Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amargo

    addikt

    Sziasztok!

    A történetem ott kezdődik, hogy tavalyi évben a t-mobile jóvoltából volt egy mobil netem és a már egy telefonra is előfizetés. Mivel a csodálatos rendszerük nem tette lehetővé, ezért a két előfizetés két külön számlán is lett megkötve azaz nem tudták hozzá csatolni a meglévő számlámhoz anno a mobilnet előfizetését, amin nem is problémáztam sokat. Ezért a két számla egyenlítése is két külön csoportos beszedési megbízás alapján került levonásra. Tavaly, amint lejárt a mobilnetre a hűség, megszüntettem a szolgáltatást annak rendje és módja szerint. Majd márciusban kaptam egy sms-t majd egy felszólítást - a saját telefonomra, ami náluk van előfizetésen!!! -, hogy tartozásom van a t-mobile felé. Amit nem is vettem komolyan, hiszen hogyan lenne tartozásom, ha a számlákon nem szerepel és a csoportos beszedés is folyamatosan megy. Így nem is vettem komolyan ezt a dolgot, míg nem 30 nappal később ténylegesen egyirányosították a mobiltelefonomra a szolgáltatást. Még azon a napom fel is kerestem egy ügyfélszolgálatot, ahol kiderült, hogy a mobilnetre volt tartozás, mert a résszámlát nem fizettem ki, meg lehet túl hamar szüntettem meg a csoportos beszedési megbízást.. februárban már nem kaptam értesítőt a számlámról, lévén már nem is volt szerződésem. De ezen a napon be fizettem a tartozásomat. A telefonomat csak másnap kapcsolták vissza, mivel csoportos beszedésről fizetek és aznap vonták le az összeget ezért az még nincs a rendszerűkbe alapon - itt ezt is kiakarták fizettetni még 1x. Majd közölték velem, hogy a visszakapcsolási díj eszközönként 1250ft lesz, én itt megnyugodtam, lévén élőszerződésem nincs a mobilnettel kapcsolatban ezért ott nincs mit visszakapcsolni, viszont "megnyugtattak", hogy a telefonomé az pénzbe fog kerülni! Ekkor rákérdeztem, hogy még is miköze a telefonomnak a mobilszámlámhoz, még Ők sem tudták egy számlához kapcsolni, akkor itt még is miért sikerült? Erre annyi választ kaptam, hogy mint személy tartozok, de nem tudják pontosan, majd a havi összesítőn megjelenik. Így el is mentem.

    Viszont ebben a hónapban meg kaptam és rajta volt az 1250ft-os levonás. Amivel kapcsolatban elmentem az ügyfélszolgálatra. Itt annyit tudtam meg, annyit tudnak ezekről a dolgokról, hogy én személy szerint tartozok ezért ha 800 külön számlám van, akkor 800*1250ft lenne a visszakapcsolás. De azt nem tudták megmagyarázni, hogy:
    - ha számlatartozásról írnak, akkor miért terhelik rá az összesre?
    - ha volt már egy meglévő számlám, akkor miért nem tudták összecsatolni anno azzal, de tartozás esetén még is csak képes a rendszer.
    - miért nem lehetett feltüntetni a mobiltelefon számlámon a tartozást még ezek után sem?

    Ugyanakkor elolvasva a szerződést:
    4.2.10. Amennyiben az Előfizető több Előfizetői (SIM) Kártyával rendelkezik (és/vagy
    Számlafizetőként van megjelölve Előfizetői Szerződésekben), és bármelyik Előfizetői Szerződés
    feltételeit megszegi, abban az esetben a Szolgáltató jogosult az alkalmazott szankciót az Előfizető
    összes Előfizetői (SIM) Kártyájával igénybe vehető összes szolgáltatásra azonnali hatállyal
    kiterjeszteni.

    Magyarán úgy szop@tnak, ahogy akarnak.. és ez nem is az 1250ft, ami dühítő.

    “The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

Új hozzászólás Aktív témák