- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #53476 üzenetére
Azért monoblokk és monoblokk között is biztosan vannak különbségek, nem véletlenül lehetnek olyan brutálisan drágák a kifejezetten versenymotor nyergek (2-3k $/darab). Hogy az utcai motorok monoblokkjai között nincsenek nagy különbségek, azt elhiszem. Fémszövetes fékcsőre én azt mondom, ha az embernek van egy kis fölös pénze (mert azért nem egy ház ára egy pár) amit szeretne rákölteni a motorra, inkább cserélje ki a gumi fékcsöveket mint vegyen valami elcseszett színű rikító izzókat vagy más design marhaságokat. Hátsót nem sok értelme van de az elsőt talán nem hülyeség.
A gyári főfékhenger 17,5-ös, ez 19-es és valóban, érzetre sokkal hamarabb megvan a fix nyomáspont, a gyári kicsit "nyúlós" volt, az valahogy nem tetszett. Elég erős kezeim vannak (és sajnos emiatt kicsit érzéketlenek, ezért is preferálom a nyomatékkulcsot a kényesebb helyeken) így nem igazán veszem észre, hogy nagyobb kézerő kellene, simán kétujjas nálam így is. Persze másnál lehet ez már nem jönne be, de mondom, nálam pozitív változás volt. A nyergekben Vesrah betétek vannak, sajnos azokról nem sokat tudok nyilatkozni a gyárihoz képest, a motor megvétele után nemsokkal mentek a levesbe mert már eléggé a végüket járták. A tárcsát mindenesetre nem nagyon eszik, mondjuk lehet egy hozzáértő kezében (komoly pályahasználat) már más lenne a helyzet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok