- Több Redmi, mint kolbász
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
válasz baboss #53112 üzenetére
nálam is hasonló problémák vannak, mert levegőt szív be a motor ahol nem kéne (nálam a karbi és a blokk közti gumicső nem zár jól), na és ahol levegő jön be, ott üzemanyag is szokott kimenni.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Daywalker
addikt
válasz baboss #53112 üzenetére
Nézd meg a kézikönyvet, hogy mennyi az alapjárat. Biztos nem 800, így ott persze hogy zakatolni fog. Mivel nem nagy köbcentis, ezért 1500-as alapjáratot simán el tudok neki képzelni alapbeállításon. Szóval vagy hamar veszed vissza a szívatót, vagy nem jó a beállítás. Nem ártana szakértővel megnézetni a szelephézagot is, és a karburátort alaposan kitakarítani, majd beállítani, mert a szinkron önmagában szart sem ér. (Amúgy a kosár zörgés az enyémnél is megvan, ne aggasszon különösebben...mellesleg ha bemelegszik picit nekem is feljebb megy az alapjárat 1100-ról 1300-ra, pedig nem szív falsot sehol - de más motoron is megfigyeltem már ezt).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #53112 üzenetére
a végdobod teljesen eredeti, gyári kawa? sztm le van cserélve vmi abszorpciósra, (belenézel, perforált lemez mögött gyapot) éppen ezért tud durrogni, mert abban nincs visszaégésgátló.
vagy
gyári a dob valóban és az alapjárat azért alacsony és azért zakatoló a hangja mert nem megy egy henger. lehet ezért durrog. amikor felmegy 1400 ra (gondolom nem 14 000 re), 400 as fordulat változás egyáltalán nem normális. akkor kapcsolódik be az a henger, ami eddig nem ment. hasraütésre mondom, millió baja lehet, és lehet nem is ez.
az biztos, hogy ott van szerelnivaló rendesen. kompressziómérés, szelephézag ellenőrzés, akár karbi tisztitás, állítás. lehet locsolni rá.a vásárlás után valóban érdemes minden üzemanyagot cserélni, fékfolyadékot, olajat, hűtőfolyadékot, de leginkább vásárlás előtt kell hozzáértővel elmenni, és nem lesz meglepetés.
ezek nagyon öreg belpiacos motorok, amiket nem szoktak gondozni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő