Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
duni84
aktív tag
válasz
baboss #117546 üzenetére
röviden:
- a nem gyári menetfény a magyar köhém rendelettel sehogy sem lesz kompatibilis. cserébe ha nem vakít el, rendőri igazoltatásnál max ránéznek és azt mondják, hogy örülünk, hogy vigyáz magára.
- a bukócsövön nem lehet semmi sem, amiben elakadhat a ruhád/lábad (kamera tartó, sorja, ügyetlenül sufniban összehegesztett csonk, utólagos "ködlámpa", stb)hosszabban aköhém rendelet emberi nyelvre lefordítva így néz ki:
a jármű menetirány szerinti elején:
- csak fehér, borostyán sárga vagy ezek közti árnyalatú világítás lehet
- ha van bármilyen világítótest fel van szerelve, annak képesnek kell lennie világítani (azaz nem csinálhatod, hogy simán kikötöd és azt mondod, hogy az nem ég)
- ha világítani képes, akkor homologizációval rendelkeznie kell (e jel, esetleg certificate mellé, ha szőrös szíve van a vizsgáztatónak. nkh-nál hivatalból szőrből van a szíve)
- 2 kerekű motorkerékpáron elöl pontosan 1 db tompítottnak szabad égnie
- 2 kerekű kerékpáron kötelezően égnie kell a tompítottnak
- menetfény akkor éghet, ha a tompított nem ég ---> az utóbbi 3 pontból ered, hogy NEM lehet menetfény. mindegy hova teszed, gyakorlatilag tilos. KIVÉVE a gyári megoldások, amiket valahogy a gyártó áttolt a megfeleltetésen, de arról kapsz papírt, amit viszel magaddal a vizsgára
- ha szigorú a vizsgáztató, akkor amiatt is megbuktathat, ha neked e jeles, cert-tel rendelkező ledes indexeid vannak, de az adott típus gyári kiegészítő listáján nem szerepelt soha sem a ledes index. köhém rendelet szerint ilyenkor a hajadra kenhetsz mindent, nkh-val kell engedélyeztetned az adott típusra az adott ledes indexet, majd ha nekilátsz a kérelmeknek és a papírmunkának, akkor rájössz, hogy vagy visszateszed a gyárit a vizsga idejére vagy keresel egy "bármit áttolunk" vizsgaállomást. esetleg délután 3 utáni időpontot kérsz, mert akkor nincs központi ellenőrzés és engedékenyebbek.- bukócsőre szerelt kamera tartóról meg nem emlékszem a pontos megfogalmazásokra, de a lényeg, hogy a cső NEM lóghat túl a motor legszélesebb pontján (kormány)
- NEM lehet olyan formájú, amibe esésnél beleakadhat/beleszorulhat végtagod
- NEM lehet rajta semmi, amiben esésnél elakadhat a ruhád/végtagod (kamera tartó).még hosszabban a köhém rendeletben fel-le követve az egymásra és egymás ellen hivatkozó paragrafusokat végig tudod túrni pár óra alatt, de csak felidegesíted magad azon, hogy a lane splitting-et leszámítva valahol a 80-as évek végén járunk
nekem sohasem szóltak a kamera tartókért, a tüv certes ledes indexért igen, egyszer a típus specifikus givi monokey oldaldoboz konzolért, ledes (direkt meleg fehér) helyzetjelzőért dettó, dupla tompítottnál simán széthúzom azt az 1 vezetéket vizsga előtt, mert ilyenért is szóltak már (habár nem buktattak)
#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- További aktív témák...