- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
petyametyo
aktív tag
Erre a telefonra is lesz a 3+3+3 garancia vagy "csak" a sima két év . Köszönöm a választ
-
petyametyo
aktív tag
válasz Honor_HU #133 üzenetére
Ez azért vissza lépés ,de nem ezzel kapcsolatban akartam kérdezni . Kérdés a következő lenne .
Adót egy szolgáltatónál vásárolt telefon ,amit valamilyen húségél kedvezménnyel vásárolnak 1ft stb . Az eredeti tulaj eladja mondjuk egy évesen,valakinek . A vásárlónál még a garancia időn belül meghibásodik a telefon ,irány a szerviz. Alkatrész vagy egyéb más okból ( nem tudom mi lehet még ) a szerviz csere utalványt ad . Viszont a szolgáltatónál a következő a menet a levásárlásra cseréreAkinek a nevében lett véve az előfizetés annak ott kell lenni ( ezt elég nehéz megoldani néha ).Illetve a általa kifizetett összeg vásárolható le .Ez ugye azért baj mert mondjuk egy 150.000 ft-os telefonhoz szolgáltatón keresztül hozzá lehet jutni mondjuk 50.000ft ért ,de 1 évesen az illető mondjuk 100.000 ért vette de ugye "csak" 50.000 tud levásárolni ,ergó bukik. Tudom hogy a Huaweinek ehhez semmi köze . Azt esetleg nem lehetne valahogy meg tudni hogy melyik telefont mikor tudják javítani és mikor nem,hogy ezt el lehessen kerülni ?
Uhh ez jó hosszú lett
Köszönöm a választ
-
petyametyo
aktív tag
-
petyametyo
aktív tag
válasz Honor_HU #141 üzenetére
Köszönöm a gyors választ ,ezért jó ez fórum
Igen ez a szolgáltató hatásköre ,rajtuk múlik abszolút,csak néha nem túl készségesek Ezért is kérdeztem hogy esetleg ezt az alkatrész hiányt előre nem lehet e megtudni
Amikor ezek a tartalék alkatrészek elfogynak utána gondolom azért gyártanak még ? -
petyametyo
aktív tag
Nekem 2db ( honort 6 és 7-t ) is úgy küldték vissza hogy volt képük beleírni a jegyzőkönyvbe hogy nem tudják javítani a foltos kijelzőt mert nincs hozzá alkatrészük Garanciális javítás volt ( lett volna ) mind a 2-ö . Az elsőnél 3x küldtem vissza mind a 3-nál vissza küldték hogy nincs alkatrész . Volt egy Honor 8-am .Úgy felmelegedett hogy kikapcsolt és kb 10 percig tölteni se lehetett,csak mikor lehűlt már valamennyire. A TMX szerint nincs baja a telefonnak
Kíváncsi lennék az itteni illetékes véleményére erről ,csak érdekesség képen
[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
Ha már így szóba került 491 számú bejegyzés
-
petyametyo
aktív tag
A topik gazda nem túl aktív itt
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!