Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145205 üzenetére
Ez eleg alacsony feszultseg gyanus. Hidegebb kornyezetben az akku nem bir annyit nem leszivta valami, hanem eleve nem volt jo, amit a hideg kihozott szerintem, az mindenkepp cseres. A jarmuvel az akku is garancialis. Tehat a garancia miatt kellene szakszervizbe menni, hogy ingyen csereljek.
Akku + kabel nem tud megtorni, ez egrsz biztos. az nagyon vastag.
Teged nem fognak terhelni, de meg fogjak probalni. Sajnos hatarozoztnak kell lenni, es mindennel fenyegetozni, fogyasztovedelemmel, stb, amennyiben rad akarjak kenni a felelosseget. Tehat erre szamits.Kuplungnal a kuplungod levegos.
Legteleniteni kellene, illetve kerdezd meg, hogy volt-e visszahivas kuplungfofekhenger, vagy munkahenger eseten, vagy kuplungcso eseten.Pedallal nem tudsz mit csinalni, azt meg kell szoknod.
De kettot miert menne fel? Egyszer felhuzod hatarozottan, es kesz. Ha nem erzed is, benne lesz. Nem kell kettot kanalazni feleslegesen. Ez a resz itt sztm user error.Kuplung nelkul barmilyen motorral tudsz valtani, amennyiben a gazt elcsukod. Nem a valto van elkopva, de ha nem tudatosan csinalja a parod, akkor ezzel el fogja koptatni a valtovillakat es a kapcsolokormoket. Amennyiben valoban ki van kapcsolva a gyorsvalto.
Hatsofeknel megintcsak levegosodes van. Legteleniteni kell.
Ugyancsak visszahivasnak utanakerdezni, hogy ha brembo a fekcso, akkor van-e visszahivas, mert ez nagyon jellemzo a brembonal.
Tehat ezek apro hibak, es garancialisan oda lehet vinni legtelenitesre. Ismetelten, 2 even belul nem lenne fair kiszamlazni a legtelenitest sem a kuplungnal, sem a hatsofeknel.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #145213 üzenetére
Mielott hulyeseget irnek, az adv nek bovdenes vagy olajos a kuplunga? Amennyiben bovdenes, akkor nem tud levegos lenno termeszetesen, akkor ez megint olyan dolog, amit sajnos meg kell szokni, azzal nem tudsz mot csinalni.
Amennyiben hidraulikis, akkor levegos lesz.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145215 üzenetére
A valto akkor van szetkopva, ha a sebessegeket kidobja gazra/terhelesre. Amennyiben be tudod rakni sebessegbe, az nem a kopas miatt van.
Nem tudom milyen adv rol van szo. 390?
Ha 390, akkor a kuplung bovdenes, es nem lehet vele mit tenni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Azt hiszem az nem a gyorsvalto ujraprogramozasa volt, hanem valtofokozat erzekelo- ami valszeg egy hall jelado- lett null pozicioba allitva.
Igy mar ertheto.
Amennyiben rossz a kiirt fokozat, banj ugy vele, mint amikor a gps a dunaba mutatja az utat.
Ne higgy neki. Lent az egyes, utana ures, utana 2.
Tok mindegy mit ir ki. Ha hatarozottan taposod, vagy huzod a valtot, nem lesz ures kozotte. Nem vagyok ott, hogy mennyire csontos a valto, de igy olvasva ez a resz is user errornak tunik. Sztm mem bansz hatarozottan a valtoval. Ami nem azt jelenti, hogy nincs olyan motor, ahol ez ne menne konnyebben, de ezt meg tudod oldani csupan hatarozottsaggal (ertsd erovel)Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145220 üzenetére
Nem a ktm haklis sztm
David Vizard mondasa jut eszembe: a lanya egy versenyautoval tanult meg vezetni, es kerdeztek a lanyat, hogy mennyire vezetheto kozuton egy versenyveztengelyes amcsi 2szelepes v8. azt mondta, szerinte nincs baj vele. (Kesobb David megjegyezte, egy top fuel autora is azt mondta volna, mert eleg kozel vannak egymashoz a benzinkutak)
Szoval sajnos a motorozasnal bizonyos tipusoknal kell legyen vmennyi tapasztalatodnak, vagy erteni kell hozza valamennyire, hogy ne legyenek problemaid.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145227 üzenetére
Ha rosszul mutatja a valto fokozatot (azaz rosszul erzekeli) akkor a motort nem lehet beinditani oldalsztenderen. Ezert kellett ujra kalibralni, ezutan be lehet inditani.
Mas kerdes, hogy egy motorallvannyal mar be lehet inditani, becsukott oldaltamasszal, kuplunggal.
Tehat ez sem erzem annyira gaznak.
Utana fel kell tanitani ujra a valtofokozat erzekelot lehetoleg uzemmeleg motornal.De ezt csak tippelem, hogy a ktm mel is igy megy. Mielott teljesen elhiszed, amit irok. Mindenesetre nekem igy all ossze a kep.
De nem biztos, hogy helyes, amit mondok, csak logikus.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145229 üzenetére
Mentem 390 es duke-al, ez a blokk egyaltalan nem az a kategoria, amire gondolsz. Nem haklis. Egy markara nem mondhatod en bloc, hogy haklis.
Amik haklisak, az a 90-00 enduroi, amik 100cm ulesmagassaggal rendelkeztek, berugokarral. Ahhoz erteni kellett, vagy legalabbis ismerni.
Nekem nincs bajom azzal, ha energiat fektetsz valamibe, es megtanulod. Nem arra gondolok, hogy egy szoporollert tarts eletben, hanem hogy legyen annyi tudasod, hogy ne okozzon gondot kezelni egy motort. Akar olyat, amihez kicsit tobb figyelem kell, mint manapsag.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145240 üzenetére
Nemetorszagi piac alapjan 4T-ket kapsz, amik mind ugyanazok pepitaban. Az osregi 125 oket pl honda xl, suzuki dr, stb hagynam, azokkal mindig lesz vmi.
Kreidler, Beta, Rieju, Malaguti, Zündapp, beirod a keresobe a felteteleket, es tenyleg az van, amit latsz.
A ketutemueknek nincs ertelme ilyen jogsihoz, tehat a yamaha dt, ktm lc2, 2T apriliakat elvetnem.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145247 üzenetére
Sztm mindegy melyiket veszed, az altalanos kep oszinte legyen. Meg legyen szervizkonyves. A kotla olcso dolgokat keruld el, amin hangosdob van, meg minden rahebrakolt szar.
Egy futar ismerosom 150e km-t rakott egy yamaha ybr 125 be, de ezutan ki lehetett dobni a kukaba az egeszet termeszetesen. Mindennapi kozlekedes soran normalis ember nem megy igy egy 125 4T vel, hanem vegig nyelezi.
Szoval a kmt hiaba nezed.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #145272 üzenetére
Nem neztem meg. Mert mint korabban mondtam.
Ha barmit fel tudsz ala venni, az a kesztyu nem jo meret.
Illetve a kezed nem csak azert fazik, mert a kesztyu rossz, vagy vekony, es ala kell venni vmit. Hanem mert hidegben a torzsednel fogja tartani a vert a tested, es rosszabb lesz a keringese a vegtagoknak. Ha 2 kesztyut veszel fel, az ezt tovabb ronthatja, ahelyett, hogy 1 normalis kesztyud lenne.
Annyibol triggerel, hogy rossz tanacsot adsz amihez eleve rossz kesztyumeretednek kell lennie.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145307 üzenetére
A biztositekok labai lehetnek barnak, ez nem eges. A biztositek eleve kimegy, ha tul nagy a fesz, tehat lehetoleg ne a labait nezzetek, hanem a tetejet, hogy szakadt-e.
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #145314 üzenetére
Ezzel en is valami ilyesmi iranyban vagyok, viszont nem unalmasnak mondanam a japanokat-osszehasonlitva az europaiakkal- hanem szimplan motorozasra szarabbnak. (Ám ez sem teljesen igaz)
Manapsag mar nem annyira állja meg a helyet ez a kijelentes - de regebben arcpiritoan szarbol epitettek meg a motorokat, fek-futomu nem volt a motorblokk szintjen. Tehat ha te azon kevesek koze tartoztal, akik nem A-bol B-be mentel motorral, hanem normalisan kanyarodni akartal, akkor vagy koltottel a japan motorodra nagyon sokat, vagy vettel egy europait, amin ezek a dolgok jok voltak.
Ha pedig egyaltalan nem ertettel a motorokhoz, akkor a japan telitalalat volt. Nem aggodtal, mi rohad le, megfeleltek az alsopolcos alkatreszek eleve arra amire hasznaltad. Mindenkinek jo igy.Termeszetesen most azt csinaltam, amit nem szeretek: altalanositottam. Ezek a dolgok nagyon fuggtek attol, hogy a gyarton belul milyen tipus, es annak melyik evjarata forog szoban, mert a japanok is tudnak egy rakas szart csinalni, foleg sportmotoroknal, de az a-b motorok eleg megbizhatoak.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #145319 üzenetére
Leginkabb arra szrtnek kerni mindenkit, ne szívvel, hanem ésszel olvassa, amit irtam.
Van japan motorom, szeretem. Sot, sztm bizonyos esetben olcsobban ugyanazt kapod, vagy talan kicsit tobbet, mint egy ducatitol. Csupan azert, mert az egy premiummarka, es tul van arazva.
Tehat ez nagyon fugg a tipustol, es a tipus evjaratatol. Nem lehet altalanositani. Es ami engem kisse bosszant, amikor fogalmatlanul alkotunk velemenyt valamirol. Nem tudjuk, miert az az alkatresz kerult oda, az milyen karbantartast/hozzaertest kivan, elleben milyen erteket kepvisel, foleg a tobbi motorhoz kepest. Mindezt elintezzuk azzal, hogy ramondjuk, hogy ez es ez a marka szar.
Az ittlevok termeszetesen mindig kivetelek.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #145318 üzenetére
Tobbek kozt erre ertettem, hogy ket eltero filozofia.
A japan motorokon (altalaban, meg a sportokon is) nem annyira jo fek van (amennyiben nem ugyanaz a brembo van rajta) , cserebe nagyon sokat elmegy a gyari fekbetet, es a tarcsa is. A csucs brembot pedig cserelheted 5-12000 km kent - hasznalattol fuggoen - nagyonsok penzert, levegosodo fofekhengerrel. Egyszeruen, ha hulye vagy hozza, problemad lesz vele. Pedig ez a csucs fek.
(Mas kerdes, hogy 2022 ben sikerult onmagat legtelenito rendszert fejleszteni, amikor ez a jelenseg mar eleg regota jelen van. Talan 2015 ota.)
Szoval ha csucs motort veszel, akkor bizony megkovetel egyfajta tudast. Ez sztm az elet minden teruleten letezo jelenseg, ha valaminek a csucsverziojat veszed, legyen az a targy barmi. Nem aldozathibaztatok, de egyszeruen ne legyel hulye valamihez, ha a legmívesebb fajtat veszed belole.
Mas dolog, ami eszembe jutott mint problema. Olasz mikuni befecs, ha inditasnal gazt adsz (mert egy mz-n szocializalodtal, es nem tudod, hogy nem kell sosem gazt adni egy motornak inditasnal, amennyiben az jol mukodik) az elaztatja a motort.
Egy japan motorban az a mikuni nem fogja ezt csinalni.
Ott lehetsz hozzanemerto.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145334 üzenetére
Ilyen merteku rovidzar akkor tud elofordulni, ha az eloirtnal nagyobb biztositek van valahol.
A forgatokonyv ilyenkor az szokott lenni, hogy kieg a biztositek, a tulaj ezt megtalalja, potolja. Megint kieg, beletesz nagyobbat. Megint kieg, ahelyett, hogy a hiba lenne lokalizalva, megnagyobb biztositek bele lesz téve. Ilyenkor tud leégni az egesz motor. A pozitiv hozadeka: a rovidzarat nem kell orakig keresni, egyertelmuen egesi nyomok lesznek ott, ahol a hiba van. Kockazata, hogy az egesz motor le tud egni.
De felteszem, mar megint valami táki-máki tortent valakinel, ami miatt ez tortenhetett.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #145346 üzenetére
Takolas mellett mimdenkepp van egy masik hiba is, ez egyertelmu, de a hiba nem megfelelo elharitasa miatt tortent ez, amennyiben a szokasos dologrol van itt is szo, ami egyaltalan nem biztos, en csak feltetelezem, mert az esetek 90% ban ez szokott lenni a hatterben. Csak talalgatok, ezt vegyetek fihyelembe.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145344 üzenetére
Nem ujonnan vettetek, azaz gazdaja mar volt nem?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145351 üzenetére
Ezzel volt az akkusarus mizeria is?
Ha fustolt valmi elol, az mar nem az a kategoria, hogy ne latszoda, az gariba meg lesz csinalva.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #145415 üzenetére
Nem segit. Csak a nyomaspont lesz hatarozottabb, maga a fekhatas nem lesz jobb, ugyanolyan erokifejtesnel.
a 90 es evek japan motorjain tulkepp nincs se fek, se futomu. 4 ujjal kell markolni.
Betet csere segithet - ha egyaltalan van vmi sportosabb betet ahhoz az uszonyereghez - de az hamarabb fog kopni, a tarcsaval egyutt.
Es nem gondolnam, hogy haraposabb betetkeverek elerheto hozza, en eleve tarcsa- nyereg, villacsereben gondolkodtam, mar amior megvettem, mert az a fek egy vicc.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #145418 üzenetére
Gyorsan rakerestem, nem gondoltam volna, de van versenykeverek hozza.
Amennyiben melegiteni kell, ez nem jo utcara, de vmi koztes kevereknek lennie kell. Egy normalis betethez legalabb 100-150€ t ki kellene adni, viszont lesz fekhatasod. (Lehet van olcsobban is) Ez a legolcsobb es legkisebb energiabefektetessel elerheto fekhatas noveles.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #145422 üzenetére
Nem javul.
Ha valamit kitakaritasz, amit mas szempontok alapjan terveztek, az tiszta lesz, de nem fog jobban mukodni.Itt a tarcsaatmerovel, a dugattyu nyomaspont-fekkar csap erokarral, a fofekhenger-munkahenger attetellel, a munkahengerrel, a betet anyagaval van baj.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
76 lo
10 250 fordulat, egy henger. 30 e km szelep szervizimtervallum[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #145429 üzenetére
Ez szelepellenorzesre ertendo, nem olajra. Szelep szervizintervallumot irtam, lehet nem voltam egyertelmu.
Ez eleg jo intervallum, bar mar eleg regota nem okoz gondot nagyobb intervallum betartasa, kb a testastretta blokkok ota. A leghuteses 2 szelepeseknel meg mindig 12e km, es allitani is kell ennyi ido utan.
egyebkent japan sor4 eknel tapasztalatom alapjan 25e km kornyeken mar kell szelepet allitani, bar hol 24, hol 42e km van megadva, mint szelephezag ellenorzes.
De ekkora fordulat, ilyen keves hengerrel ezek az adatok nem rosszak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #145432 üzenetére
Tartossaga nem lesz olyan, mint egy gyenge egyhengeresé.
Nezd meg azt a dugattyu szoknyat, nezd meg a hajtorudat, mekkora alternalo tomeget kell fognia. Ilyen fordulattal, nem arra valo, hogy leveleket kezbesits 100e km en keresztul.
Mivel megfeleztek a superquadro blokkot, eleg nagy tapasztalat felgyult mar, hogy mi mukodik, mi nem, tehat lerobbanni ez nem fog, de sokat nem fog elmenni, az fix. Mert nem arra van.A ducati be akar lepni a cross agazatba, valoszinuleg ezert is fejlesztettek ki ezt a blokkot. Nem turaendurokba valo.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #145435 üzenetére
Amennyiben idoben elkapod a hajtorudcsapagyat, nagy baj nem lesz. ezeknek a nagy fordulatu blokkoknak gyakran ez a bajuk. A henger-dugo olyan 50e nel cseres a v2 nel, ha viszonylag bantva van. De a superquadronal a hajtorud volt mindig a gyenge pont.
Ezenkivul itt a szivoszelep titan. Azt nem tudod becsiszolni a feszekhez, mert lecsiszolod a kemeny feluletet rola, az csere, nagyonsok penzert. Emlekeim szerint ~150-180€ /darab
A kis penzbol felujithato motorok, a leghuteses 2 szelepesek. Vasszelep, semmi fancy anyag. Gorgoscsapagyas fotengely. Ott barmit becsiszolsz, es megy tovabb. Nem erzekeny az olaj hianyara sem annyira, mint a siklocsapagy. Nem erzekeny ha valami lotyog. Ott tobb 100e km lehetseges, kisebb munkalatokkal, nem anyagi totalkarral. De a literteljesitmeny egy vicc.
Ez mindenhol igy megy. valamit valamiert.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #145447 üzenetére
A benzinszuro erre van.
Sajnos az, hogy kosz miatt nem indul valami, az olyan ritka, mint a feher hollo. Elobb tippelnek pickup szenzorra, vagy valami elektromos dologra, anelkul hogy lattam volna a motort.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #145450 üzenetére
Igen, ez valoban letezo jelenseg, de az nem kosz. ez a benzincso anyaga, amit az etanol old fel, es megfogja a tuszelep elotti finomszuro. Piaggio konszern 20 + eves jarmunel jellemzo.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #145501 üzenetére
15 eve az euro norma is mas volt, es a nyersanyagarak.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145518 üzenetére
Ez a lefulladas tipikus euro5 problema, illetve az extrak manapsag ilyenek, hogy aktivalni kell penzert.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145521 üzenetére
Az uj motor eleg sokszor ilyen.
Vissza kell vinni garancialisan, megoldjak a hibakat, utana pedig jo lesz. Semmi anyagi totalkarral jaro hiba nincs jelen a motorodnal, raadasul a javitattasat nem neked kell finansziroznod. Miutan rendbe lesz rakva, az egy normalis motor lesz. Ennyire negativan nem erdemes nezni, en nem gondolkodnek a lecserelesen.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145531 üzenetére
Melegen nem kellene lefulladnia. Hidegben nehezen indulnak az euro5 motorok, mindegyik markanal vannak ilyen problemak. Japan-europai.
Tehat csak hidegen johet elo, melegen nem. Utkozben plane nem.
Nincs osszefuggesben azzal, hogy indiai, itt a befecskendezessel lehet valami (eleve a fejlesztesnel), ami fuggetlen attol, hogy hol rakjak bele, melyik feltorekvo orszagban.Milyen megoldasok vannak egyebkent erre?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145534 üzenetére
Aham, ahogy latom ezek a megoldasok babonák.
A lampanal melegen leallas az befecs terkep, update-tel ezt pl annal a markanal orvosoltak, ahol en dolgozok. A tipus megjelenese utan fel evvel. Tobbek kozott emiatt is erdemes szervizbe vinni a modern motorokat.
A feher bevonat a gyertyan zsir szokott lenni, hogy ne rohadjon ossze a gumival, mert annak trafokabel csere a vege egy gyertyacserenel, ha nincs bezsirozva, es az draga.
A pillangoszelep nem kap annyi olajparat, ami akkora lerakodast produkalna, hogy emiatt lealljon a motor, ott a hiba biztosan megmaradt, mert nem ezzel van kapcsolatban, hanem a map szar ilyen hibaknal, nem mechanikus baja van a motornak.
A kuplungkapcsolo hibat dob azonnal, amit ki lehet olvasni, amennyiben nem mukodik jol, illetve lampanal alapjaratnal nincs szerepe.
A lancnak sztm semmi koze nincs a leallasokhoz, hiszen a fojtoszelep es befecskendezes okozza, nem a hajtas.
A hideginditasnal valoban tobbszor le kell kapcsolni a gyujtast, vagy a kill switch-et, ha nagyon nem akarja, de a motor sok mindent nem csinal ezido alatt, csak tul keves benzint ad hideg allapotban.
Az, hogy nehany relé kattog miutan lekapcsoltad a gyujtast, annak megint nincs koze a befecskendezett benzin mennyisegehez. 3 bar azonnal megvan, nem kell varni ra. Abban a pillanatban, amikor a gyujtast raadod, megvan a 3 bar.Legszuro tisztitotol sem valtozik a kitoltesi tenyezo.
Ezekre csak azert kell reagalnom, mert felrevezetoek.
Pontosan nem tudom, mi a problema, de biztos vagyok abban, hogy a mappal van baj.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #145544 üzenetére
Krossz sisakban nem az a jo, hogy jobban szellozik, hanem jobban kapsz benne levegot, ami intenziv mozgasnal szukseges.
A teljes sisakot belehelned, emellett en meg nem talalkoztam olyan normal zart sisakkal, aminek a szellozese elegseges lett volna 30 fokban.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #145564 üzenetére
Nem jo otlet, mert az olajat telenyomod párával, ha nem legalabb 1 orat megy a motor, uzemszeru korulmenyek kozott. A kondenzviz miatt pedig a kipufogo fog rozsdasodni.
Vagy adalekold konzervaloval, vagy 100 as benzin bele. De ne inditsd be egy telen 5x 15 percre, mert az is rossz. A mostani olajak zöme észter bazisú, amit a legjobban hozzáadott vizzel/savval tudsz bontani.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145562 üzenetére
Lekotottem az akkut, es 100 as benzin van benne. Ennel tobb nem kell egy injektoros motornak.
Karbis motoromnal a benzinbe 2T olajat raktam
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #145581 üzenetére
Ez fugg attol, mekkora aramfelvetele van az aktualis motornak kikapcsolt gyujtasnal. ha van immo, az biztosan le fogja szivni. Nem kell tolteni, nem kell kivenni, csak egy sarut le kell venni.
vlevi
a nyugalmi feszultseg van csak meg ilyenkor. Ha ramersz az inditasnal a feszultsegre, az sincs meg, ha nincs inditoaramod.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #145587 üzenetére
A teljesen lemerult akku kb -10 fokon fagy meg. A teljesen feltoltott -60. Nincs ertelme kivenni a motorbol fagypont eseten sem.
Az akku elettartama fugg attol, hogy milyen homersekleten hogyan van toltve. Ez motoroknal nem valtoztathato, motorokban nincs smart toltesrendszer.
Az egyetlen dolog, amit tudsz tenni, hogy nem engeded, hogy melykisutes allapotaba keruljon, vagy eszreveszed, ha a fesszabalyzo tultolt.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #145590 üzenetére
Hidegben egyszeruen kisebb az inditoarama minden akkunak. Nem az onkisules miatt
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen