- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diák66
őstag
válasz 4Grider #92018 üzenetére
Nem ez volt a probléma, hanem az, hogy annak ellenére, hogy nyaralás előtt direkt bementem, hogy minden rendben legyen, erre elkerülte az ügyintéző figyelmét a hordozható internetemen van egy aktív roaming tiltás opció. Ennek ellenére appban is simán ott volt, hogy x GB roamingban felhasználható. Valószínűleg ez téveszthette meg az ügyintézőt is. Mivel nem volt ilyen ügyfélszintű azonosítás beállítva, az ügyintézés is nehézkes volt. De végül megoldódott. A Tp-Link M7650 is nálam volt, nyilván abban se működött.
[ Szerkesztve ]