Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz polimorf #68741 üzenetére

    Én sem vagyok egy pályamotorozásra termett alkat, DL650 se oda valo.
    De azért mégis :)

  • Kroni1

    veterán

    válasz polimorf #68741 üzenetére

    Nem kell azért szégyenkezni, és lemondani a pálya nyújtotta élvezetekről csak mert túramotorod van! Persze nyilván a sportgépek a pályázásra evolúcionálódott és leginkább odavaló masinériák, de azért túramotorral, sőt akár egy utcai autóval is lehet ugyanúgy élvezni a minőségi aszfalt nyújtotta, közúthoz képest közel dupla mértékű tapadást! Nyilván némileg lassabb köridőkre leszel képes mint a keménymag, de attól még ugyanúgy el lehet érni a motorod és a saját határaidat pályán, sőt kevésbé ügyes sportmotorosokat könnyen le is lehet nyomni, az meg plusz élvezetet ad.

    A köridő meg nemcsak motor, de nagyban motoros tudás kérdése is. Kakucs egy technikás kanyargós pálya, ott ugye sokszor látható, hogy a megfelelő kezek közt tuning robogóval a sportmotoroknál gyorsabb időket lehet menni. Hringen is láttam szép dolgokat, igaz régen volt, de sosem felejtem el: Jöttek a keménylegények R1-essel meg hasonlókkal a rendőrmotorosok által tartott ingyenes pályanapra, hogy majd ők megmutatják.. A célegyenes nagyon szépen ment is nekik, aztán a kanyarokban a rendőrök úgy otthagyták őket még a 15 éves 300kg-os full bukócsöves öreg szakadék rendőrmotorokkal is, hogy öröm volt nézni... :)

    yoda: "Sportmotor ezért jó. Munkába járástól, turázásig, amatőr versenyzésig mindenre kiválóan alkalmas"
    - A túrázásnál én úgy pontosítanék, hogy ausztriában és minden más, tőlünk nyugati irányba található országban, ahol jók az utak. Merthogy a hazai utakon való folyamatos pattogás és kátyúkerülgetés azért nálam nem éri el a kiválóan alkalmas kritériumait! :)
    Mikor volt sportmotorom és egy tizedakkora teljesítményű, konkrétan 14LE-s 125-ös endúróm azt vettem észre magamon egy idő után, hogy a kicsivel nagyon élvezem itthon a motorozást és a naggyal már egyre kevésbé, a vége az volt hogy már csak a 125-öst használtam mindenhova. Na akkor jöttem rá, hogy a hazai utakra minimum 200mm-es telóúttal rendelkező futómű kell! :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák