- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Alan Wake II: Night Springs teszt
gp Hirtelen, egy E3-pótlék rendezvényen került bemutatásra az Alan Wake II első kiegészítője. A Night Springs három játszható karaktert is ad – de egész biztosan nem azokat, akikre gondolnál.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Az mennyire normális ha hálózaton belül rendben van a ping de kívülre már 120ms alá nem megy LTE-n?
Csodálkozom, hogy megáll a Tidal stream amikor a bixet is 120-260ms-al pingelem... -
tomp
félisten
válasz
Apollyon #34999 üzenetére
Engem a tarifa emeléskor hívtak fel 2x, hogy van ez a csúcs szuper tarifa. Sőt még telefont is kapok mellé. Egy csúcskategóriás Sony Xperia M4 Aqua-t. Nem kell. Nincs tervben új telefon.
Rám akarták erőszakolni a mytariff izét mert az jó. Ahha jó lenne nekik, ha havi 9ezerrel lenne több a havidíjam. Persze.
Az említett telefont pedig megvettem. Csak nem a telenornál hanem a sony üzletben. -
tomp
félisten
Ahogy látom újra van 30GB-os adatcsomag "Plusz 30 GB csomag" néven 9000Ft-ért. A korábbi 30GB+4G még mindig jobb feltételekkel megy mint ez az új.
30GB+4G: 8990Ft ha elfogy a keret akkor lassítás van 32/32kbps-re. Korlátlan sebesség azaz jelenleg 150Mbit.
Plusz 30 GB csomag: 9000Ft keret elfogyása után 0/0kbps-re való lassítás azaz lekapcsolás, a sebesség ha van a tarifában adatkeret akkor az annak megfelelő sebességen megy. De lehetőséget ad a 150Mbitre viszont akinek a tarifája csak 7Mbitet tartalmaz annak a 30GB is annyival fog menni.
10Ft-al drágábban rosszabb feltételek. Micsoda üzlet. -
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #35082 üzenetére
Hát amikor ugyan az a cég 6490Ft-ért ad 50GB-ot... Csak azt modemmel.
Nem értem miért nem bírnak tarifához is normális áron adni nagy adatkeretet. -
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #35086 üzenetére
Attól még adhatnák olcsóbban. Ha az megéri akkor ez is megérné.
Alacsonyabb ár->több előfizetés->nagyobb bevétel->jobb eredmény->örülnek -
tomp
félisten
válasz
Sayuar #35113 üzenetére
A nagy válaszidőt még maga a telenor is tagadja. Megkérdeztem, hogy mi az oka, hogy a böngészésnél olykor megáll a net vagy nagyon lassan tölt be. Gondolom ilyenkor felmegy az egekbe a ping.
"az természetes, hogy Budapest területén nem mindenhol ugyan azt a sebességet tapasztalod. "
Aztán megadtam a lakcímemet. A címemen tökéletes 3G van de a 4G csak gyenge kültéri van. Ahha persze. Lakáson belül megvan a 60-70Mbit, ház előtt max jelszintnél a 70-90Mbit.
De gyenge... Év elején még volt hivatalos beltéri is.
Közben telefont cseréltem és sim kártyát is. A hálózati sebesség jóval nagyobb lett(100Mbit fölé megy) de a böngészés maradt ugyan olyan... Pedig sebességmérésnél mérek 17ms-ot is... -
tomp
félisten
válasz
darvinya #35182 üzenetére
Nekem anno micro SIM-re váltáskor csak vágták. Azután rájöttem, hogy nem fog menni a 4G mert régi. Elmentem a saját üzletükbe ahol elmondtam, hogy vágták az üzletben de nem megy a 4G. Megértették és adtak egy új SIM kártyát.
Micro SIM-ről Nano SIM-rr váltás az most díjköteles vagy nem? Mert 2féle opciót is mondtak. Igen, nem.
E héten díjmentesen cserélték a SIM-et nanora. -
tomp
félisten
válasz
csernak75 #35277 üzenetére
Akkor én rakjak be olyan mérést ami 97/45Mbit 17ms-al?
Bp-en elég kevés helyen van napközben 100Mbit fölött.
4-es metrón hiába van 20MHz használva(azaz 150Mbit képes) de csak 75/49Mbitet lehet kipréselni. Gondolom nincs nagyobb betáp lent a metrón mert a T-nek is ennyi a max. -
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #35328 üzenetére
1 cellára? Ahol a lakásban 2-3cella érhető el hogyan oldják meg?
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #35351 üzenetére
Szerintem nincs konkrétan 1 cellára fixálva mert ugye az nem lehetséges a lefedettség miatt.
Max városra van limitálva de van egy olyan érzésem, hogy nem hivatalosan elvihető más városba is. -
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #35360 üzenetére
Ááá nem biztos, hogy megérné a telenornak még egy NMHH-s ügy...
Én+próba=nmhh-s ügy a telenor felé->kötbér->nem kerül nekem semmibe a próba hónap->sőt még a telenor fizetne újra, hogy igénybe vettem a netet->a mostanival együtt akkor már dupla kötbér lenne->kapnék egy exkluzív meghívást a telenor házba->Hipernet 84-es próba hónapnál még a telenor fizetett nekem, hogy kipróbáltam pedig nem ez volt a cél csak hát...
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #35364 üzenetére
2012.08.08-án írtam alá a Hiper84-et. Gondoltam 30nap múlva vissza viszem és a próba lezárva. Na de neeeem.
Kifizettem az akkori 7990Ft-ot az üzletben. Miután visszavittem a próba után jött a számla, hogy fizessek még 2512Ft-ot. Ha nem, akkor a meglévő tarifámon lesz rajta a tartozás.
katt, katt2, végül katt
Ez volt az első nagy dolgom velük.
Nem vagyok különleges igényű ügyfél csak hát nem szeretem ha megkárosítanak, aztán le akarnak rázni, egy hibát nem elismerni, nem kijavítani. Az idén véget ért 118napos hiba is kicsit extrém volt...[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz
Sayuar #35370 üzenetére
Na és ilyenkor derült ki nyilvánosan, hogy a telenor olvassa a fórumot.
Amúgy mintha újra pozitív irányba billent volna a szolgáltató hozzáállása felém! Régebben volt a fb-on egy Hónap rajongója játék. Aki a legaktívabban segít a telenornak és megnyeri a havi játékot annak fizetik az aktuális számláját. Megnyertem. Mindenben pozitívak voltak. Bármilyen bajom volt azonnal segítettek. Aztán jött a mélyrepülés. Ilyenkor alakult át a socialmedia osztályuk is. Színvonal gyakorlatilag bedőlt. Jött 1,2 panasz. Jött egy NMHH is. Volt egy 4G megvonás ahol gyakorlatilag saját embert kaptam. Azután volt egy sebesség hibám amit pozitívan megoldódott. Aztán jött a 118 napig tartó ügy ami alatt szinte semmi segítőkészség nem volt. Miután mégis elismerték a hibát és javították 100ezer fölötti kötbért kaptam. Azóta teljesen megváltoztak. Újra magas színvonalú a segítségük és a hozzáállásuk. Nem akarom én őket bántani szimplán dühítő, hogy csak megkárosítás után kapnak észbe.
-
tomp
félisten
Ma indult az új számlázási időszakom. Amióta eme szolgánál vagyok mindig az új időszak első napján reggel 7-8fele újra indult az adatkeret és a perc.
Most jött egy sms, hogy az új időszak 2. napjától lesz újra teljes keret. Azaz az első napon még vegetálni kell.
Hát ez csodás...
Drága telenor... -
tomp
félisten
válasz
kssvirag #35646 üzenetére
Eddig éveken keresztül a lassítás nem 32/32kbps volt hanem akár 160kbps is. Mostanság mintha sikerült volna stabilan 32kbps-re beállítani a rendszert. Fél napig én is megtapasztaltam a lassítást. Brutál durva volt. Nekem a fb be sem jött. Miután sikerült visszaállítani az adatkeretet ez által megszűnt a lassítás visszajött minden. Azonnal betölt minden.
-
tomp
félisten
Nálam 2napja újra lassú a böngészés. Oldal betöltés közben van adatforgalom, nincs, van, nincs. Így tölti az oldalakat.
-
tomp
félisten
Elolvastam 2x is. Nem értem miért lenne elírás? Mert éjfélnél 1órával hamarabb lép életbe és reggelig tart?
Akkor már alacsony a hálózati terhelés ezért kezdődik és ér véget akkor amikor. Korábban még csak reggel 7-ig tartott és azt hiszem 0:00-tól volt érvényes. Ezt kitolták. -
tomp
félisten
válasz
postasbeci #35958 üzenetére
Az adatforgalom ingyenes azaz nem számolják. De maga a csatornákhoz és a videónézéshez elő kell fizetni. Ingyen csak meghatározott sorozat részek és videók érhetőek el.
-
tomp
félisten
válasz
postasbeci #35961 üzenetére
Azt nem tudom, hogy ha esetleg nincs aktív adatkereted attól függetlenül megy e a MyTV. Próbáld meg. Ha van esetleg egy 100MB-od akkor már 100% a működése. Nem fog fogyni a 100MB.
Ha szaggatni fognak a HD közszolgálati csatornák(nekem erősen szaggat pedig erős telefonom van) akkor ott lesz a MinDig TV alkalmazás. Annak is korlátlan a forgalma. -
tomp
félisten
válasz
postasbeci #35963 üzenetére
Ugyan úgy van mint MyTV esetében. Nem számolják a forgalmát. Ha például már elfogyott a havi kereted és lassítanak akkor is megy a MyTV és a MinDig TV.
Csak Telenornál van így jelenleg. Én sokszor használom a MyTV-t. De ha közszolgálatit akarok nézni akkor MinDig-re váltok mert ott is HD és ott nem szaggat. -
tomp
félisten
Készülj egy majd 4hónapos hibára!
Nekem 4G-n csak a speedtest ment mint demózás. Ha nem a telenor szerverével volt kommunikáció azaz nem sebességet mértem a rendszer blokkolt mindent. 0/0bit/s volt a sebesség. Pingelni sem lehetett semmit. Ha továbbra sem lesz nálad semmi változás akkor sajnos be kell majd keményítened. Azaz veszekedni a telefonban erős stílusban. A nélkül nekem sem lett volna változás. Még mindig tartana az ügyem.
A te hibádat is 72órán belül javítaniuk kell. Azon felül már indul a kötbér. Jelezd feléjük ezt! Nekem a 118napos hibára 133+ ezer Ft járt.Üdv a Telenor ZTE hálózat rejtelmeiben!
-
tomp
félisten
Persze, hogy jár. Ha a havidíjban benne van a 4G elérés akkor jár a kötbér.
Eleinte én is teljesen barátságosan jeleztem a hibát. Bíztam benne, hogy megoldódik pár hét alatt. Október 27-én jeleztem először. De miután még december elején sem volt semmi már igen csak felment bennem a pumpa. Jöttek a sablon szövegekkel. Az oldallal van a baj. Igen a világ összes oldala pont akkor áll le amikor én érném el és csak felém állnak le. a SIM kártyával van a baj. Az nem baj, hogy már a 2. cserénél nevettek az üzletben a technikusokra. Másik telefonban is hibás volt. Amikor másodjára is kértek infót, hogy mikor állt meg, melyik oldalnál, hol voltam épp. Szépen elküldtem a hölgyet a fenébe. Őt még máig is sajnálom mert nem volt direkt de hát elpattant az a bizonyos húr. Másnap egy férfit. Érdekes csak ezek után lett meg a hiba.
A hiba óta tudom az NMHH által megfogalmazott kötbérezési leírás szövegét fejből...
" A kötbér összege, a szerződésben leírtnál alacsonyabb minőségű szolgáltatás esetén a havidíj egy napra vetített összegének a négyszerese, teljes szolgáltatás kiesés esetén a nyolcszorosa."
Nekem egy teljes hónapra 35.960Ft járt. Összesen 133.317Ft
Ez évben még nem fizettem semmit a telenornak és az elsőt is csak januárban fogom.
Miután megmutattam, milyen előfizető vagyok teljesen megváltoztak felém. Teljesen segítőkészek lettek, barátságosabbak. Azóta egy szavam sincs. -
tomp
félisten
válasz
Sayuar #35972 üzenetére
Én csak havidíj kedvezményt kérek dologgal jöttem. Miután javították a hibát, közöltem velük a kötbér igényt.
Addig csak NMHH-t említettem de hatástalan volt pedig már volt egy NMHH ügyem a telenorral szembe ahol én nyertem és fizetettek is.
Littoral
Na igen. Most már teljesen úgy viselkedik velem a Telenor mint amit én elvártam volna "az ügy" nélkül is. De nem volt így. Kellett egy NMHH-s ügy és ez a legutóbbi hosszú ügy is. Az biztos, hogy így már soha nem fogok hűséget aláírni náluk. Pedig idén sokszor ajánlották de miután elmondtam, hogy miért rögtön elsápadva megértették és elnézést kértek mindig. Pedig ők nem is tehettek a hibáról.Def26
Itt van az NMHH leírása a kötbérről.
Valami miatt el van mentve a könyvjelzőbe...
Nem kell üzérkednek de sajnos ahhoz, hogy működjön a 4G neted normálisan azaz elérd amit szeretnél, élned kell a jogoddal és kötbért kell kérned. A nélkül nem fog menni.
Mivel a Telenor is olvassa a fórumot így hátha nem várják meg amíg te is bejelented a kötbér igényedet hanem maguktól lépnek a javítás felé. Engem már ismernek nick név alapján. Tudják, hogy a "tomp" név alatt ki van. Hogyan hívnak pontosan, mi a számom és az e-mail címem. Sőt ha egy székházas illető meglát már fel is ismernek.Viktor0610
Na igen de nálam alapértelmezett, hogy ha elérhető akkor. Eleve eléri és működik is csak használhatatlan.
Na de valóban nem jól írtam. -
tomp
félisten
Múlt hónapban reklamáltam mert számlazárás utáni első napon délután 6-kor még mindig lassítva voltam.
Most volt újra zárásom. Reggel 6-kor már újraindult az adatkeretem. Megy ez ha akarják.
Amióta van netem, most indult újra a leghamarabb a keret. -
tomp
félisten
A mai napon más nem tapasztal eldobáló ip kapcsolatot?
Sokszor megáll a zene streaming elődizetésem azzal az üzenettel, hogy a zene betöltése nem lehetséges. Más hálózaton jó. -
tomp
félisten
Ollé!
Megint instabil a magyarország-norvégia közötti vonala a telenornak. Csak egy airplane mód be-ki után áll helyre. -
tomp
félisten
válasz
Varszegig #36317 üzenetére
Nekem 118napig volt hibám. Kb 27x írtam nekik, 5x mentem be üzletbe, 4x beszéltem velük. Végül 2személy elküldése melegebb éghajlatra, megoldódott. Több mint 130ezres kötbért adtak.
Azóta ha van hibám ez a reakció: jujj hiba? Nemá, hol? Javítjuk.... és valóban javítják. Teljesen megváltozott a cég felém. -
tomp
félisten
-
tomp
félisten
Ha már 2x kijelentettem, hogy nem kell a MyTariff akkor miért hívogatnak havonta, hogy van ez a csuda jó tarifa?
A szöveg mindig ugyan az. Megnézték a forgalmazásomat és a legmagasabb tarifát ajánlják rögtön. Pedig csak havonta 3percet beszélek...
De megérné nekem a jelenlegi 12ezer helyett minimum a dupláját fizetni mert miért ne...
Ha akarok váltani úgyis jelezni fogom nekik. -
tomp
félisten
Megrendelném online felületen a díjmentes hívásértesítőt de a következő hibát kapom!
A szolgáltatás megrendelése tiltott az ügyfél típusa alapján!
Mivan??? Ez mi? Ügyfélszintű a regisztrációm. -
tomp
félisten
válasz
n@p@lm #36750 üzenetére
Korlátlan sebességű net hosszabb távon káros a szolgáltatás minőségére ha rosszul vannak beállítva a prioritások...
Én egyedül ki tudom hajtani 100%-ra az LTE cellát. Sokszor volt már, hogy a Hipernet 84 képes hálózat(max 65mbit) miattam a 4-es metrón beállt. Másik telenorosnak 1mbit jutott LTE-n... -
tomp
félisten
válasz
n@p@lm #36753 üzenetére
Ami érdekes, hogy a metrón teljesen máshogyan működik a hálózati erőforrás mint a felszínen. Metrón egymagam le tudom terhelni a 3G-t és a 4G-t.
Csúcsidőben is megvan 3G-n a 32Mbit, LTE-n pedig a 70Mbit. Ismerősöm meg ilyenkor majdnem leesik a hálózatról mert elfogy a sávszéle. -
tomp
félisten
-
tomp
félisten
Eltörölte a sebességkorlátozást a Telenor
Kérdés akinek eddig is sebesség limit mentes nete volt mennyire lesz negatív hatással. Mert ugye így növekszik a terhelés. -
tomp
félisten
Hmm! Januártól bővül a MyTV kínálata.
Jön: Nickelodeon Junior,ComedyCentral Extra, VIVA, MTV, Viasat3, Viasat6, Travel channel, Fine Living, Food Network, BBC Earth, BBC World News, E! entertainment, TV Paprika, Spektrum, Filmcafé, Sport1, Galaxy, AMC, Minimax, AMC, Minimax.
A csomagok is változnak. -
tomp
félisten
válasz
Grougon #37422 üzenetére
Vagy új cella vagy bővítették a betápot. Vagy mindkettő.
Amióta mindenki a hálózati maximumot kapja én mint eddig is limit mentes ügyfél gyorsabb hálózatot tapasztalok. Ahol eddig napközben 30-40Mbit volt ott most 90körül.Most már nem csak a 4-es metró vonalán van LTE hálózat! Több hetes munka után már a 3-as vonalon is megy. Illetve a 2-es vonalon ahol utazok ott is megy. Metróban a hálózati maximum 70Mbps.
Több külföldi fővárosban a metróban még GSM sincs nemhogy 70Mbites MOBIL hálózat.
Ezzel a telenor is beállt a metrós LTE sorba. -