-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Czimby #71353 üzenetére
Na akkor trafóból valeo a gyári vagy sagem, ugyan az, ugyan olyan sz@r.
A magneti sose volt gyári.
Berut, densot, hitachit érdemes venni.
1,4/2,3 párban kell cserélni.
Gyertyát mindenképpen cserélni kell ilyenkor.
Én a denso k20pru-t javaslom 0.85-0.9 a hézag és én mindig ellenőrzöm.
(elég egyszer nem megnézni)A nyomaték nálam 35Nm sose volt még vele baj.
Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz Czimby #71353 üzenetére
Nem tudok.
A hideg motoron lévő öntöttvas blokk esetében a meghúzási nyomatékok: menetes átmérő 14, 12 mm = (25-35), (15-25) Nm.
Az alumíniumblokk esetében: 14, 12 mm = (25-30), (15-20) Nm.
Az én kulcsom 28Nm-től indul, így annyival szoktam.
Ha nincs nyomatékkulcsa az embernek, akkor hivatalosan alátétesnél ahogy elérte (hengerfej, tömítés, geyrtya összeér) még fél fordulatot kell fordítani a új gyertyánál, visszarakáskor csak egy negyedet. (Alátét nélkülinél 1/16-odot mindkét esetben).Rob, ez kellene az összefoglalóba
Na akkor trafóból valeo a gyári vagy sagem, ugyan az, ugyan olyan sz@r.
Berut, densot, hitachit érdemes venni.
1,4/2,3 párban kell cserélni[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest