Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #110277 üzenetére
A ritkább márkákra ez mindig igaz volt és lesz is.
Aki ilyet vesz tisztában kell lennie azzal hogy nem olyan mint egy japán.
Mert az tény és való hogy a japán gépek ilyen téren hatalmas előnybe vannak.
Alkatrészellátásuk sokkal nagyobb és gyorsabb.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz Geresics #110277 üzenetére
Olvastam, mindent elolvasok, másokkal ellentétben értelmezem is. Az Rsv forum nem jó, külföldi Fb oldalakon (tudom régen nem volt Fb, habár már 10 éve van) van minden apró szirszar. A zx9r is viszonylag ritka volt, ahhoz is volt minden, ha más nem akkor gyári. Ez ilyen. Ha van pénz majomra, legyen bananra is. A karbantartásnál előre kell gondolkodni, nincs minden polcon... De ez sajnos sokszor mas márkára is igaz, bármi gyárit akarsz várni kell. A BMW - sek is szívnak, normális szerviz ott sincs, ha úgy nézzük. Van a Wallis meg két szaki az országban, aztán minden szerviz húzza a száját, mert itthon japán buzulás van. Aztán mégis veszik a BMW-ket. Sajnos a kiegészítők téren annyira nem vagyok otthon, sportmotorra sosem kellett doboz meg konzol, azt csak a tudjukkik raknak fel.
Gaboman: és ez sem volt mindig így. Pár éve a kawaba a szelepet Japánból kellett hozatni, egy hónapot vártam rá. Ma már jobb.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #110277 üzenetére
A ritka az nem feltetlen szopo faktor alkatresz ugyileg, de csak akkor, ha europaban forgalmazva volt. Hasznalt alkatreszek beszerzeset neheziti meg a ritkasag faktor. Esetleg utangyartott kopo-fogyok valoban nem lesznek polcon.
10 evnel idosebb europaban forgalmazott modellhez mar a gyari alkatreszek is fogyatkoznak, ugyanis eddig kell biztositaniuk az alkatreszellatast eu szabalyzas alapjan.
Japan motorhoz egy-ket heten belul elmeletileg meg kene kapni, mert hollandiaban van az alkatreszraktaruk. Legalabbis en a legutolso kis biszbasz muanyag patentet is 2 heten belul megkaptam, amit senki nem rendel meg a motorjahoz, ha egyszer elveszett.Olaszokrol nem tudok nyilatkozni, mert ket japan jelado arabol veszek egy rendszamos RS 125 ot :D
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Projektor topic
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Call of Duty: Black Ops - Cold War
- Motorolaj és szűrő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen