Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz tboy93 #136718 üzenetére
Na, mi a nehezebb?
Első kör: Jó, az pite. A nyomvonalat megtanulod és kész. Nekem ment elsőre minden feladat benne, csak a nyomvonalat kellett tudni. Sokaknak a 2 kör balra forgás azért okozott gondot mellettem.
Viszont: A szlalomozást kettesben, nem alapjáraton kell csinálni. Ez egy 125-ösnél nem gond, de egy nagyobb, nyomatékos motornál már jelenthet némi tempót.
A végén a lassú menet szintén nem volt könnyű. Előtte meg kell állni, majd elindulni. 8 méter 12-14 másodperc. Ezt emésztgessük. Az alapjáratom felével kellett menni, végig a kuplungot rángatva.Második kör: Egy balos forgás, azt már az előző körben letudtuk, valakinek azért bajos. Eltolt szlalom, nem tempós, megoldható, viszont a bólyán kívül nincs ám sok hely a pálya széléig. Aztán jön a jobbra forgás. Na ez sznte senkinek sem ment az első napon egyszer sem. Nekem sem. Sőt, el is dobtam a saját motoromat. Visszafelé pite.
Harmadik kör: Elrajtolsz, majd egy jó nagyot kell rántani 45-ről a kormányon. 35-nél is hajad fogod, akkorát kell rántani. A vizsgára sem értem el a 45-öt, max 42-vel sikerült rámennem.
Visszafelé szintén meg kell húzni neki, majd 45-ről kellene satuzni, 8 méteren belül megállni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok