Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz runner 125 #93329 üzenetére

    Igen, ismerem ezt a helyzetet, miutan elolvastam par hszt a TL 1000 S rol, es kiprobaltam, kettot is. A simat es a facelifteset. hat nem ugyanarrol a motorrol beszeltek az emberek a forumokon. Raultem, lenyeleztem, sot, a fura kuplungja csusztatas soran osszezart fordulaton, nah akkor ugy kerekezett nagy nehezen, amikor nem akartam, de semmi kontrollalhatatlan nem volt. A kuplungot kiveve. De az osszes nagymotoros frazis az megvolt. A "tisztelni kell" "nem mindegy hogyan adsz gazt" "hatalmas motorfek"essatobbi. Ezek utan raultem es sirva fakadtam kb.

    az en r1 em nem kerekezik erobol, ha normalisan ulsz rajta, csak kuplungfestessel. Az pedig rovid, konnyu hozza kepest. a tesztek alapjan az en motorommal nem lehet fekezni, mert adagolhatatlanul eros a feke, es nem lehet utcan hasznalni, mert eros. Jah igen, meg alul nagyon nyomatekos. Azert osszekostoltuk egy k2 gsxr 1000 el, hat annyira nyomatekos, hogy alul 6. ban elmegy ennek a nagyon nyomatekos r1 nek :D
    a busa oyan hosszu mint a vonatfutty, nehez, es szerintem nemhogy elso 2 ben, de az elso 4 sebessegben nem ad le mindent. Na mindegy, szerintem tul van tolva ezeknel. :D

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák