- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
YanezTTrain
tag
válasz pirosvilamos #797 üzenetére
Igen! A TT pályatervrajzok adta az ötletet a felső állomás kialakításához. Így evvel a két nagy ívvel sokkal kisebb emelkedést lehet építeni, azon gond nélkül felmegy szerintem bármilyen szerelvény, anélkül, hogy megpörögne, vagy visszacsúszna. Muszály felvinni a pályát legalább 90 mm magasra a felső vezeték miatt. Annyi elég, mert alagútban nem cicózunk, bazi rézdrót, örök darab a felső vezeték. Az alsó állomás vágányzatán dolgozom még kicsit. Ott asszem lesz még varia egy két iparvágányt bevarázsolok valahogy, tolatás minden mennyiségben.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...