Hirdetés
- Macrodroid
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #145341 üzenetére
Elvileg még senki nem nyúlt a biztosítékokhoz, nem lett cserélve sem. Szerintem még a szervízben sem nyúltak hozzá, általános szervíz alkalmával kétlem, hasonló hibám meg még nem volt, szóval szerintem senki nem nyúlt hozzá.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #145341 üzenetére
Meg kell keresni a nem oda való biztosítékot. Gondolom, itt is meg van szabva, melyik helyre mekkora kell. Ha megvan, azon az áramkörön kell keresni a rövidzárat.
Tákolás mellett lehet természetes amortizáció is, például kidörzsölte a szigetelést valami és letestel.Zsírkrétamen: anno Lada Samarával jártam úgy, hogy a tápszivattyúról leesett egy állandó pozitív töltésű szál a laza saru miatt. A blokkon testet ért és összeolvadt a motortérben 2 másik vezetékkel. Ugye, menés közben ez nem derült ki, benzin-gáz kettős üzemű volt a járgány és épp gázzal mentem, nem volt szerepe a tápszivattyúnak.
Egyszer csak kis piros kigyullad a műszerfalon, motorfék, majd mire szétnézek a műszerfal környékén, már a kormányoszlop alatt meg is jelent egy kis kékes füst és némi amperszag.
Megállok gyorsan, épp megy buszöbölben, leveszem a gyújtást, pattintom a motorháztetőt és megyek hátra palack vízért és rongyért.
Szerencsére égni nem égett semmi, megtaláltam, két helyen olvadt össze 3 vezeték és a leesett sarut is megtaláltam. Szétszedetve, szigetelőszalaggal ellátva a kábeleket a kocsi saját lábán ment tovább. Aztán otthon a szerelő után ki lett cserélve a saru megfelelő méretűre, a sérült kábelekkel együtt.Az MTZ-t Apám a traktor mellett szokta indítani, ilyenekért nem mászik fel a fülkébe.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Macrodroid
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen