Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz mdav88 #89413 üzenetére

    1.2 ért nincs jó megane 1.6 110le 6 gang .
    Ezt valaki meg fogja csinálni és 2.3 ért, de 2 felett fogja eladni hamarosan.
    A belteret nem nagy cucc rendberakni .

    Renault power

  • Alusky

    aktív tag

    válasz mdav88 #89413 üzenetére

    Ja, hát így már reális... Milyen frankón el van sumákolva a hirdetésből, bár ezt eddig is tudtuk, hogy szeretnek szépíteni meg a "messziről jöttünk akkor már elvisszük inkább" eseteket kihasználni az eladók...
    Akinek nem zavaró a beltér az megveheti, ha amúgy szerkezetileg oké és csak esztétikailag rossz. Én simán megveszek ilyen kocsikat, mert a kutyák úgyis leélik meg én is, a szerkezeti állapota legyen jó.

    Nekem a Master is ilyen lelakott volt. 2.2-ről lett 2-re alkudva emiatt, úgy hoztam el és ez se a kínálat teteje finoman fogalmazva, de szerkezetileg rendben van, faszikám cserélt rajta mindent ahogy kellett. Jó hát a hátsó gumik azok slicken voltak, meg a vezérlésbe volt már 150 ezer, de nagyjából élhetően tartotta. A műanyag zöldséges rekeszek az égig pakolva (zöldség nagykere volt és ezzel hurcolta a kisboltjaiba) mikor eldőltek benne azok jól kiütögették a sarkukkal a kasznit, lepattogott a festés is kívül, de különösebben nem zavar. Még csak nem is rozsdált be, csak megszürkült ahol lepattant a festés, jól lettek ezek a kocsik még lekezelve.
    Az látszott a belterén is, hogy sokszor abba zabált menet közben, meg fogpiszkálók belesorvadva a tartórekeszekbe, kb. hazmat suitban takarítottam hipóval. :D De legalább nem cigizett, a 160 ezer is valós mert csak közepes távokat ment vele és agyonsózott utakat se igazán látott.

    Hátul rongyosra tépkedve a vékony laminált burkolata, meg a padlóé is már vagy 4 réteg egymásra tákolva műanyagból, de az se zavart, mert le lett szedve mindent aztán szigetelés és OSB az egészbe, arra meg padlószőnyeg. Kirándulós autó lett belőle. Elképesztően sokat számít a dübörgő hang ellen + a két klíma így már tud is valamit, meg eleve be kell építeni ha aludni akar benne valaki. :D
    Szeretem ha kicsit igénytelen egy kocsi, mert így nem kell vele foglalkoznom, hogy a 142. karc mellé odaverek +2-t, mert ezzel járok réten, erdőkben is ameddig elfér. És meglepően jól elfér amitől eleinte féltem, és boldogul a sárosabb helyeken is, sok súly van elől.

    Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

  • hdanesz

    senior tag

    válasz mdav88 #89413 üzenetére

    Én anno ezért az autóért rohantam, hogy el ne vigyék előlem. :D
    Aztán a közelébe érve kissé lelohadt a lelkesedésem. Pedig a kereskedő többi autójának hirdetései közt szereplő képeken sikerült lepuskáznom a rendszámot....így meg tudtam nézni JSZP-n előre.

    Kiderült, hogy NAV-os autó volt...én ennek ellenére bizakodtam benne, mert a képek alapján nem tűnt rossznak.

    Élőben, főleg a beltér azért elmaradt a képek alapján vártaktól. De kint is volt gond...nem kicsi. Jóféle fényképekkel könnyen átverhető az ember. Nem is sorolom mennyi bibi volt vele. Gondolom nem véletlen, hogy másfél hónappal később is még árulják.

    Utólag belegondolva nem is tudom miért hittem, hogy egy 'céges' autó amit ráadásul többen használnak kulcsos autóként ...az jó formában lehet. A sok ki-beszállás...stb.

    De hogy ne legyen egyoldalú a dolog, magánszemélyek autói közt is néztem meg olyanokat hogy húúú. :DDD Volt olyan akinek másfél éve volt meg az autó és amikor benéztünk a motortérbe csak ennyit mondott: Húú, ennek ilyen a motorja?Még sosem láttam.

    Oké, hogy nem ő szervizeli de talán időnként a folyadékszintekre ránézni vagy csak ablakmosót tölteni csak kellene, nem?!

Új hozzászólás Aktív témák