Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Apple Watch
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
A 110 meg 140 utazó között van egy kis különbség, utóbbi inkább az A2 végsebessége (2 emberrel, dobozolva).
Mivel nagy macera az A jogsi (feltéve, ha 2+ éves az A2-d), emiatt meg lehet próbálni az A2-t valami fojtott nagyobb motorral, amit felsoroltál - én mondjuk a sima utcai kiviteleket nézném, nem az X terep verziókat, a leírás alapján arra nincs szükséged.
A kínai motorokkal szerintem még nincs annyi tapasztalat, hogy azt lehessen mondani, hogy garantáltan nem lesz meglepetés. Ha ez fontos, akkor inkább V-Strom 800 vagy Transalp irányba nézelődnék.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
Ha van lehetőséged tedd le az A kategóriát, 2 személyes túrázáshoz inkább a nagyobb ccm-es jól dobozolható nagyobb testű motorok valók, ami ráadásul a Te méreted, persze függ attól, hogy merre akarsz túrázni és hogy.
Autópályán akarsz menni tartósan 140-el? Vagy hegyi utakon emelkedőn felfele 2 személy feldobozolva? A szívó motorok 1000m -ként (magasság) 10% vesztenek az erejükből, vagy valami ilyesmi rémlik (de hál istennek kijavítanak, ha tévedek ), tehát 3000m magasan ez már egy 50LE motornál 15LE ami már nem túl combos.
Egyedül motorozva, sztem az A2 is elég, de két személlyel, lesz ahol nem az élvezetről szól, hanem "csak érjünk már fel végre".
(de van aki babettával ment görögökhöz, meg simsonnal, többnyire az is elég volt nekik, alig volt pár emelkedő, ahol tolták, pedáloztak a babettával, vagy éppen egyesben üveghangon mentek fél órát felfele)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
A Zéé
addikt
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
Egyedül elég lehet egy A2 kategóriás motor is, de 2 emberes túrázáshoz lehet, hogy én is nagyobbat mondanék.
Öcsémnek 390 Duke van, ami majdnem teljesen kihasználja az A2-t. Ő azt mondja, hogy azzal a kényelmes utazó az 110-120. Egy emberrel elmegy 140-150-ig is, de azt már nem annyira szereti. Garázs szomszédomnak CB500-a van, ő egyedül elment vele Balkán túrára is, meg Erdélybe is, de utas nélkül, hasonlókat mondott ő is.
Nekem 690 Duke van, az jó olyan 140 körüli utazóig. Felette hosszú távon már az sem szereti. Lehet játszani persze a lánckerekekkel, hogy jobb legyen az utazó tempónál a fordulatszám, de akkor meg a gyorsításoknál lesz lomhább.Just a simple Lineman...
-
veterán
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
Elobb utobb ugyis meg fogod csinalni az At, szoval ha mar megvan ket eve az Akorl, akkor ne habozz, olcsobb nem lesz egyik jogsi sem.
Utana meg kinyilik a lehetosegek tarhaza elotted, azt veszel amit akarsz, es sokkal jobb egy 80-100 lovas motorral, ketszemellyel motorozni mint egy 30 lovassal.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
csongi
veterán
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
A2 Egyedul ok ezekhez a tempokhoz, de elozni 140 rol csak az fog ami forog is. A nyomatekos blokkal mar nem fogsz.
A140 utazo ott is szenvedes, ha csak nem kw nyitott, de uj motorba olyan nincs.
Mehetsz A -ra.
Mennyi az ossz utazo tomeg?
Ez legyen a mervado.
Ugyis ehhez lesz igazodva a teljesitmeny.
Itt mar 240-300 kg koruli onsulyos motor lesz.
V2 800cmm nem lesz kedved sokat elozni.
sor 2 900cm felett
Boxer meg ami van. .
Sor 4 1000ccm kornyeke lesz. Van meg sor 4 valakinek?
140 rol elozeshez dinamikusan kell elerje a 180at. Itt mar nem jo ha nyulik az ido.
Ehhez a 60Le koruli motorok nem fognak tamogatni utassal cuccolva.
A 110- 140 utazo az autopalyas turazas.
Es ide inkabb.
Tiger
GS
RT
GT
DL1050
Multistrada
Adventure
stb. A 650-800 egyedul.
Kezdo A jogsival ez a 140 es motorozas nem eppen a legjobb omen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Fotók, videók mobillal
- Ford topik
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen