Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz blackmajesty #68051 üzenetére

    tulajdonságai, adottságai tekintetében eltérőt akkor sem köteles elfogadni a szolgáltatótól - akivel direktben szerződésben áll az előfizető -, a korlátozott gyártói jótállással nem feltétlenül kell foglalkoznia, mivel ha a szerviz annak keretében javította volna a készüléket, de nem tudta, akkor a szavatosság feltételei is adottak, amire viszont alapban adott 2 év és ott is a kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás sorrend adott.
    arról nem is beszélve, hogy az általad idézett mondat nem terjed ki arra, hogy az előfizető köteles másmilyen típusú készüléket is elfogadni a kicserélés során a szolgáltatótól, az csak a gyártóra/szervizre vonatkozik, hogy mit kell alkalmaznia a kiterjesztett/kiegészítő/korlátozott jótállás során, például nem indul újra a jótállás, nem érvényes a tartozékokra...stb., de a szolgáltató tekintetében semmilyen közvetett kihatással nincs, de nem is ő adja, hanem a gyártó - nem véletlenül hangoztatja a szolgáltató, hogy ő csak a jótállás kötelező első évében akar foglalkozni a jótállási ügyekkel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák