, ez a Prime viszont már micro SIM-es. És mivel nemrég vettünk két alaptelefont az előfizetés keretein belül, nem hiszem, hogy előfizetéses formában meg tudnám venni a telefont, marad a jó öreg Vitamax. A probléma tehát az, hogy vennem kellene elvileg totál feleslegesen egy Vitamax csomagot is a telefonnal, amivel kapok ugyebár egy SIM kártyát is, ami jó a telefonba, de nem ezt akarom használni vele, hanem a jelenlegi kártyámat (pontosabban persze, telefonszámomat).

    Kérdésem a következő lenne:

    1. Megoldható-e a telefonvásárlás Vitamax csomag nélkül? Már vagy 5-6 éve Vodafone előfizetők vagyunk egyébként, de mindig valamilyen flottás kereteken belül (korábban valamilyen pénzügyőr flottában voltunk, mert fater meg vámos), bár ezt nem tudom releváns infó-e.

    2. Illetve akár megoldható Vitamax nélkül, akár nem, hogyan lehet a jelenlegi számomhoz (előfizetéshez) egy micro SIM-et kapcsolni?

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • DeFranco

    nagyúr

    hali!

    tudóst kérdeznék:

    Édesanyám külföldön van, megbeszéltem most az ügyfélszolival, hogy ha elküldi a 1270-re az EUHAZAI szót, akkor hazai tarifával telefonálhat, és nincs hívásfogadási díj.

    Ez ok.

    De nekem van egy kedvenc szám opcióm, amivel őt ingyen hívom alapesetben (go tarifa, egyedi kedvezmény). Az ügyfélszolgálatos szerint így gyakorlatilag ingyen beszélünk egymással. Ez csúcs-szuper.

    De a részletes feltételek között találtam egy ilyet:

    A tarifacsomag szerinti lebeszélhető percek, kedvezményes percdíjak valamint a csoporton belüli díjmentes hívások Európa hazai áron opcióval nem használhatóak fel.

    Ez most érinti annak az ingyenességét, hogy én őt ingyen hívom, vagy az ettől megmarad, és tényleg ingyen csacsogunk a végtelenbe és tovább?

    [ Szerkesztve ]

  • csab2

    veterán

    Édesanyám a feltöltős szerződését át szerette volna váltani előfizetősre. Régebben én is csináltam ilyet még a Telenornál. Azt hiszem akkoriban "áttérés" votl a folyamat neve.
    Azt mondták neki az üzletben, hogy erre nincs lehetőség, megszűnt ez az opció. Én nem voltam ott csak a bátyám. Így kötött egy teljesen új szerződést egy új számmal. Ez kicsit macerás a számváltozás miatt (ismerősöknek elküldeni az új számot).
    Létezik, hogy valóban megszűnt ez a lehetőség? :F :F :F

    Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim

  • Draken

    őstag

    Sziasztok!

    Kérlek segítsetek egy kicsit! Édesanyám szeretne szolgáltatót váltani, itt lehetősége van flotta csomagra. Na már most, kaptam egy képet, ezek alapján csak a készülék (G3) ~130ezerre jönne ki a business medium 5990es havidíja mellett. Amit nem értek, hogy ez hogy lehetséges, mikor a listaára 113? Nem volt még dolgom a vodával, de ilyen mocskosul el vannak szállva a készülékek árai vagy csak én nem látom át jól az oldalt?

    Köszi!

  • Starz561

    tag

    Üdv. Édesanyám most szeretne át térni az okostelefonok világába és normál vodafone-s simje van a telefon pedig micro sim-es. Az lenne a kérdés hogy vodafone üzletben le vágják a simkártyát vagy ránk sóznának egy újat kb 4-5E ért ? Tudom itthon is le lehetne vagdosni csak hát tartok attól hogy sikerülne normálisan le vágnom. Válaszokat előre is köszi.

    Esetleges elírásokért, elnézést. :)

  • galaxys80

    veterán

    Édesanyámnak beüzemeltünk az 5S-ét és meglepődve tapasztaltam, hogy nem jelent meg a 4G. Kártyát is újat kapott. Korábbi telefonja nem tudta a 4G-t.
    GO+ az előfizetése.
    Külön jelezni kell ilyenkor, hogy kapcsolják be?
    1270-en tudja ezt intézni vajon vagy be kell mennie?

  • fpatrik17

    senior tag

    Üdv!

    Következőben kérnék segítséget. Édesanyámat csak én hívom ingyen és a következő helyzet áll elő állandóan.

    Ő csörget engem (nyílván akar valamit..), én elutasítom, hogy majd visszahívjam... Majd azonnal kapok egy SMS-t, hogy nem fogadott hívás anyámtól. Mivel az egész családdal így beszélek, csurig van a telefonom nem fogadott hívásos SMS értesítővel... Nem lehet ezt valahogy úgy beállítani, hogy csak akkor kapjak SMS, értesítést, ha ténylegesen nem vagyok elérhető (kikapcsolt telefon, hálózat nem elérhető)? Régen nem így volt, de lassan begolyózok tőle :D

    Köszönöm!

    U.i.: Remélem még pénzt is vonogat le és azért sok a számlám :W

    • Honor Magic5 Pro •

  • 123xyz

    tag

    Azt meg tudná írni nekem valaki, hogy az online felületre belépve, hol lehet pontosan megtalálni a számhordozást? Kerestem mindenfelé, de nem látom, merre van.

    +1: a számhordozáshoz az adatok egyeztetésekor édesanyám nevét megnézik? Mert a telefonos aktiválás során sikeresen elrontotta az ügyintéző, pedig mondtam is neki hogy nem i-re végződik hanem y-ra a vezetékneve, de érdekes módon semmilyen adatra nem kérdezett vissza, mindent egyből kitöltött. (Az emailben kapott szerződés alapján csak ezt az 1 adatot rontotta el, de ez is több mint ami ideális...). Szóval lehet ezt valahogy gyorsan javítani, vagy meg kell várnom az adategyeztető levelüket, amit küldenek majd 2 hét múlva?

    [ Szerkesztve ]

  • MADcat

    MODERÁTOR

    Sziasztok!

    A topik felületes átböngészése után arra jutottam, hogy a T-és feltöltőkártyán lévő egyenleg, hordozáskor elveszik. Az infóm helyes? Természetesen Tuti csomag van a dologban, édesanyám váltana rá, csak most tett a kártyájára 5000 pénzt.

    Köszönöm! :R

    Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

  • MK VII

    veterán

    Skacok.. Van infó, hogy a Tuti sim kártyát mennyi idő alatt postázzák ki?
    Illetve a másik kérdés ezzel kapcsolatban, hogy rendeltem én is ilyen kártyát, ki is írta, hogy sikeres megrendelés... Tök nyugodtan voltam mondom akkor csak jön.. Erre unokaöcsém szólt, hogy ő a megrendelés után egy kis idővel kapott egy sms-t, hogy lépjen be egy oldalra és erősítse meg a rendelést.. Ok jó..
    Mivel nekem rendeléskor nem volt telefonom ezért a beírt számomra nem tudtam megkapni az sms-t, de két nap múlva mikor bekapcsoltam a telefonomat, akkor már nem is jött semmi.. Akkor buktam a megrendelést?
    Tegnap este próbáltam megint regisztrálni a Tuti kártyára, de már csak átdobott a készülékes ajánlatokhoz mikor rányomtam a megrendelésre.. Ez azt jelenti, hogy már nem lehet rendelni?

    (#40979) Hoorus
    Áhh.. Annyira nem fontos.. Utálom a Vodafone-t.. Szerintem a legunkorrektebb szolgáltató a 3 közül. Kiráz tőlük a hideg is.. Egyszer próbáltam tőlük előfizetést vásárolni készülékkel és behúztak volna valami 60 ezer kaucióval úgy, hogy eleve kifizettem volna 50 ezret a készülékre és összesen volt 120 ezer a készülék.. Gyakorlatilag kifizettették volna velem az egész készüléket.. Kérdezem én.. Mi értelme akkor az akciós készülékvásárlásoknak a Vodánál, ha még fizetni kell sápot is, mert úgy gondolják, hogy a 2 kilós fizetésemből majd nem fizetem a havidíjat? Meg hagyjuk már.. Mi alapon turkál egy szolgáltató az én zsebemben? Jó, hogy nem önéletrajzot kérnek egy rohadt előfizetés vásárláshoz..
    Elég undoírtó dolog..

    Egyszerűen csak rendelni akartam édesanyámnak egy kártyát, hogy olcsóbban hívjon minket, ha akar. De, ha ennyire problémás akkor hagyom a fenébe.
    Kösz a választ azért..

    [ Szerkesztve ]

  • MK VII

    veterán

    válasz wanted5 #41019 üzenetére

    Nem paráztam... Azt hittem valamit nem jól csináltam a rendelésnél, mert unokaöcsémnek sms-t is küldtek.. Azt hittem, hogy én elkúrtam valamit, viszont akartam egy ilyen kártyát.
    Nem felesleges a kártya csak sokadik opció lesz a családban. Előreláthatóan édesanyám fogja megkapni. Ha nem akkor meg tartalék lehetőségnek lesz.

    (#41020) Top cat
    Jójó persze. Egy héten belül biztos, hogy aktiválom..
    Amúgy szerintem azért mondják, hogy minél előbb aktiváld, hogy nehogy kereskedj vele.. Ha egy kártya aktiválási ideje xy dátumig lehetséges akkor előbb nem fogják megszüntetni az aktiválhatóságot.. Szerintem.

    [ Szerkesztve ]

  • nico9519

    tag

    Sziasztok! :)

    Édesanyámnak szeretnék rendelni TUTI kártyát, ehhez ugye regisztrálni kell a Vodafone honlapján a meglévő telefonszámmal. A regisztrációnál viszont kéri az ügyfélbizotonsági kódot ami a majd 10 éves szerződésen érdekes módon nincs leírva. Otthonról valahogy ki lehet deríteni, hogy mi lehet ez vagy mindenképp be kell menni egy üzletükbe?

  • galaxys80

    veterán

    Még egy dolog lenne amiben tapasztalatokat szeretnék kérni tőletek. Van ugye a köszönet program. Itt 8000 forintos számlák felett évi 1000 Ft a kedvezmény, alatta pedig 500 Ft.
    Édesanyám számlái általában 7.800 Ft körül vannak.
    Október végén jár le a hűsége és így 8000 Ft kedvezményt kapna a telefonvásárlás árából 16 év után.
    Na most azt lenne jó tudni, hogy mennyi időnek kell vajon eltelnie a 8000 Ft feletti számlák esetén, hogy évi 1000 Ft legyen a kedvezmény.
    Mert lehet így érdemesebb lenne már most átváltania a sima Go+-ból Go+ EU-ra és akkor meglenne a kívánt számla összeg.
    Októberben szerződéshosszabításkor így is úgy is váltania kell.

  • Vesporigo

    aktív tag

    Sziasztok!

    Remélem jó helyre írok.

    Nemsokára meg kell válnom a vodafone flotta előfizetésemtől, ehhez keresek másik csomagot az alábbi feltételekkel:
    - csak vodafone előfizetés jöhet szóba
    - 2 telefonról (előfizetésről) van szó, egyiket édesanyám használja, másikat én, egymással ingyen szeretnénk beszélni. Mindkét előfizetés az én nevemen van.
    - édesanyámnak nincs szüksége mobilnetre, és max 3000 Ft legyen az előfizetés
    - nekem kell mobilnet, 1GB adatforgalommal legalább, az előfizetés max 5-6000 Ft lehet
    - 1 év hűségnyilatkozat még belefér

    Tudnátok ajánlani megfelelő tarifákat? A Go Medium EU és a Go+ EU jónak tűnik, bár előbbinek jobban örülnék, ha valamivel olcsóbb lenne, és nem kell az az 500MB adatforgalom sem.

    Előre is köszi!

  • lord_m

    senior tag

    Sziasztok!

    Feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy valós, hogy aki nem csináltatja meg, július 1-ei hatállyal megszűnik a telefonszáma?

    Például Én annak idején édesanyámtól kaptam az első telefont, a hozzá tartozó számmal, melyet azóta is használok. Viszont a személyi száma azóta pl. megváltozott, mikor a régi típusú okmány lejárt, évekkel ezelőtt.

    Ezzel kapcsolatban is be kéne fáradni? Mert SMS értesítés még március óta nem érkezett..

    Ha netán át szeretnénk íratni családon belül, annak költsége 2600 Ft.?

  • lord_m

    senior tag

    Sziasztok!

    Tegnap hívták édesanyámat állítólag a vodafone-tól, adategyeztetés miatt. A szám az Én nevemen van és már kb. 4 hete személyesen bementem egy üzletbe, megcsináltattam.

    Mivel pont ott voltam, elmondtam ezt az úriembernek ( nevét is megkérdeztem) , aki szerint nincs nyoma, kell az email, stb.. Szó-szót követett, már ideges voltam, mire hirtelen azt mondja, valószínű rendszerhiba, megtörtént az adategyeztetés...

    Ilyen van? Hívogatja a voda az embereket?

    Biztos ami biztos csináljam meg online is az adategyeztetést?

  • Onderon

    senior tag

    Sziasztok!

    Fateromnak van egy régi iPhone 5-ös telefonja, arra gondoltam, hogy elkérem tőle, dokkólóba teszem és jó lesz zenét hallgatni Spotifyon, vagy valamire, de egyelőre nem tudom használni, mert Vodafone függő. A telefon már évek óta nem volt használva, nem emlékszik senki kinek a nevére lett véve, a szerződés már rég nincsen meg, a dobozában benne volt a Jótállási jegye a szerződés számával, de az ügyfélszolgálat azt mondta nem tud az alapján segíteni. 2013-ban lett véve a telefon, édesanyám/húgom azóta külföldön él, én Telekomos lettem. Sanszosan ki kell majd fizetnem a 10.000 Ft-ot a függetlenítésért, jól gondolom?

  • bul07

    nagyúr

    válasz 4Grider #50421 üzenetére

    Vagy ha elfelejti kinyomni a hívást, és ezért lesz sok perc :)
    Mint ahogy mi szoktuk
    Család minden tagja kivéve édesanyám egy korlátlan flottában van (zárt havi 2200Ft)

    Megesett hogy munkába felhívtam édesapámat este 6 körül, beszéltünk vagy 10percett, és letettem a telefont az asztalra (valamiért nem éled fel a kijelző), majd hajnal 2körül halom hogy olyan furcsa hangok vannak, gyorsan lámpa kézbe és mentem ellenőrizni, nem találtam semmi, utána 10perc múlva megint, megint semmi, majd így ment hogy hol hallottam valami hol nem.
    Na és mi volt az, hát nem bontottuk a vonalat és édesapám horkolása hallatszódott a telefonon keresztül, és a nagy csöndben azt hallottam :DDD

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • lord_m

    senior tag

    Sziasztok!

    Adategyeztetéssel kapcsolatban lenne egy probléma, melyet nem értek.

    Édesanyám kártyája az Én nevemen van és szerettem volna online elvégezni az éves adategyeztetést, mert most aktuális.

    Szépen végigmegy a dolog, jól adok meg mindent, de azt kapom, hogy:

    "Szerződéskötés

    A kártya egyeztetéséhez szerződést kell kötnünk Veled, melyhez szükség van még pár adatra. Az eredeti előfizetőt levélben értesítjük a szerződéskötési szándékról, melynek átfutási ideje 30 nap. Az időszak letelte után SMS-ben tájékoztatunk a sikeres szerződéskötésről."

    Ez mit jelent? Tavaly személyesen intéztem, tehát biztos, hogy az Én nevem volt, van, gondoltam, most megcsinálom neten, de a fenti szöveget kapom és nem értem, miért...

    [ Szerkesztve ]

  • lord_m

    senior tag

    válasz lord_m #51785 üzenetére

    Végül kiderült, hogy annak ellenére, hogy tavaly az üzletben személyesen intéztem saját nevemre szóló, édesanyám kártyáját, egy ismeretlen hölgy nevén volt, aki nem Ő...De ugye nem mondhatják meg.

    Rejtély, hogy lehetett ez, lehet, hogy a központban lett valami gigszer a telefonos ügyintéző szerint. Édesanyám nevére töltöttem ki végül az adatokat, szerződéskötés részt is, így átkerül majd az átfutási idővel az Ő nevére. Elvileg. Valaki meg kap egy értesítést.:D

    Mindenesetre érdekes..

    [ Szerkesztve ]

  • bul07

    nagyúr

    válasz 4Grider #52906 üzenetére

    Azért a Telekom küldi rendesen

    Édesanyám feltőltős számára heti egy Telekomos sms biztos jön, ilyen olyan információkkal, ÁSZF változás, egyéb akciók

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • bl4ze

    veterán

    Sziasztok,
    Segítsetek : adott egy S8, volte bekapcsolva (Vodafone) és van egy telenoros telefonszám amit nem tudok hívni (édesanyámé)
    2-3 csengés után a hívás leáll. A hívott fél nem is tud a hívásról, a hívás olyan mintha fel sem épülne. SMS megy arra a telefonszámra.
    A telefonszám nincsen blokkolva : egyik telefonon sem. Megnéztük.
    Mi lehet az oka? SIM kártya csere is volt, semmi.
    Nem tudjuk felhívni ezt az 1 Telenor számot, minden más megy :( Heeeelp

    .:. bl4ze .:.

  • karlkani

    aktív tag

    Sziasztok!

    Édesanyámnak csinálnám az éves adategyeztetést, ami eddig minden évben sikerült. Most az adatok bevitele után a következő üzenet jelenik meg (helyesen adtam meg a születési nevet). Itt minden rendben lekérdezéskor, igaz születési nevet nem kér. Ötlet? :F

  • DevKiller

    senior tag

    válasz Tav-Csoves #55690 üzenetére

    Szerintem csak rákényszerítés a hűségre.
    Édesanyám flottás száma már lassan 1 éve hűség nélküli, és nem emeltek semmit, és nem is változtattak a csomagon semmit sem.

    HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

  • DevKiller

    senior tag

    válasz hegti #56211 üzenetére

    Édesanyám telefonján(Samsung Galaxy j3 2016) is "Vodafone - vigyazzunk egymasra" a szolgáltatónév. Nálam már kb 2 nap óta újra "vodafone HU"
    Mitől függhet az, hogy melyik telefon, hogy jeleníti meg a szolgáltató nevét?

    HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

  • MadMancs

    veterán

    válasz #72445440 #56399 üzenetére

    Rendben. Majd szólok édesanyámnak keresse meg a szülői házban azt adja ki. Most nem mennék át csak úgy keresgélni.( 64 éves édesanyám)

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

  • DevKiller

    senior tag

    válasz Lajtorja #57242 üzenetére

    Minket a Telekom etetett be...
    Reklámozták, hogy lehet kamatmentes részletre TV-t venni. Jó, miért is ne? Vettünk.
    Bementünk a T-be, és természetesen a rendszerük nem működött(miért is működne?)
    Mondta az ügyintéző, hogy nembaj írjuk le a TV típusát és majd ő megrendeli.
    Természetesen annyira működött a rendszer, hogy megfelelő aláírást tudjon édesanyám adni, megfelelő helyre.
    Szóval ott hagytuk egy papíron a TV típusát, és ki slattyogtunk.
    Hozzák a TV-t minden patika.
    Jön az első részlet, Késve.
    Nembaj, benyeljük... Elvégre mindenki tévedhet nem?
    Kövi is.
    Na most ezek az agytrösztök mindig az itthoni számlával küldték ki. De akkora a részlet le volt járva, mire az itthonival ideért. Szóval mindenhónapban talán egy ezressel karcsúsítottak. A válasz az volt, hogy ők nem tudnak mit csinálni így lett megírva a szerződés..
    Inkább ki fizettük az egészet, mert a végére még a TV fél ára oda maradt volna.
    Megy a fejetlenség, de keményen mindenhol.

    HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

  • JayZ

    tag

    Sziasztok!
    Át akarom adni az előfizetésem édesanyámnak (telekomhoz vinnénk a 2 számot). Nincs hűségünk.
    Írtam egy nyilatkozatot (messze lakik), ahogy olvasom, le kell adni a régi sim kártyát is.

    Kérdésem, hogy működik-e a forgatókönyv: Édesanyám becaflat a vodafone-hoz a sim-emmel, ott átírják az én előfizetésem az ő nevére, majd átmegy a telekomhoz, ahova átviszi a két vodás számot.

    Meg tudnátok erősíteni/cáfolni ebben? Köszi szépen :R

  • DevKiller

    senior tag

    Eljött amitől féltem....
    Lezárták édesanyámék csomagját és jött a hívás, hogy valamit lépni kell.
    Persze, hogy egy sokkal kedvezőtlenebb csomag bár olcsóbb...
    Belekényszerítették édesanyámat 1 évbe. "Különben majd átrakják ők valamibe"
    Ez lehetséges egy tarifacsomag lezárás után?
    Ill. Ha szeretnénk elállni tőle, van rá lehetősége? Amennyiben telefonos volt?

    HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

  • DevKiller

    senior tag

    válasz MadMancs #58339 üzenetére

    Édesanyámat felhívták telefonon a vodától, hogy mivel rég lejárt a hűsége kérés nélkül pakolgathatják el. Mivel "lezárásra került" a tarifacsomag. Ezért kapott egy elképesztő bomba ajánlatot 2200 forintért: Voda korlátlan, 1 gb net, emellé még 1 éves hűségidő és társult hogy "ő dönthessen"
    A régi ez volt:
    3200 forint
    1250 forint lebeszélhető bármely belföldi irányba a percdíjak szerint
    500 mb adatforgalom, utánna lassítás
    100 db SMS.
    Mivel édesanyám kevesebbet netezik, mint beszél sőt SMS-t elég sokat ír, így ezt szeretnénk vissza.
    Na hát mikor meghallottam elmondtam neki, hogy olyan nincs, hogy olyan árú és olyan tartalmú csomagba raknak amilyenbe akarnak. De akkor már késő volt mert igent mondott. Ezért éltünk vagy élnénk az elállás jogával. A lassítás elképesztő menő dolog, mivel a messenger simán működik vele, ő meg a facén kívül csak azt használja. Egyszóval neki ez volt az a csomag, ami az igényeit tényleg kimerítette. A jelenlegi kb semmit nem tartalmaz ami neki jó volna. :(

    Szerk: Meg az e-számla kedvezményt is "igénybe vette" amellett, hogy nem is szóltak neki róla. Ő pedig nem szereti így intézni. Tehát még +500 forint is rájönne

    [ Szerkesztve ]

    HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

  • DevKiller

    senior tag

    válasz szemesi69 #58403 üzenetére

    Ugyanezt művelték le édesanyámmal is.
    Volt új szerződés, e-számláról semmi szó nem volt, csak hoppá aktiváltuk.
    micsoda? :Y

    [ Szerkesztve ]

    HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

  • DevKiller

    senior tag

    Nah már megint én vagyok és igen MÉG MINDIG ugyanazzal a szerencsétlen problémával.
    Sikerült három hívást is lebonyolítani amiben:

    1. Kértük az előző állapot visszaállítását mindKÉT telefonszámra. Nincs is ezzel semmi baj, továbbítja a kollégáknak is megkérdezi, hogy "van e rá lehetőség". Jó oké(Az ÁSZF-et most toljuk le tökre nyugodtan kezeljük a helyzetet még azután is hogy hazugságok tömkelegével itatták be anyámat)

    Ezután természetesen nem történik semmi sem, úgyhogy:
    2. Megkérdeztük, hogy mi a helyzet a visszaállítással és akkor jön a várva várt válasz: "30 napunk van rá várjon türelmesen, de a kolléga elküldte, úgyhogy mindenképpen döntés fog születni." (még mindig rohadt mód türelmesek vagyunk és még mindig nem érdekel az ÁSZF megint hagyjuk figyelmen kívül, mert ezt nekik el kell bírálni :U )

    Történt valami el sem hiszem! Visszaállították a telefonszámokat! Végre nem kell a semmiért fizetni.!(Én naív)
    Csekkolás után az az elképesztő látvány fogad, hogy a 2 számból egyik vissza lett állítva a másik még mindig hűségidős és "ügyfélközpontú".

    Semmi baj.
    3.
    Itt már azért nem kezeltük olyan nyugodtan a helyzetet, úgyhogy RIP Vodás dolgozó(ezuton is elnézést egyébként tőle)
    Elképesztően megy a kérdés amire ezek után senki sem gondolt volna:
    Anyám: Mi történt a másik telefonszámmal? Miért nem lett vissza állítva?
    *Csend*
    Vodka ügyintéző: Rögzítsek egy panaszt?
    Anyám: Ne huzavonázzunk egymással, állítsák vissza azt is és eltekintünk tőle.
    Vodka ügyintéző: Jó, rendben akkor továbbítom a kérelmet.

    Ezek után édesanyám kifakadását hallhatta, amit összefoglalva:
    Értsék meg, hogy átlettem verve, és ha nem lesz visszaállítva akkor elmegyünk a cégtől, a hűségidő pedig nem érdekel, mert eltöröltetem a megfelelő szervvel.

    Ezek után természetesen viszhall és vonalbontás.
    És megtörtént? tényleg? visszaállították? Természetesen.
    Két kép:
    [kép] [kép]

    Na most, nem kell nagy atomfizikusnak lenni ahhoz, hogy az ember észre vegye, hogy nincs meg minden. Természetesen a lassítós net kimaradt. És igen, vártam több mint 1 hetet, hogy lássam, hogy nem csak a rendszer lassú-e a visszaállítás során. Közben volt egyébként egy zárás is, szóval itt már újra kellene lenni töltve.

    Tényleg utolsó posztom volt a témában, és elnézést a kifakadásomért, de megint ott vagyunk, hogy hívhatjuk ezeket a szerencsétleneket és valószínűleg megint nem érünk el semmit, mert kapjuk az arcunkba a bomba ajánlatot, hogy legyen inkább 1 giga és az úgy is több... Ja, csak itt nem a több a lényeg, hogy hanem miután el van használva utánna is pislogjon.

    A történet tényleg csak azért van megosztva, hogy más is tanuljon belőle, és ne járjon úgy mint mi.

    Szép napot mindenkinek.

    [ Szerkesztve ]

    HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

  • DevKiller

    senior tag

    válasz Somatom #58899 üzenetére

    Ebből nekem 30, édesanyáméknak biztosan 100 fölött van.
    Mindig megkapjuk úgy, hogy ingázók vagyunk és ott csak wifizünk.
    Ja meg román DIGI kártya is van, szóval nem forgalmazunk voda simmel kint egyáltalán.

    [ Szerkesztve ]

    HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

Új hozzászólás Aktív témák