Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz Topiccsendőr #53476 üzenetére

    Azért monoblokk és monoblokk között is biztosan vannak különbségek, nem véletlenül lehetnek olyan brutálisan drágák a kifejezetten versenymotor nyergek (2-3k $/darab). Hogy az utcai motorok monoblokkjai között nincsenek nagy különbségek, azt elhiszem. Fémszövetes fékcsőre én azt mondom, ha az embernek van egy kis fölös pénze (mert azért nem egy ház ára egy pár) amit szeretne rákölteni a motorra, inkább cserélje ki a gumi fékcsöveket mint vegyen valami elcseszett színű rikító izzókat vagy más design marhaságokat. Hátsót nem sok értelme van de az elsőt talán nem hülyeség.

    A gyári főfékhenger 17,5-ös, ez 19-es és valóban, érzetre sokkal hamarabb megvan a fix nyomáspont, a gyári kicsit "nyúlós" volt, az valahogy nem tetszett. Elég erős kezeim vannak (és sajnos emiatt kicsit érzéketlenek, ezért is preferálom a nyomatékkulcsot a kényesebb helyeken) így nem igazán veszem észre, hogy nagyobb kézerő kellene, simán kétujjas nálam így is. Persze másnál lehet ez már nem jönne be, de mondom, nálam pozitív változás volt. A nyergekben Vesrah betétek vannak, sajnos azokról nem sokat tudok nyilatkozni a gyárihoz képest, a motor megvétele után nemsokkal mentek a levesbe mert már eléggé a végüket járták. A tárcsát mindenesetre nem nagyon eszik, mondjuk lehet egy hozzáértő kezében (komoly pályahasználat) már más lenne a helyzet.

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák