- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
d3rad
tag
Per poligon? Ezt hol hallottad? Igen, játszottam a HL2-vel, mitöbb nagyon sokat olvastam a Source-ról. A ,,hülyeségeimet'' pedig nagyon sok olvasás alapján hordtam össze (külföldi fórumok, ujságok), de leginkább Sz@by (GAMER) irományai alapján, az ő véleményével sikerült azonosulnom leginkább (nagyon nagyra tartom, 3D-s megjelenitésben egyedülálló tudással rendelkezik).
A Source, mint engine jó, viszont nincs közelében sem a CryEngine-nek, de leginkább a doom3engine-nek sem. Bump-Mapping van a motorban, viszont keresni kell rendesen, pl az Unreal 2.5-ben is nagyságrendekkel több és jobban alkalmazott. A Source-ben mindenhol erősen levannak korlátozva a felületi eljárások és ez igaz a bumpokra is.