Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MCGaiwer

    addikt

    válasz inf3rno #19784 üzenetére

    így van. Egyrészt különbséget kell tenni bankkártya (debit) és hitelkártya (credit) között. Sima debitkártyára nem vonatkozik a legtöbb kártalanítási szabály, egyedül akkor kell a banknak visszatéríteni a pénzt, ha az ő hibájukból vesztette el valaki (pl kérte, hogy tiltsák a kártyát, azt nem tették meg időben, és közben leemelték róla a pénzt)

    creditkártya esetén ennek jóval szigorúbb szabályai vannak, ahol a kártyakibocsátónak kell megbizonyosodni arról, hogy hiteles és megbízható akinek fizetni akarsz a termékért vagy szolgáltatásért, és ha átvernek, akkor kártalanítanak, hiszen az az alap feltételezés, hogy ők hibáztak az ellenőrzés során.

    Na most a kérdező itt kártyával fizetett egy termékért (dogecoin), amit rendesen megkapott, ezzel a kártyás fizetési tranzakció lezárult. Az, hogy a vásárolt termékkel ezután mi történt a bank részéről lényegtelen. (kb mintha kártyával vennék egy autót a kereskedésben, hazafelé egyik pirosnál kirángatnak és elviszik a kocsit, majd a banktól akarom visszakérni az árát).

    Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó

Új hozzászólás Aktív témák