Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • d3rad

    tag

    válasz Drizzt #52 üzenetére

    Per poligon? Ezt hol hallottad? Igen, játszottam a HL2-vel, mitöbb nagyon sokat olvastam a Source-ról. A ,,hülyeségeimet'' pedig nagyon sok olvasás alapján hordtam össze (külföldi fórumok, ujságok), de leginkább Sz@by (GAMER) irományai alapján, az ő véleményével sikerült azonosulnom leginkább (nagyon nagyra tartom, 3D-s megjelenitésben egyedülálló tudással rendelkezik).
    A Source, mint engine jó, viszont nincs közelében sem a CryEngine-nek, de leginkább a doom3engine-nek sem. Bump-Mapping van a motorban, viszont keresni kell rendesen, pl az Unreal 2.5-ben is nagyságrendekkel több és jobban alkalmazott. A Source-ben mindenhol erősen levannak korlátozva a felületi eljárások és ez igaz a bumpokra is.

Új hozzászólás Aktív témák