Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz FIREBLADE78 #85305 üzenetére

    Akkor neked szerencséd van már velük, nekem 2010-ben volt, ők akkor még nem voltak porondon.
    Mielőtt a BMW átvette a Husqvarnat itthon nagyon gyér volt a szervizfelhozatal.
    Magával a motorral semmi gond csak hát ha valamit akartál, akkor majd megrendeljük azt vártál rá heteket.
    KTM-nél meg 95%-ban raktáron volt minden, még aznap hoztam hozzá vagy másnap a posta.

    Szerettem nagyon de nagyon a 610-et, 1 hengeres létére nincs akkora vibráció, a 6 sebességes váltó zseniálisan pontos, jól eltalált váltóáttételezés, alattam 155 volt a vége, rendesen ellátták nyomatékkal.
    Nyitott volt, be is lőtték padon, 61 paci hoztak ki belőle, 6.ban 80ról-150-ig olyat tolt hogy huhh...., közútra tökéletes.
    Nagyon filigrán kinézetű az egész, főleg a segge tetszett mert az nagyon karcsú, az egész motor megjelenése vagány.
    Kiváló fékek, jó futómű.

    Aztán haverom nyitott 660-val mentem, na az rátett még két lapáttal a 610-re.
    Könnyebb, olyan nyomaték hogy utána visszaülve a saját SV650-re azt hittem megállt az egyik henger.
    Futómű és fékek hasonlóan jók a két típuson, viszont a 660 könnyebb a 610-nél.
    És jóval nyomatékosabb úgy hogy a váltóáttételezése is sokkal hosszabb, 185-190 a vége.
    Mosonmagyaróváron volt szerencsém egy másikhoz, aki leáttételezte úgy hogy 160-ment végre, na az elmebeteg volt.
    Az már inkább félős mint vidám.
    A 660 hátránya hogy rezonál, sokkal de sokkal jobban mint a 610, igaz annak aki nem hosszabb túrákra megy vele még élvezetes is a bizsergetés.

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák