Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz Integra #23637 üzenetére

    Jó-jó motor az, de én csak azért sem venném, mert minden sznob azt választja ("jujuj BMW"...rosszul vagyok tőle). Aprilia RSV4 APRC vagy egy fullos ZX-10R...más nem kéne:DDD De ez totál egyéni vélemény, nyilván a statisztikák a BMW felé billentik a mérleg nyelvét.

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Integra #23637 üzenetére

    Ezt megintcsak nem lehet igy kijelenteni :D
    Mindegyik marka mashogy all a motorgyartashoz. Tudnanak elvetemult motorokat gyartani siman. A kawa ket szalon fejlesztette a zx10 est. Egy versenyzovel aki csak addig tartja szem elott az ergonomiat, amig az szukseges a palyara, es egy olyan emberrel aki a kenyelmet es utcai hasznalatot preferalta. Vegul elb.sztak utcara, hatso rugostag felfugesztestol elkezde minden aprosagokon valtoztattak, h a hozzanemerto feluletes vasarlonak ne razza mar a labat a labtarto 5500 es 5550 fordulat kozott (amilyen fordulatot palyan nem is lat) mert az fogja mondani ra az agysebesz, hogy micsoda szar motor, meg hogy a bmw jobb :D

    Kompromisszumokrol szol minden. Olyan nincs hogy mindenre mindenkor jo.
    Ha nagyobb igeny lenne hardcore motorokra, olyat gyartana mindenki, es nem lenne utcara elb.szva meg a fejlesztes elejen. Eppen ezert, ha ebbe belegondolsz, semmi ertelme fikazni a tobbit, h miert igy csinalja. Ha neked kell egy erosebb motor, vegyel erosebbet. Vagy ha olyanra van szukseged ami dugig van hightech el, akkor vegyel olyat. Valszeg ti vagytok kevesebben.

    Versenysport megint mas teszta, koze nincs az utcai motorhoz.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák