- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mobilhasználat külföldön
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
bajnokpityu #125595 üzenetére
Engem is meglep. Volt Honda autóm, motorom, mindkettővel sok Km -t mentem és imádtam őket.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #125595 üzenetére
Sportmotorokrol beszelunk. Ha turazol ezekkel a motorokkal, akkor ertelemszeruen joval tobb kilometert tudsz belerakni. Ha palyamatorozol, akkor egyaltalan nem fog annyit elmenni, akarmi is van rairva a motorra. Tokmindegy milyen marka.
Szeretnem leszogezni, mi a terheles.
nemet autopalyan mesz vele rendszeresen 300 al.
Palyanapokra jarsz ki, nem csapnivalo koridovel.
ha 1 km es gokartpalyan egeted az olajat, termeszetesen az inkabb a gymkhana osztalyba sorolnam, nem a palyazashoz. Az nem nagy megterheles egy motornak.Minden markanak minden szeriajanal vannak jobban es rosszabbul tejesito darabok. Ezt idovel fogod megtudni, de ezt igy kijelenteni, hogy a honda volt a tuti vetel, nem lehet, nem lehetett sosem, csak ilyen laikus haveri korben elterjedt sztereotipia. Utcara, ha betartod a kreszt, az alusil is jo. Oda barmi jo. Ha nem ertesz hozza, nem fedezel fel semmilyen jelenlevo hibat, amit nem is haritasz el, az vegulis teljesen jo, nem kellett rakolteni soha semmit, jon-megy-megall.
Ez egy koztudott hiba, megis mindenki huledezik a sztereotipiak miatt.
En most csak sportmotorokrol beszelek, ezekkel van tapasztalatom, ezek erdekelnek.
Az r1 sem tokeletes, de nem lesznek benne ilyen kaliberu hibak, ami miatt darabokra kell szedni a blokkot.
De 170-180 loeronel mar eleg nagy szazaleka elverzik ezeknek az ezreseknek. Nem is gondolnad mennyi.Somatom
Eltort a fotengely a cbx edben. Nem az olajzas miatt, a toresnek semmi koze az olajzashoz. tul hosszu a hathengeresben a fotengely. Ezek utan meglep?Teljesen felesleges egy gyarto ket teljesen kulonbozo termeket osszehasonlitani, vagy az alapjan megitelni a gyarto minden termeket. Ezt felejtsuk el.
Az alapjan, milyen autot es motort gyart ugyanaz a gyarto, ez ertelmetlen.
Minden egyes szeria, evjaratnak utana kell menni, mik a hibai, es maris tajekozottabbak leszunk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gyúrósok ide!
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...