- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petyametyo
aktív tag
válasz Honor_HU #133 üzenetére
Ez azért vissza lépés ,de nem ezzel kapcsolatban akartam kérdezni . Kérdés a következő lenne .
Adót egy szolgáltatónál vásárolt telefon ,amit valamilyen húségél kedvezménnyel vásárolnak 1ft stb . Az eredeti tulaj eladja mondjuk egy évesen,valakinek . A vásárlónál még a garancia időn belül meghibásodik a telefon ,irány a szerviz. Alkatrész vagy egyéb más okból ( nem tudom mi lehet még ) a szerviz csere utalványt ad . Viszont a szolgáltatónál a következő a menet a levásárlásra cseréreAkinek a nevében lett véve az előfizetés annak ott kell lenni ( ezt elég nehéz megoldani néha ).Illetve a általa kifizetett összeg vásárolható le .Ez ugye azért baj mert mondjuk egy 150.000 ft-os telefonhoz szolgáltatón keresztül hozzá lehet jutni mondjuk 50.000ft ért ,de 1 évesen az illető mondjuk 100.000 ért vette de ugye "csak" 50.000 tud levásárolni ,ergó bukik. Tudom hogy a Huaweinek ehhez semmi köze . Azt esetleg nem lehetne valahogy meg tudni hogy melyik telefont mikor tudják javítani és mikor nem,hogy ezt el lehessen kerülni ?
Uhh ez jó hosszú lett
Köszönöm a választ