Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz fagylalt #16448 üzenetére

    RS 125, illetve Tuono.
    tapasztalatbólamit tudok mondani:
    most újítom fel a sajátomat, 2003 as Rotax 122 es.
    AF-1 nagyon öreg, csak elnyűtt van a piacon, azzal lesz költség. rotax 123 as van benne
    RS ből is nagyon meg kell nézni, mert 15 000 ként illik dugattyút cserélni, meg ránézni a főtengelyre, az persze általában elmarad, és itt a gond.
    a legbiztosabb, ha egy használt RSt azonnal széthúz az ember, mert ki tudja mi van benne.

    nálam ami kuka volt 22 e km után, az a dugattyú, a nikaszilos hengerfalnak egy hónolás kell, kuplungtárcsa, kuplungkosár épp hogy jó, önindító szénkeféi cserések, kis berágódások a hátsó rugóstag csapjain ezeket is cseréltem biztos ami biztos, első villában olaj sosem volt cserélve, láncfeszítő görgő kuka, nyakcsapágy cserés, meg rengeteg gányolás az előző gazdáktól, és ami még szomorúbb a márkaszervizektől is, ami jókora költséggel járt nekem, de ezzel tisztában voltam. szétgányolták a power nyelvet, bovdeneket, néhány elektromos kábelt stb.
    kb olyan árfekvésben vettem - egy kicsit olcsóbban -, mint ahogy te tervezed, viszont ennek van rendszáma, stb.
    az nsr egy gyengébb régebbi konstrukció, emlékeim szerint perselyes hengere van, ha teljesítményre vágysz, az az RS.

    de te nem vágysz teljesítményre, ha 3 kilóban meghúzod a határt.

    a cagiva csinált még elég jó blokkokat, sztm a rotax 123 nál jobbakat, de a rotax 122 jobbnak tűnik.
    volt fent egy tényleg igényesen megcsinált freccia, mito blokkal 299 ért, nah azért érdemes ennyit adni, azzal tényleg nem lesz gond. egy szerelő srácé volt, persze a kutya nem vette, mert 120 ért mennek a frecciák, hát aki munkát akar venni, az vegye a szart.

    amit én észrevettem, az az, hogy a sok szarrágó tulaj miatt ha van 15-20 e km egy ilyen motorban, akkor azzal kezdheted a vásárlást, hogy új dugót veszel 25 e ért, Az eggyűrűs nem dezaxiált dugókat felejtsük el, esetleg hónolás mellé mehet, és hajtókarra ránézni. meg mindenre ami kopó, mert semmit nem fordítanak ezekre a motorokra. nincs jó vétel.

    mindegyikre költeni kell. ha nem teszed meg széthullik alattad, aztán lehet mondogatni, h nem megbízható, ahogy ez szokott lenni :D

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák