- Tasker
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz DamonBounce #3342 üzenetére
He-he. A Pannon nagyban nyomatja a maga hűségprogramját, hogy az milyen jó. 2001 óta van ilyen-olyan panonos előfizum, de a hűségprogramjuk szörnyű - viszon könnyen kiszámítható. A vodánál már a kilencedik évet tapossuk, szinte indulásuk óta. Itt teljesen logikátlan a hűségprogram, viszont egy alkalommal ők ajánlottak 40k-val olcsóbban egy készüléket, egyszer pedig mikor bementem hosszabbítani, a 25k-s telefont 70 forintért adták, merthogy régóta van náluk szerződés. Logikátlan, de nagyvonalú rendszerességgel...
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz Remittenda #3479 üzenetére
Nekem is jött egy ilyen az egyik előfizuhoz. A másiknál meg egy alkalommal (öt és fél éve) megvehettem a SE T610-est 40k-ért!!! (Azt nem árt tudni, hogy akkor a vodánál az a készülék 80k volt, a másik cégnél pedig 100k) Mellesleg érdekes, hogy akkor 4 éves volt az előfizu, és ilyen engedményt adtak, azóta meg semmit. Idén leszünk náluk 10 éve, kíváncsi vagyok, adnak-e valami rendkívüli bónuszt.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz mobilos9999 #3511 üzenetére
Látszik, hogy újonc vagy. Egy kicsit kellene változtatni a stílusodon...
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Szerintem nincs - legalábbis nem logikus. De Gebriel majd megmondja.
Gebriel: Mi ez a duplázás? Másik kérdés: Létezik még a Vodánál az az opció, hogy veszek egy HSDPA modemet és 30 napig kipróbálom, majd amennyiben nem álik be, akkor visszaviszem és csak az adott hónapot kell kifizetnem, vagy már csak a három napos próba van. Augusztusban ugyanis többfelé utazom, így szívesen kipróbálnám, és ha beválik, akkor talán hosszabb távú kapcsolatot is köthetünk.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
-
veterán
Szálljatok már le arról, hogy mennyit kell még havidíjban fizetni! Miért vesztek telefont? Nézegetni? Mutogatni? A normál emberek általában azért veszik, mert telefonálni akarnak vele, akkor pedig úgyis fizetnek érte.
Ez mindenkinek megéri, aki előfizetéssel rendelkezik, vagy elő akar fizetni egy készülékre. Ha meg inkább feltöltőkártyás csomagot használsz, akkor ne vegyél ilyet.
Ne vegyél házat, mert rengeteget kell fizetned a rezsire.
Ne vegyél kocsit, mert egy csomót fogyaszt, csak viszi a pénzt.
Ne is egyél, mert úgyis csak a vécében végzi az étel."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Én is utálom a kötöttségeket
Mindemellett tudom, hogy a közeljövőben nem fogok váltani, mivel az egyik előfizum a Voda fennállása óta megvan a családban, négyünknek van, együtt olcsó, szóval marad még egypár évig.
A másik céges előfizu, ott megint nincs problémám a kötöttségekkel.Mindemellett viszont az egyik esetben 18Ft a percdíj, a másik esetben 13-28Ft között van (értelemszerűen a drágább számoknál a másik telefont használom), emellett mindkettőnél ingyen sms-ek, összesen 100db, a havidíjak teljes egészében lebeszélhetőek, mindkettőnél egyes emberkupacot ingyen hívok és másodperc alapúak. Ja igen, és kedvezményesebb árra vagyok jogosult. (A két előfizu átlagos havi költsége együttesen 6.000Ft körül van 10-12 óra kimenő hívással - persze a Pannonossal úgy 8.000 embert hívok ingyen ) Ilyen kondíciók mellett már nem olyan zavaróak a kötöttségek.
Amit viszont sokan nem használnak ki, hogy mindhárom szolgáltatónál lehet ilyen és hasonló csomagokat választani, csak át kell bújni alaposan a lehetőségeket. Egy-egy ilyen fórumon mindig lehet találni bennfentest, (itt Gebrielt) aki tud tanácsot adni.
[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz Remittenda #4543 üzenetére
Hm, ezek egész kellemes csomagok, tetszenek.
Az egy más kérdés, hogy ennél jóval olcsóbb csomagom van a Vodánál, szóval nem váltanék, de más esetben kifejezetten tetszene.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Ez areklám nagyon állat
Sztem feltöltőkártyás hűségprogi - 3 az 1-hez megteszem. Ki fogad ellene?
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Van egy kérdésem Vodánál dolgozókhoz:
Adott egy üzleti 15.000 osztható csomag, hozzá 4x690 Ft-ért az egymás közti ingyen beszélés opció, valamint egy 3.000-es NET csomag, tehát kicsit több, mint havi 20k, mindez 4 előfizuval. Kettő-kettő jár le mindig október végén, egymást váltva. Most elérkezett megint két előfizu a szerződéshosszabbításhoz és készülékvásárláshoz, ami tavaly a "B" csomagot jelentette. Mivel az eredeti szerződés 2000. februárjában lett kötve, tehát már majd kilenc évnyi hűségről van szó, gondoltam megkérdezem őket, nem lehetne-e "D"-s csomagba kerülni. Erre az a válasz jött, hogy per pill nem tudnak válaszolni, de biztosan találunk jó megoldást. Kezdtem örülni, hogy végre valahol ilyen hosszú időt valóba nmeghálálnak. Következő héten aztán jött a hidegzuhany: "A"-s áron vásárolhatok. Ezen nagyon megdöbbentem.
A kérdésem most az, hogy van-e valami fórum az ügyfélszolgálaton kívül, ahova lehet mindezzel fordulni, mert ha emellett tartanak ki, akkor kilenc év ide vagy oda, de átmegyünk a Pannonhoz. Ott drágábbak a készülékek, de olcsóbb lenne a havi költség.
Válasz akár privátba is jöhet, ha van ötlet, hogy ne tartsuk fel az itteni kommunikációt - bár ez az infó más számára is lehet hasznos.
Köszönöm.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz lomha lepke #4922 üzenetére
Köszönöm a választ.
Pontosan azért kérdeztem, hogy ügyfélszolgálaton kívül hova lehet fordulni, mivel ők csak "A" csomagot ajánlottak fel.A két előfizu, ami most lenne meghosszabbítva, pont olyan kettő, amin nincs túl sok beszélgetés. Csak azt nem értem igazából, hogy itt fix ~20k-t megkapnak (15k+4x690 - illetve a NET csomag) függetlenül attól, hogy mi mennyit telefonálunk, akkor meg mit számít ? (A két év alatt mindez kb félmillió forint...)
Egyébként a "családi kör" úgy döntött, ha a "B" csomag meglesz, már maradunk. A percdíjak közel egyformák, bár aPannonnál a csoporton belüli ingyen beszélgetés 240Ft/előfizu, valamint van 60 ingyen sms is, így együtt azért ez már jelentős különbség - majd' 6.000 Ft, de a többiek nem akarnak vacakolni, a fő csomag meg anyám nevén van, mivel anno 2000-ben az ő nevén volt a vállalkozás.
#4924 - bennfentesként könnyű
Ha van fejlemény, majd tudatom.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Újabb fejlemények:
Miután beszéltem a 1270-nel, ahol ugyancsak azt mondták, hogy B csomag lehet, valamint bementem a Vodához ma délelőtt, ahol megint csak azt mondták, hogy B-s árak érvényesek, megnyugodtam, szóltam a cégvezetőnek (anyunak), hogy mehetünk készülékeket venni. Bementünk, elmondtuk, miről van szó, mivel természetesen az, akivel beszéltünk délelőtt, éppen más ügyféllel volt elfoglalva. Az új ügyfélszolgától távol állt mindenféle kedvesség vagy segítőkészség, azt mondta, hogy ne mvásárolhatunk B-s csomagból, vegyünk az A-ból, vagy fizessünk előfizunként 37k kötbért, akkor majd lehet B.s csomag. Anyám erre kiakadt, én meg elmondtam neki, amit már korábban is akartam: bírja ki egy évig, aztán jöjjön át mindenki a másik előfizus flottás csomagba hozzánk, ezzel a havi 18k leesik havi 8-10k környékére, ami kb 200.000 Ft-os spórolás a köve két évben. Ezt meghallotta a kisasszony, mire egyből kész volt telefonálni - én már kértem erre, hogy hívja fel a központot, de magától eddig nem akarta megtenni. Nos, a telefonhívás után annyit mondtak nekünk, hogy egy óra múlva lesznek fejlemények.
Egy óra múlva édesanyám telefonált, hogy hívták őt és mehet a készülékekért, épp úton van. pár perc múlva pedig már hívott, hogy meg is vannak.
Sajnálom, hogy ennyit kellett szenvedni mindezért, ráadásul a felajánlott Nokia 6300, amivel kapcsolatban már majd' két hónapja hívtak, még mindig nem érkezett meg, ami megint csak bosszantó.
Pedig szeretem a Vodát, mert nagyon jó készülékárai vannak, a szolgáltatás is tetszik, de ez az egész cécó zavart. No meg a helyi ügyfélszolgálatos kisasszony hozzáállása, flegma viselkedése is, főleg hogy a kollégái kiemelkedően kedvesek, ráadásul értik is a munkájukat.Ha megérkezik a 15k-s Nokia, valamint jövő évben vagy két év múlva felajánlanak majd valami nagy akciót, akkor biztosan enyhül ez a keserű íz a számban. Mindenesetre visszamondom a Netet és inkább a Pannonos csomagommal fogom használni a következő időszakban.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
A csudába!
Bár felesleges utólag ilyesmin panrációzni, de egy hete vettünk két készüléket B-s csomagban, mire mostanra a w910 0Ft lett
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
A vitamax instant netről - #5125 is említi - tud valaki mondani valamit?
dddd4 #5131: tuti elírás...
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz okib4100 #5215 üzenetére
Nem tudom, BP-en milyen a HSDPA-lefedettség, de Nálunk Pápán a lakáson belül is jó a HSDPA.
Nekem sem mond semmit a személyes ajánlat közel kilenc év után... Bár ezt pár hsz-szel korábban olvashattad is..."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz lomha lepke #5379 üzenetére
Igazad van, de egy netet most próbálgató személynek én is e kettőt ajánlottam volna kipróbáláshoz
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Tud egy Vodás infóval szolgálni arról, hogy milyen készülékek lesznek féláras akcióban péntek-szombaton?
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Egy ismim 6 hónapra jön ide magyarhonba és kell neki elérhetőség, illetve telefonáln is akar annyit, hogy jobban megéri neki az előfizus csomag, mint a feltöltőkártyás. Viszont hat hónap után nem kell neki a szám, ezért csak előfizut vesz telefon nélkül, hogy bátran visszamondhassa. Ennyi
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Flottás csomag esetén melyik árkategóriából lehet választani? Mondjátok, hogy nem A
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Azért azt még nem árt tudnod, hogy a fix9000 osztható csomagot akkor éri meg megvenned "B" csomagban, ha valóban meg akarod osztani, tehát pl két előfizut akarsz használni.
Amennyiben csak egy előfizetéshez használod, akkor ne az osztható csomagot, hanem a sima fix 9000-et válaszd, ez esetben "C" csomagból választhatsz."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Csak úgy kíváncsiságból, ha már felmerült:
Végül hány embernek sikerült beszereznie egy C902-t jutányos áron?"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Na most ezt nem értem!
Ma kaptam egy szórólapot a helyi Voda kirendeltségben, beszkenneltem és feltöltöttem ide. Kérdeztem őket, hogy ez most valami hülyeség, de azt mondták, hogy nem, bár ők sem hitték el először, de aztán felhívták a központot és mondták, hogy valóban igaz az akció. Akkor sem akarták elhinni, mert csak ma érkezett meg a szórólap, a belső rendszeren pedig semmi figyelmeztetést nem kaptak. A válasz csak annyi volt, hogy inkább figyelemfelkeltés akar lenni, mint egy reklám, de nem akarták előre kiadni az infót, hogy ne jelenjen meg a boltosok teljes ismeretségi köre a boltban. Állítólag déltől fog menni a rádiókban a reklám.Ha ez igaz, akkor van valahol Győrött valaki, akinél még van bármelyikből készleten?
MOD
ha ez csak április elsejei mulatság, akkor is szóljatok, légyszi.[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz eastsider #6593 üzenetére
Illetve azt nem mondtad el, hogy a külföldön levő illető magyar kártyát használ-e (csak azt, hogy vodás). Amennyiben igen, akkor nem lesz magasabb sms-díjad. Ha kinti szám, akkor értelemszerűen igen.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Jé, Samu c6625
Csak drága"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz septerra #7316 üzenetére
Nem tudom elhinni, hogy ez egy kötelező opció lenne, főleg amiatt nem, mert tegnap voltunk benn a Vodánál és a mostani akció keretében ehhez a csomaghoz kérhető plusz 3 kártyát is kértük készülékkel együtt, de választhattunk, hogy nem kérjük hozzá ezt az opciót.
MOD
Azért egy belsős ember visszajelzését én is szívesen olvasnám...[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz manchester85 #8660 üzenetére
Az Apple a szolgáltatásból (Apple store) szeretne megélni, a HTC a készülékeladásokból.
No comment"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz manchester85 #8667 üzenetére
Akkor úgy látszik, te nem értetted azt, amit én írtam.
Az Apple számára nem szükséges a haszon a készülék eladásakor akár előfizetéses, akár feltöltőkártyás készülékről van szó, a nullszaldó bőven elég számukra (bár szerintem így is van rajta hasznuk), mivel másból van a fő bevételük. Ezen a részlegen leginkább az ApStore-ból számítanak rendszeres és folyamatos bevételre. Így a szolgáltatónak adhatják olcsóbban is a készüléket.
A HTC nem rendelkezik ilyen üzletággal, számukra a készülék eladásából származik a fő bevétel, ezért drágább a készülék.
Hogy jobban érthetőbbé tegyem számodra az összképet:HTC Hero, 400 plus-szal, havi 8 ezerért 90 ezer
iPhone 3GS, ikon 400-zal, havi 10 300-ért 40 ezer.
T-mobile MDA Vario IV (HTC Touch Pro2) Médiamánia L csomagban, havi 11.000-ért 110 ezer.Nem a Voda az iszonyat drága, mivel ez a hatalmas különbség a T-nél is megvan.
Feleslegesen fröcsögsz olyan példát lóbálva, ami nem releváns, majd a hozzászólásaid alapján másokhoz úgy viszonyulsz, mintha mindenáron szakmaiságból a Vodát védenék alaptalanul.
Pedig a T-mobile-nál is drága egy HTC készülék (hiszen 25%-kal többért már lehet függetlenül is kapni a készüléket), pont azért, mert nekik a készülékből kell megélniük."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz manchester85 #8673 üzenetére
Rendben. Ha nem érted az összevetést, akkor nem próbálom elmagyarázni, mivel nem akarod megérteni.
Azt viszont sajnálom, hogy meg sem próbálod elmagyarázni, miért olyan drága az MDA IV, ami 110k és 11k a havidíja a T-mobile-nál, míg a Hero csak 90k és 8k a havidíja. Ezek alapján hogy is mondtad?
A T-mobile "végre észhez térhetne, ami a prémium kategóriás telefonárakat illeti"
Mást idézve:
"No komment."Nem piszkálni akarlak, csak egy kicsit elgondolkoztatni az ellentmondásokon.
Az Apple a szolgáltatókon keresztül olcsón akarja adni a készülékeket, mivel alapvetően onnan (a szolgáltatókon keresztül) számíthat nagyobb bevételre, hiszen ha már amúgy is van net előfizetés, szabadabban töltenek le progikat, kevésbé sajnálják a pár dolláros árakat, és így tovább.
A HTC a készülékek eladásából él. Ezért drága a T-mobile-nál is a HTC készülék. Az android market nem az ő tulajdonukban van, nekik abból nem származik bevételük."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Lenne egy kérésem az "ősvodás" fórumozókhoz:
Rendszeresen elolvasom a nagy T, Panna, Voda topicot, hogy tájékozódhassak az új infókról. Itt azonban - hála könnygázórának - az üzik nagy része egy merő ostoba vita, amibe - magam is ostoba révén - egy hsz erejéig még érintőlegesen be is kapcsolódtam. Ugyanakkor roppant módon megnehezíti a hasznos és értelmes információk olvasását, kiszűrését, mivel mindent végig kell olvasnom, hogy tudjam, mi hasznos.
Szóval a kérés: Nem lehetne az efféle hsz-okat OFF-ba tenni, hogy aki nem akarja elolvasni ezeket, vagy csak nem akarja felbőszíteni magát feleslegesen, annak ne kelljen?
Tudom, ez fórum, azt írnak bele, amit akarnak, de nagy segítség lenne a valóban hasznos infók kiszűrése érdekében.
Ha megoldható, örülök, ha nem, max tovább fogom a fejem."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
Amikor utoljára vásároltam előfizetést készülék nélkül (jópár ilyen alkalom volt, utoljára úgy egy éve - ha érkezik hozzánk egy önkéntes pár hónapra, akkor arra az időre kérünk neki egy előfizut telefon nélkül), akkor még ugyanúgy működött, mint előtte mindig:
A szerződéskötéskor két év hűségnyilatkozatot alá ellett írni, melyet ha megszegtem (meg is tettem, mivel csak egy időszakra kellett az előfizu), akkor a szerződésszegés okán vissza kellett fizetnem a készülékre kapott "ártámogatást". Mivel ezen összeg kerekítve 0 Ft volt, ezért a szerződés megszüntetésekor nem kellett fizetnem semmit. Tehát hivatalosan volt hűségszerződés, ami azonban semmiféle költségvonzattal nem járt.
Egyik alkalommal ráadásul miután fél évvel a megkötés után bementem, hogy lemondjam az előfizetést, egy felsőkategóriás telefont ajánlottak 5.000 Ft-ért, csak hogy ne mondjam le."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz könnygázóra #8951 üzenetére
Az az igazság, hogy nem igazán értem az itteni kirohanásaidat. Azaz részben értem, de nem teljesen.
Amit látok, az az, hogy zavar téged, hogy a Vodafone jó pár készüléket kifejezetten drágán ad a magasabb árkategóriákban. Ezzel egyetértek, valóban drágán adják.
(Persze a Pannon - ott van a fő előfizetésem, a Vodánál a második - nem csak a drágább, hanem az olcsóbb telefonokat is iszonyatosan drágán adja, csak egy-két készüléket ad olcsón, mivel abból szerez be nagy készletet.)
Az, hogy zavar téged, odáig visz téged el, hogy megállás nélkül szidod a Vodafone-t. Felőlem haragudj csak nyugodtan miatta, bár nem hiszem, hogy sok értelme van emiatt infarktust kapni, de ez a te magánügyed. Engem is zavar, hogy a Pulse a T-nél sokkal drágább, mint az Angol T-nél, de ez van. Megtanultam, hogy egyféleképpen tudok ez ellen tenni: nem veszek ilyen készüléket az adott szolgáltatótól, hanem vagy megveszem kintről, vagy megveszem függetlenül. Abban biztos vagyok, hogy hiába kezdenék el méltatlankodni a T-mobile topicban, attól semmiképpen nem lenne olcsóbb a készülék. Ha változtatni akarnék, akkor vagy az említett módon máshol vásárolnék, esetleg másokat is erre buzdítanék, hogy így csökkentve az adott szolgáltató forgalmát indirekt módon hívjam fel a figyelmet a magas árakra, vagy írnék egy levelet a szolgáltatónak, hátha eljut a megfelelő személyhez és változás történik.Azzal viszont, amit itt csinálsz, nem teszel mást, csak "flémelsz", azaz veszekedsz, vitát csiholsz. Szóval kérlek, mondd el, hogy pontosan mi az, amit el szeretnél érni ezzel a teljesen felesleges vitával, illetve kérlek, mondd el, mi az, ami miatt úgy gondolod, hogy ezzel az eszközzel el fogod érni a célodat. Tényleg kíváncsi vagyok rá, hogy mi motivál téged. Nem kell hozzá felsorolni újabb számadatokat, hogy mi mennyibe kerül, biztos vagyok benne, hogy sokan ismerjük itt az árakat, tehát nem erre van szükség. Arra vagyok csak kíváncsi, hogy mi motivál téged minderre. Remélem, tudsz időt szakítani a válaszra.
Az ok, hogy itt teszem fel ezt a kérdést, és nem privátban, hogy ne csak én értsem meg a gondolkodásmódod, hanem a többiek is, hátha akkor valóban marad értelme a fórumnak, mivel tudnak a többiek is a valós igényeidre reagálni.
Várom válaszod.
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
veterán
válasz könnygázóra #8983 üzenetére
Nagyon rosszul járhattál a Vodafonnál, ha mindezen átmentél velük kapcsolatban. Persze tudom, hogy minden cégnél fordultak elő ilyen és hasonló bánásmódok itt Magyarországon, valamint mindkét másik céggel szemben vannak hasonló kritikák.
A családunk 2000 óta van a Vodánál, azaz kilenc éve. 2001-től a Pannonnál van a fő előfizum, de egy éven át még volt a Vodánál is. Összesen 3 alkalommal volt problémánk "pirosékkal". Egy alkalommal a számlázás miatt, mint oly sok más embernek, de telefonáltunk, így tisztázódott, sőt adtak 10.000 Ft kedvezményt is. Két másik alkalommal pedig amikor lejárt az előfizunk - mivel nem az alap csomagban vagyunk, hanem a középsőbe - vacakolni kellett azért az utolsó két alkalommal, hogy az adott csomag szerint kapjuk meg (ez azt jelenti, hogy a helyi franchise bolt nem akarta ideadni azon az áron, de egy telefon a 1270-re és megkaptuk)
A Pannonnál sok apró problémám volt, néha ne mis olyan apró. Sokkal bosszantób az ügyfélkezelésük számomra. Sajnos mivel körülbelül 9.000 embernek van hasonló csomagja, mint nekem, akiket ingyen hívok, ezért nem váltok, mivel az sokba kerülne nekem. Mindemellett a Vodánál a családi előfizunknak, amibe 7 szerződés tartozik, úgy 15-20%-kal olcsóbb a percdíj, mint a Pannonnál a nagy csoporté.Szóval neked nagyon negatív tapasztalatod van a Vodafone-nal, nekem messze nem ilyen negatívak az élményeim. Rosszabbakat éltem meg a "zöldekkel", jobban is zavartak/zavarnak. Mivel rengeteg angol barátom van, illetve apám egy osztrák cégnél dolgozik, ezért rajtuk keresztül azt is látom, hogy mennyivel másabb kint a cégek hozzáállása. Nézegettem is angol előfizut, ami percdíjakban még itthon is majdnem versenghetne az én előfizetéseimmel, amiknél legdrágább esetben is 21Ft a percdíj másodperc alapon (ez Pannon, a Voda olcsóbb). Persze akkor mások drágán érhetnének el engem, amit nem szeretnék. (Na jó, néha nagyon szeretnék...)
Mindent egybevéve nekem nem volt olyan rossz tapasztalatom a Vodafone-nal, mint neked, éppen ezért zavaró az, hogy objektíven jelented ki, hogy ez a cég rossz, szemét és elvetendő, amikor nekem nem ez a meglátásom. Mégis azt szeretnéd, hogy én is így lássam és fogadjam el ezt. Úgy látom, legtöbbünknek itt van a problémánk a véleménynyílvánításoddal, mivel a saját tapasztalataidat az írásaid alapján általános érvényűnek szeretnéd elfogadtatni.Leírtad továbbá, mi motivál: a rossz tapasztalataid. De ha én most elkezdem leírni a jó tapasztalataimat, akkor hogyan fogsz hozzám viszonyulni? Vagy ha más leírja, akkor neki mit fogsz mondani? Remélem, nem fogsz minősíteni azért, mert velem nem az történt, mint veled...
Bár már nehéz ezt megtenni visszamenőleg, de biztos vagyok benne, hogy amennyiben úgy fogalmazod meg a hozzászólásaidat, hogy ez a te meglátásod, tapasztalatod, ezért te ne majánlod a céget, nem pedig úgy teszed, mint az "egy igaz" igazság kijelentésének proklamálása, akkor nem reagálnak más hozzászólók ilyen módon. Néhány esetből általános vélemény levonása gyakran hibás végkövetkeztetésekhez vezet. Van egy barátom, ő Citroen bolond. Mindig ez a márka szolgált nála, ő nagyon szereti. Hűséggel is húzzák alatta az igát, dícséri is őket. Örülök, hogy mindezek mellett nem állítja, hogy a Citroen a legmegbízhatóbb autó a világon, hanem tudatában van annak, hogy a saját tapasztalata mellett vannak több millióan, egyesek hasonló, mások ellentétes megélésekkel. Amellett viszont kiáll, hogy számára a legjobb a Citroen.
Ha azt kommunikálod, hogy számodra legkevésbé megfelelő a Vodafone, teljességgel elfogadom. Ha azt mondod, hogy a Vodafone-nál senkinek nem szabad szerződést kötnie, mert a legrosszabb cég, mindenkit átver, akkor nem fogom azt elfogadni, egyszerűen mivel ez rám nézve nem igaz.Szóval ezek miatt kérlek, hogy fogalmazd meg másként a közlendődet. Lehet nagyon fontos és segítő sokaknak a te véleményed, ha az valóban vélemény és nem tétel. Ha viszont nem véleményt írsz le, akkor azzal senkit ne msegítesz, nem viszel előbbre.
Nem vagyok házigazda, nem tudok és nem is akarok következményekkel fenyegetőzni, de azzal biztosan te is egyetértesz, hogy az eféle "tényközlések" messze ne mépítőek egy fórumban.Megoldható tehát az, hogy a saját véleményedet fogalmazd meg és mindezt valóba nvéleményként tedd? Sokat segítene...
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.