Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz JoinR #142200 üzenetére

    Ha a lánc bír 60 ezret valóban elfogadom, de amikor a vezérkerekek fogynak el a hőkezelés hiány miatt... :U

    A többség pár ezret megy egy évben, az 10+ év Ezt amúgy sose tudom belőni nekem valahogy mindig ~9-14k közt áll meg egy egy szezon, haveroknak meg dettó mert a nagyobb távok értelemszerűen összeverődve szoktak kijönni pl a burgerlandi vártúra is 4 motorral van tervben most nyárra.

    Összeszedhetjük hol mennyi építési baki van és mennyi anyagfáradás. Szerintem ezek a kisebb nagyobb kínai gyártók pont olyan csúfosan jönnének ki mint kb bármilyen téren a kínai ipar remekei lásd elektronikai szegmensben a HMD Global YO vagy BBK Electronics mikor arra kerül a sor, hogy jó jó és mit kezdesz a vackoddal 3-4 év múlva.

    Mert elkopik 60k alatt a vezérmű fogaskereke? Fine, szólok a Karasnának hétfőn és szombaton rakom össze a motort. Az a Hyosung nekem ~6 hónapot állt mert a koreai először alig küldött valamit majd rosszat küldött... és nulla lerakata volt már az EU-ban mert minden partner kereskedő felmondta velük a szerződést időközben.

    A megbízhatóság és az élettartam igenis kéz a kézben jár ha összegzed a dolgokat... mi adja egy motor megbízhatóságát? Összeszerelés minősége és alkatrészek élettartama minősége. ~5-6 éves korára az ami szét fog hullani az szét is hullik szóval maradt a második faktor. Olcsó húsnak a leve...

    edit.: És most ne keverjünk mielőtt elindulna a dolog :R nem mindegy, hogy maguknak gyártják beépítésre azt a blokkot valaminek a régi license alapján vagy valamelyik nagy gyártónak gyártanak bérben. Teljesen más lesz a minőség ellenőrzés és a szórása az elkészült termékeknek.

    edi2.: mondok jobbat ponta 250-es Hyo gyermekbetegsége, hogy megmakkan a belső kihajtótengely csapágy szintén valahol 60-70k közt. Gondolom az is természetes akkor kb ezen az elven hisz 10+ év az nem gond, hogy utána végülis kuka a motor mert a munkadíjjal és alkatrészekkel a használt piaci árát fogod nyaldosni a motornak. Pont ezek miatt mondom engem marhára érdekelne mi van belül egy CFMoto 650-es sor2-es blokkban A-B közlekedésre használva pl ~50-60k kilométernél és mi van az eredeti alapanyagként szolgáló Er6 blokkjában. :) Mert marha sok motoros újságíró harsogja lassan Mackóékon* kívül is, hogy a kínaiak a spájzban vannak de nem igen láttam még kórosodó kínai technikát amivel elmertem volna indulni a horvát partokra.

    *ha már Mackó, annyira nyerő az ára annak a CF 650-nek és annyira felzárkózott a technika, hogy a vérlovagok még véletlenül sem vettek egyet sem. :)

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák