Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz tomp #28817 üzenetére

    Úgy fogsz járni, mint én régebben.
    Egy másik szolgáltatással játszották ugyanezt: szerintem nem működött egyáltalán, szerintük jó volt. Később: szerintük jó (nálam továbbra sem), viszont már kikapcsolnák a kérésemre, de nem tudják... Én elkezdtem ennek a nem működő izének a havidíjával kevesebbet fizetni, majd ők három hónap múlva felfüggesztették a számomat úgy, hogy a panaszomra semmit nem reagáltak. A felfüggesztés napján reggel hét körül (!) hívott egy rendkívül taszító hangú nőstény a központjukból, azzal, hogy "most már úgysem tudnám kipróbálni, ha jó lenne, fizessem be az elmaradt díjat, aztán kivizsgálják".
    Később befizettem a reklamált "tartozást", majd egy év múlva erre az összegre, plusz az ún. törvényes kamataira végrehajtót küldtek rám (csak ismétlésképpen: az egy évvel azelőtt a bemutatótermükben befizetett összegre). Csak egy büntető feljelentést az üzletben - az általuk kiállított befizetési bizonylatot felmutatva - meglebegtetve és tértivevényesen a központjukba küldve tudta visszavenni az arcukat. Azóta vágom őket, ahol hibát találok úgy, hogy én fizetem a szolgáltatást, ők meg képtelenek biztosítani.

    Kedves és hozzáértő emberek dolgoznak náluk minden szinten, az összes rendszerük is tökéletes, nem értem az itt elégedetlenkedőket...
    :F

Új hozzászólás Aktív témák