- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18717 üzenetére
ja ja mert azok a blokkokat "örökölte" a r19 ből
más:
mióta írtad ezt a motor remegős dolgot folyamatosan ezt figyelem a kocsimnál és valahogy oda jutottam hogy nem tetszik az alapjáratom minta nem 750 lenne pedig a mutatom ott áll (de érezem/hallom a hangján hogy ha egy minimálisat is de ugrál +-50 ami gyári érték de nem tudok vele megbarátkozni) ..így szerintem holnap kicsit kitakarítóm a pillangót/alapjáratit ártani úgy se árt..meg én is csekkolok egy gyertyát ha már olaj cserénél lusta voltam igaz nekem 20K körül mentek még csak a gyertyák de inkább kontroll[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18719 üzenetére
Minimálisan nekem is mozog de szerintem ez még belefér Hűtőt nekem is át kéne mosnom és a termosztátom is ki kéne cserélni de nem tudom mikor lesz rá egy szabad délutánom hogy szépen megcsináljam ezt. Ja meg féklámpánál van egy kicsi kontakt hiba azt is meg kéne oldanom
-
tresh
addikt
Igen ezt a szerelő megmondja jó e még azt nem tudom hogy csinálja max tán a feszítőgörgőt tudom elképzelni hogy meg tudja mondani mi van vele meg hogy menyire feszes a vezérlés de az hogy az meddig bírja még stb nem hiszem.. meg azt most kicseréli és ameddig hajtja tuti nem lesz vele gond utána már úgy is eladja vagy bontó lesz mire annak cseréje újra szükségessé válna
-
tresh
addikt
Mai találós kérdés mert már rég volt mi és melyik röncinek a motorja kezd életre kelni?
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18747 üzenetére
Lefotozok mindent ha holnap nem is de mindenkepp megcsinalom es kuldom..
Amugy kapaszkodj meg mert ez egy quadra turbo 21-es ami a kepen van es egyre jobb formaba kezd lenni igaz sokat is foglalkozik vele a haver ..jelenleg csak motorikusan es muszakilag teszi helyre aztan jon a karosszeria. Viszont vitt es vezettem is...hogy is mondjam erre az autora nincsenek szavak szerintem zsenialis amit itt a francia mernokok csinaltak motorikusan de az hogy ilyen bodeba..aahh ha nekem ilyenem lehetne bkv-znek ket evig is akar de osszeraknam es elveznem amit nyujt mert kenyelembe is brutalis
Giigz: nem nyulok en a gyari technikahoz jo nekem igy ahogy van de ahogy mutattam mar kb 160le hozhato ki ezekbol a motorokbol kompresszorral..de mint minden ilyen ez is aldozattal jarna pl motor eletartalom/fogyasztas/es egy raklap penz.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #18755 üzenetére
Az baj hogy ez a gumi amit mutattál el is van öregedve illetve amelyik autó alatt volt annak egy raklap fos volt a futóműve látszik hogy félre van kopva..ha nagyon akarsz el lehet vele karikázni ezt a pár hónapot de én autópálya tempót biztos nem mernék vele menni max 80 Add el valami driftes srácoknak 4-5 ezerért többet úgy se adnak érte neki meg jó elfüstölni neked meg tanuló pénz volt a maradék 5 k.. mellesleg ha nem akarsz sokat kidobni egyszerre gumikra madaras tescoba van olyan akció hogy 0% thm re el lehet hozni az új nyári gumákat és akkor havi 5-6k fizetsz..haver is így vett nyári gumikat és legalább nyugodt hogy gumi van az autó alatt nem pedig valami annak nevezett futófelületű műanyag sz@r...ja és michelin
Rob küldöm a képeket pübe
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18775 üzenetére
Szívesen máskor is viszont.. az tuti hogy váltod ugyan az ami az enyémbe is van..vagy legalább is én így tudom az adatok alapján...hf csere lehet megcsinálom majd ha találok jó áron hf-et amit felújíttatok de az ecu végett kicsit fosok hogy azzal is kell babrálni.. nem nagyon hiszem el hogy csak a kompresszió végett tér el egymástól a 75/90 paci de ezek szerint igen.. túl egyszerű mindig bonyolultabbra gondolok
mycso: bele belefér de evvel a gumival én nem mernék tényleg 80 fölött közlekedni..plusz azért a kopás véget is ami valljuk meg elég ferde nem biztos hogy jót tenne a futóművének..de én azt mondom elmegy vele egy gumishoz és megmondja neki hogy okés lehet a dolog vagy sem.. egy nyarat tuti el lehet vele karikázni de csak nagyon ésszel
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Félre kopott gumiról beszélünk ami tapadás útfekvés végett nem nyerő semmilyen téren..plusz ő írta hogy biztonságosan tudjon vele közlekedni na most ez arra alkalmatlan véleményem szerint+ a futóművét is szét fogja b*szni mert húzni fog az autó nincs az a gumis aki ezt úgy felrakja hogy f*sza legyen..illetve ha megnézed elégé ki is van repedezve a széle..mint írtuk lehet használni de 30k ból vesz/vett volna olyan 80 % os nyáriakat ami rendbe van..én egy szezont mentem hasonló állapotú nyárin.. azóta csak új vagy alig használt hibátlan gumik jöhetnek szóba és a biztonságon nem spórolok
-
tresh
addikt
válasz SocketA #18790 üzenetére
Nagyon csinos kis géped van Ha jól értem akkor a hajtott tengelyre a gumisnál kaptál nem félre kopott gumit rá úgy tényleg jó lesz kibírja azt a kevés km-t és ahogy írta csak esőbe kell ésszel..bár szerintem ez még jó gumiknál is így van
giigz: nem hiszem hogy törve volt van ilyen amikor már a gyárba se sikerül tökéletes illesztés ( a lámpáknál nézd meg tökéletes az illesztés a képen ) Sorozat gyártás egyik átka..vegyél egy bentleyt na ott csak 1 embernek ez a dolga hogy szinte ezred pontosan vizsgálja állítsa be a hézagokat
SocketA: felesleges állítgatni gyárilag ha így volt így kell hagyni ha nem pánt az az 1-2mm mert ha már hozzá nyúlsz a csavarokhoz kopik a gyári festése és rögtön avval kezdik ha egyszer el akarod adni hogy törve volt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Sok benne a műanyag az meg nem formálható úgy mint a fém
rob210: őszintén én már ezeken meg se lepődök..bezzeg ha egy bevásárló kp-nál parkolok akkor úgy a nyakamra áll hogy le is húzza az autóm oldalát ahogy tették már kétszer nem kicsit vagyok érte ideges..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz ThodEE #18803 üzenetére
Nem tudom konkrétan mire lennél kíváncsi..a vezérlés csere fontos így arról érdeklődj mindenképp mikor volt esetleg számla van róla ha nincs akkor azt cseréld mindenképp ez minden autó lelke.. hátsó kerékjáratokat nézd át szeret rohadni ha nem figyelnek és kezelik időben..a többi a szokásos ha motorikusan rendbe van nagyon nem lehet mellé nyúlni vele.. viszont azért amit állítólag cseréltek azt is nézd át alaposan pl motor olaj..ha íród még mi érdekel akkor tudunk rá válaszolni most több nem jut eszembe
-
tresh
addikt
válasz ThodEE #18806 üzenetére
Fékolajat kell-e cserélni?
Féktárcsa/ betéteket ellenőrizd le ha azok jó állapotúak akkor a fékolajat is megnézed szép átlátszónak kell lennie.. én betét tárcsa cserénél ejtettem meg a fékolaj cserét is illetve ami nagyon fontos a fékcső nem nagy tétel de azt mindenképp ellenőrizd le.
Váltó olaj?
Ha van rá keret nem nagy összeg akkor én azt is megejteném meghálálja (75w90 kb 3 lityó kell bele)
Fékcsövek?
Ahogy írtam mindenképp ellenőrizni és tán egy 96-os autónál cseréld pár ezer! (és akkor jöhet a fékolaj csere is )
gumibakok?
Ha kivannak a bakok akkor azt érzed alapjáratnál a váltó is akadozhat miatta (nem vészes cserélni 3db van ) . Illetve nem járó motor mellet kesztyű fel és meg mozgatod a blokkot ha kivan bármelyik is akkor azt érezni fogod.
Szervó olaj?
Mindenképp érdemes ránézni.. de ha szervó szépen jár nem sír és az olaj is jó állapotú akkor nem kell vele foglalkozni vele egy darabig.
Általánosságba még minden folyadék ellenőrizése ajánlott hogy meg legyen a kellő mennyiség belőle és az ablakmosó motor is ahogy rob írta (én cseréltem jó móka).
ThodEE: Pesten én fel tudom ajánlani a segítségem akár alkatrész akár más téren is egyedül a vezérléshez nem nyúlok
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz ThodEE #18809 üzenetére
Első szett 16 os gyárilag a hátsó 13-as
Az elektromos ablakra én azt mondom hogy csak gyári és bontottan lehet jó áron találni szerintem az a kulturált és a tuti..
A kp zár necces dolog avval még én is küzdök hogy kerüljem meg a gyári indítás gátlót (bár mondjuk elvileg neked is kéne gyári infrás kp-zárnak lennie)
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18811 üzenetére
én még avval "küzdök " hogy a sima bicska kulcsot hogy kössem rá a gyárira mert a gyári imot ugye a az infrás érzékelőnél lévő kis panel kapcsolja ki be.. de kimértem és csak egy szál vezetéken adja neki a -/+ szal nagyon ki kell találnom mi legyen a megoldás..esetleg ha van rajzod a gyári imo működéséről azt szívesen venném nem igazán találtam hozzá elírást még
ThodEE:nem infrás a távirányítód milyen felszereltségű a kocsi nekem ez kicsit gyanús...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18815 üzenetére
Röviden van egy sima alap bicskakulcs készlet avval akartam megkerülni a gyárit.. de ahogy érzetem az nagyobb sz*pás.. na mind1 alszok rá hátha megálmodom mi a jó megoldás cliomnál is megkerültem cska full nem emlékszem már rá hogy oldottam meg
ThodEE: küld vissza ami nem kell netes rendelésnél 8 vagy hány nap elállás jogod van
giigz: sedánod van ugye...valószínű kábel törés/szakadás van gyorsan ki lehet ezt mérni és egy forrasztással orvosolni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18825 üzenetére
Ez nem ifras hanem radios ha nekem is az lenne nem is foglalkoznek vele..csak mivel a kulcshazam kezd kukas lenni es en nem adok horror osszeget a gyariert igy gondoltam kivaltom az infrasomat radios bicska kulcsra de ebbe a gyari imo beleszol igy vagy kiiktatom clippel es sajat rendszert teszek bele vagy marad ez meg meg nem hal
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18851 üzenetére
Jó gépek de észnél kell lenni a vételkor rengeteg apró buktatója van itt már tényleg nincs az mint a megane-nál Illetve lagunások fórumán rengeteg hasznos infó van a gépekkel kapcs. Nekem ebből a 2.0 T ami nagyon kéne de ott meg ugye a turbó ami nagyon necces..viszont megane után hatalmas változás lenen minden téren nagy erőteljes és biztonságot adó autó és nem csak látszatra majd egyik nap lövök képet fateroméról neki ebből a faceliftes van nekem az annyira nem gyere be de szép kis gép
A kulcsra visszatérve nem lesz más út vagy meg kerülöm vagy valahogy megpróbálom elérni hogy a bicskakulcs vezérlője tudja kezelni a gyári imot... minde1 bonyolult dologba botlottam
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18859 üzenetére
A clio a mérete végett drága és túl vannak árazva..a lagunákat főleg a benyásakat etetni kell de valamit valamiért azért egy ilyen lagunának a 160 az kényelmes utazó tempó főleg ha 2liter turbó Viszont én megane coupeból 2.0 16v vel ellennék mint a befőtt..nem hajtanám mert úgy is tudom hogy van alatta ménes és ha kell akkor szedi a lábát így kb 9-10 között megállna a fogyija városba Nekem az a +2-3 liter megérné hogy cserébe 147 paripa kapkodja a lábát
-
tresh
addikt
ez is egy jó kis gép volt a maga idejébe és egy rakás filmbe szerepelt
-
tresh
addikt
válasz ThodEE #18870 üzenetére
Hali!
Na akkor kicsit vesézzük ki a dolgot.
Ha jól értelmezem zenét szeretnél a kocsiba..erre több megoldás is létezik a céltól és kerettől függően.
Az első megoldás az épeszű normális használatú zene rendszer kiépítése amihez felesleges még egy aksi és még nagyobb badarság hogy megöli a generátorod..akkora terhelést te 12V -n nem igazán fogsz leadni..a másik ha hangnyomás versenyre építed a kocsid ott már lehet ennek értelme de ezt se így oldják meg ebbe szerintem nem másszunk bele mert nem érint téged.
Maradjunk az első variánsnál két rendszer megoldást/megvalósítást tudok javasolni:
1. előre 1 normális szett ami 2 közép+2 csipogóból+hangváltó és egy erőlködőből+sub áll (utóbbinak gyárilag meg van a helye a műszerfalon )
2. Hogy 4 db minőségi közép +2 csipogó és egy jó négycsatornás erőlködő.Én ebből az első variánst építgetem a kocsimba ugyan is nekem ez a variáció tetszik hangzásilag.
Na akkor szedjük össze mire lesz szükséged-A legfontosabb hogy normális aksid legyen és a generátor is töltsön ahogy annak rendje módja. Ezt már itt robbal kitárgyaltuk mi merre hogy jó
-Előre 16os szett ahogy fentebb írtam
-Hátra szerintem ami elfogadható méretű sub az max 25-ös mély-el legyen szerelve
-Egy minőségi erősítő (nem a watt számot nézegetjük hogy minél nagyobb legyen hanem a biztosítékot ami védi abból egy gyors fizikai képlettel ki tudod számolni mire képes ténylegesen az erőlködő)
-Normális minőségi kábelezés ( a pozitív ami megy a sub erősítőhöz rézből legyen ne annak álcázott cérna száll)
-Ládák terén ha építeni akarsz lehet zárt/és nyitott (ennek ha érdekel utána olvashatsz én azt mondom ez is kinek mi alapon dől el)
-Esetleg még egy kondenzátor beépítése is sokat javíthat a rendszeren.
-A legfontosabb pedig a fejegység véleményem szerint itt...ugye a minőségnek a pénz szab határt .
ill még annyit hogy ha nagyon tökéletes hangzás a cél akkor illik az első szettet is egy min kétcsatornás erősítőről hajtani ugyan is a fejegységek többsége nem képes értelmes teljesítmény leadására.Röviden ennyi
-
tresh
addikt
válasz ThodEE #18874 üzenetére
Ezekből nekem csak ezekkel van bajom:
ANL bizti ház 100A bizti
ANL bizti ház 200A biztiMinek ekkor a bizti és ennyi?
EmPhaser EA1800D 1 csatornás erosíto(nincs biztosítéka) = hogy van megoldva külső bizti kell neki ?
Kicsit itt az áram erősség kontra biztik terén nem nagyon látom át a rendszered
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18879 üzenetére
Kaptak ugyanis a rendőrök műszert amivel mérik a hangnyomást és ha megléped a határértéket akkor ott a helyszínen kapsz egy formás kis csekket és bekerülsz a rendszerbe, amíg ki nem szereled büntetni fognak.
de k*rva jó dolguk van hogy erre is van idő energia pénz hogy ezért megállítson és büntessen...
- most komolyan hallgatom normálisan élvezhető minőségben és hangba a zenémet majd ő sejti hogy jó zene lehet az autómba megállít és kötelezz hogy tekerjem fel csutkára kiméri és megbüntet ? Hát lehet hogy a fejébe röhögnék..főleg ha ülnek mellettem és tudják tanúsítani hogy szabályosan használtam.. komolyan mondom röhej... -
tresh
addikt
Avval semmi bajom sincs nekem is így van megoldva aksinál egy bizti+erősítő de neki az erősítőbe nincs csak elől..és ott is túl nagy véleményem szerint erre írtam hogy ez a megoldás kicsit érdekes számomra
ThodEE: mint fentebb is írtam én nem igazán értem hogy miért nincs avasnak saját biztije főleg ennyi pénzért...talán én ezt úgy oldanám meg hogy kapna az erősítő max egy 60A-s biztit és az aksinál is max ugyan ennyi bőven elég lenne szerintem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Iqos cigaretta
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Óra topik
- PlayStation 5
- 24 Hours of Le Mans
- Nintendo tulajok OFF-topicja
- További aktív témák...