Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #85305 üzenetére
Akkor neked szerencséd van már velük, nekem 2010-ben volt, ők akkor még nem voltak porondon.
Mielőtt a BMW átvette a Husqvarnat itthon nagyon gyér volt a szervizfelhozatal.
Magával a motorral semmi gond csak hát ha valamit akartál, akkor majd megrendeljük azt vártál rá heteket.
KTM-nél meg 95%-ban raktáron volt minden, még aznap hoztam hozzá vagy másnap a posta.Szerettem nagyon de nagyon a 610-et, 1 hengeres létére nincs akkora vibráció, a 6 sebességes váltó zseniálisan pontos, jól eltalált váltóáttételezés, alattam 155 volt a vége, rendesen ellátták nyomatékkal.
Nyitott volt, be is lőtték padon, 61 paci hoztak ki belőle, 6.ban 80ról-150-ig olyat tolt hogy huhh...., közútra tökéletes.
Nagyon filigrán kinézetű az egész, főleg a segge tetszett mert az nagyon karcsú, az egész motor megjelenése vagány.
Kiváló fékek, jó futómű.Aztán haverom nyitott 660-val mentem, na az rátett még két lapáttal a 610-re.
Könnyebb, olyan nyomaték hogy utána visszaülve a saját SV650-re azt hittem megállt az egyik henger.
Futómű és fékek hasonlóan jók a két típuson, viszont a 660 könnyebb a 610-nél.
És jóval nyomatékosabb úgy hogy a váltóáttételezése is sokkal hosszabb, 185-190 a vége.
Mosonmagyaróváron volt szerencsém egy másikhoz, aki leáttételezte úgy hogy 160-ment végre, na az elmebeteg volt.
Az már inkább félős mint vidám.
A 660 hátránya hogy rezonál, sokkal de sokkal jobban mint a 610, igaz annak aki nem hosszabb túrákra megy vele még élvezetes is a bizsergetés.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mobilinternet
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen