Hirdetés
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
veterán
onmagaban a fogyasztasert nem feltetlenul erdemes, viszont a menetidoert nagyon is
en videkrol jarok hetente egyszer-ketszer BP-re motorral, es folyamatosan azt latom hogy ott gorcsolnek az autok egyhelyben a dugoban (persze szinte mindegyikben egyetlen ember ul), en meg motorral kenyelmes tempoban megyek el mellettuk a buszsavban vagy (valamivel lassabban ugyan, de) mellettuk
szoval az uttol fuggoen nem keves idot megsporolhat a motor az autohoz kepest -
doc
veterán
ha mar itt vagyok, kerdezek is:
kap egy alapos tavaszi felkeszitest a moci, cserelnek fekfolyadekot is, de nem tudom milyet vegyek
addig eljutottam hogy DOT4 kell, de azon belul? meg mekkora mennyiseg kell egyaltalan?
most ezeket nezegetem: [link](Honda VFR 750)
-
doc
veterán
válasz canniball #34266 üzenetére
En mikor az irodaba megyek, kb. masfel-ket orat motorozok odafele, utana egesz nap abban a motoros nadragban ulok a gep elott, majd hazafele megint masfel-ket-ket es fel ora motoron, es meg soha nem jutott eszembe hogy kenyelmesebb lenne egy masik nadrag
Persze ez nem bo"r, hanem jo kis cordura turanaci.kcsa:
koszi, akkor nezek valami minoseginek tuno 500ml-es dobozt, az akkor tuti eleg[ Szerkesztve ]
-
doc
veterán
válasz canniball #34270 üzenetére
A motoros nadrágok zöme igen praktikus, amikor rendeltetésüknek megfelelően, egy kétkerekű nyergében ülve viselik őket, azonban, ha az út végén egy kávézóban kell pár órát eltölteni bennük, akkor már kényelmetlenné válhatnak."
en erre reflektaltam, nem konkretan farmerre
az en s*ggem nem szokott izzadni, igaz hogy nem is cigizek, akkor lehet hogy meg is van az ok
Amugy en tenyleg nem vettem eszre hogy jobban izzadnek a corduraban mint farmerban (sot, az alaoltozo miatt meg kevesbe jelent problemat). Persze ha az ember a tuzo napon alldogall akkor konnyen elkepzelheto hogy a farmer sokkal jobb, de en inkabb beallok az arnyekba ha lehet
-
doc
veterán
FB-on volt egy budapesti bolt nem tudom mi a nevük mindig kiposztolták hogy kik jártak náluk...Levolt fotózva a bolt elött aki náluk vásárolt, s vmi komoly géppel volt ott.Melyik üzlet is az?
Amikor először voltam Ausztriában a 27-es úton, néhol 5-800 m-enként álltam meg fotózni
en ugyanigy voltam Ausztriaban a 69-es uton, eleinte minden kanyarban megalltam fotozni, utana is csak azert nem mert nagyon messze volt meg Horvatorszag
-
doc
veterán
válasz Dexar007 #34917 üzenetére
ahogy olvastam,a fix trafik 160-ra vannak belolve
Emlekszel esetleg hol olvastad?
Csak mert buntetni elvileg 153 km/h-tol tudnak autopalyan. Ha tenyleg 160-ra vannak belove fix trafik, akkor azert az hagy egy hajszallal tobb mozgasteret a khm... figyelmetlensegbol adodo gyorshajtas esetere -
doc
veterán
válasz Dexar007 #34921 üzenetére
bemasoltam gugliba es a 4-5. talalatnal tenyleg irtak egy olyan hogy 160-ra vannak beallitva, bar ez egy majdnem 7 eves cikk volt... keresgelek meg, jo lenne valami hitelesnek tuno forras hogy megnyugodjak
kcsa:
a muszer hibahatara hivatalosan 2 km/h, vagyis 153 km/h-nal mar jogosan johet a level Szombathelyrol -
doc
veterán
válasz TayRol #35636 üzenetére
Nalam a muszaki annyi volt hogy elso korben kozolte a szaki hogy nincs hatul prizma, marpedig az kell, es azzal a lendulettel fel is rakott egyet a sarvedore, aztan megnezte a fekeket meg a lampakat es kesz.
Mondjuk az elso feknel sokaig vakartak a fejuket meg meregettek, azt mondja ut a fek (en nem erzem...), de azert most meg atengedi. -
doc
veterán
válasz Sianis #37684 üzenetére
En motort megbizhato tulajtol vettem, ezert csak probakor volt, amugy 'idegentol' vasarolva szerintem az ativzsgaltatas erosen ajanlott.
De rakerdezni azt mindenkepp, ha valaki kezzel-labbal tiltakozik hogy marpedig amig nem veszed meg addig nem nezi meg szerelo, az mar bizony gyanus... (persze ertheto ha senki nem akar tobb orat elpazarolni az eletebol hogy ott alljon mikozben vizsgalgatjak a motorjat, de azert a reakcio sokmindent elarulhat) -
doc
veterán
hu de regen jartam errefele...
ez nem azt jelenti hogy lealltam a motorozassal, sot: uj szintre emeltem a tematSzoval:
Nemsokara (napokon belul) inditunk egy motorkolcsonzot. Alapvetoen turamotorokat szeretnenk tartani, az elso valoszinuleg egy Yamaha TDM lesz.
Tanacsok szeretnek kerni Toletek, szerintetek mi legyen a masik tipus?
A fo szempont hogy megbizhato, kedvelt turagep legyen lehetoleg 60-80 LE korul. Mivel a TDM eleg magas, nem lenne baj ha valamivel alacsonyabb lenne az ulese hogy a kisebb termetu ugyfeleknek is tudjunk motort adni.Van otletetek/tippetek? Most a DL650 meg Versys kerultek fokuszba, de pl. a DL650 szinte centi pontosan olyan magassagra kenyelmes mint a TDM...
-
doc
veterán
válasz StoneBridge #65710 üzenetére
nyilvan VAN jo markaszerviz, viszont a markaszerviz egyaltalan nem jelent automatikusan minoseget is megbizhatosagot
dragasagot viszont igen
epp' eleg remsztorit hallani hogy milyen horror osszegeket kernek el a markaszervizben akar egy sima olajcsereert is ahhoz kepest mintha pontosan ugyanazt megcsinalna egy ugyes szerelo aki nem kijelolt markaszerviz -
doc
veterán
válasz StoneBridge #65714 üzenetére
"a haverom mondta, hogy jó szerelő, vidd oda" sem jelent minőséget és megbízhatóságot automatikusan.
Nekem a szemelyes tapasztalat sokkal tobbet er mint egy markalogoEgy 10 ezres szerviz (olaj+szűrő+átnézés+átkenés), bruttó 22 ezer, ez drága?
Attol fugg milyen olajat raktak bele ennyiert. Ha valami tenyleg jofajta, 12ezres olajat akkor kicsivel dragabb mint egy 'random' szerelo, de belefer.Markaszervizbe pont nem olajcserere erdemes vinni a gepet, hanem esetleg olyan melot csinaltatni amihez az adott tipus mely ismerete, megfelelo infok kellenek, es felsz hogy a 'sarki szerelo' nem ismeri a tipust eleg behatoan.
-
doc
veterán
milyen riasztora gondolsz? GPS-es nyomkoveto, beepitett vijjogo, stb?
Nekem ABUS Detecto 8000 tarcsafekzaram van, olyan nehez hogy onvedelemre is megfelel, ha megmozditjak a mocit visit mint az allat (volt hogy beoltozes utan felultem a motorra, gyujtas, inditas, fuggolegesbe emeles, erre nekiallt uvolteni a meg a kereken levo riaszto, szoval veletlenul nem fogsz vele elindulni )
-
doc
veterán
válasz laccczka #69939 üzenetére
a VanVan nagyon jo kis motor, de azert napi 120km-re mast valasztanek
megfelelo motorvalasztas eseten a koltsegek minimalisak
en jo idoben motorral jarok melozni (kb. 90km/nap), es a kopoalkatreszeken kivul nem nagyon van koltseg: gumik, olaj, legszuro, fekbetet evente csere, lancszett 1-2 evente attol fuggoen mennyit jarsz vele
egy atlagos fogyasztasu autohoz kepest szerintem olcsobbra ki lehet hozni, es _sokkal_ elvezetesebbviszont a helyedben en azert elgondolkodnek egy korlatlan A jogsin (vagy ha a korhatar problema akkor legalabb A2-n)
-
doc
veterán
válasz stereodead #70065 üzenetére
nekunk az ER6-f-en Michelin Pilot Road 3 van, bevalt (a 2-essel voltak idonkent kopaskepi problemak, de ez jonak tunik)
-
doc
veterán
válasz FIREBLADE78 #70127 üzenetére
kb. 4 eve van a motoron az altala keszitett matrica lakk vagy barmifele egyeb vedelem nelkul, esoben, jegesoben, tuzo napon, es tokeletes
-
doc
veterán
válasz FIREBLADE78 #70129 üzenetére
fogalmam sincs, nagyon regen volt mar... kerj ajanlatot aztan kiderul
-
doc
veterán
válasz Micsurin #70548 üzenetére
A2-est szeretnel?
Nekunk 2009-es evjaratu ER6f van, abban a fojtas baromi egyszeru, egy sima 'dugasz' amit ki kell huzni es egy kis lecsavarozhato utkozo a gazbovdennel es kesz, par perc alatt leszedheto. Ugyanigy par perc alatt fel is szerelheto, vagyis elvileg semmi akadalya hogy akar korlatozas nelkuli Er6f-et vegyel es utolag csinalj belole A2-t (itt fontos az evjarat, van olyan er6f ahol tenyleg eleg maceras a valtoztatas).
Persze akkor le kell papirozni kulon, de egy rendes Kawa markaszerviz megcsinalja az egeszet. -
-
doc
veterán
válasz Micsurin #70563 üzenetére
Mi a Kawat a Kawasaki Ivancsicstol vettuk (gyarilag A2-re fojtva), ok mondtak hogy ha kell akkor elintezik az egesz folyamatot (bar ott az irany ugye a fojtottbol fojtatlan, lehet hogy visszafele macerasabb).
Teljesitmenytol nagyon nem kell felni, ahogy lejjebb irtam teljesen jol hasznalhato, ha kulturaltan kozlekednek azzal az F650-nel meg V-strommal akkor siman lehet veluk tartani a lepest, bar autopalyan azert okozhat gondot hogy amig a tobbiek rohogve mennenek 150-nel, addig egy A2-re fojtott mocival plexi mogott bujkalva is alig megy 140-et (ora szerint)
-
doc
veterán
válasz Kolondrum #71343 üzenetére
lemaradtam az elozmenyekrol, mi van a lanccal? spray-t keresel?
mert akkor egyertelmuen S100
amiota kiprobaltam csak ezt hasznalom, jo idoben 1000 km-t is elmegy es az esot is nagyon szuperul birja
probalkoztam elotte castrolokkal meg valvoline-okkal, de sehol nincsenek az S100-hoz kepest -
doc
veterán
válasz yodamastah #71454 üzenetére
jobbulast!
-
doc
veterán
válasz runner 125 #71875 üzenetére
mondd meg Sunieknek hogy glezmen udvozli oket, remelhetoleg jovore megint ott leszunk a talalkozon, majd mar harman megyunk
[ Szerkesztve ]
-
doc
veterán
válasz runner 125 #71883 üzenetére
VFR-tali: hat, a jo bulirol csak annyit hogy mar a Zasszony is alig varja hogy megint mehessunk
-
-
doc
veterán
Szerintetek 170 centis testmagassaghoz melyik a legkenyelmesebb az alabbiak kozul?
Yamaha TDM900
BMW F800ST
Kawasaki ER6fa BMW es a TDM kozul a TDM tunik jobbnak (a BMW-nel neha nagyobb terpesz kell), de ha valaki 170 centi koruli magassaggal tudna gyakorlati tapasztalat alapjan velemenyt mondani, az jo lenne
-
doc
veterán
válasz vendingo #85357 üzenetére
meg megvan a vfr
gurulasban benne vagyok, bar mostanaban (gyerek, stb) ez mar nehezebb dio, de nem megoldhatatlanA kerdes amugy nem ram vonatkozott.
Annyi a tema (csak nem akartam nagyon reklamot csinalni magamnak ) hogy valaki vinne motort tolunk a kolcsonzobol, es a felsorolt 3 tipus az eselyes. En felprobalgattam oket, de lehet hogy ha alacsonyabb lennek 10 centivel akkor esetleg mas lenne a verdict...
Erdekes a szitu mert a BMW-nel pl. tok jol le tudom tenni tele talppal a labamat, viszont a labbal arrebbrollerezesnel meg szelesebbet kell terpeszteni, a TDM-nel meg nem, szoval nemtom -
doc
veterán
válasz canniball #85359 üzenetére
en a motor megvasarlasa utani elso tankolasnal neztem hulyen mikor buszken felultem a frissen vasarolt, es frissen tankolt gepre, nyomtam az oninditot de semmi
par masodperc izzadas utan azert meglett a kapcsolo, de a mai napig nem tudom hogy en kapcsoltam ki anelkul hogy tudatosult volna, vagy valaki vicces volt -
doc
veterán
válasz Moleman #85373 üzenetére
nalunk vizsgan a masik srac stresszelt 'kicsit'
jott a vizsgabiztos, mondja hogy 'akkor induljunk'
beinditom a motort, nezek a masikra, ott izzad a gyerek, nyomkodja az oninditot, semmiaz oktato kiszall a kocsibol, odamegy, kuplung behuz, valtot uresbe rak, autoba visszaul
innen mar nyilvan indult a mociszepen maszkaltunk a varosban ahogy kell, aztan vissza a vizsgabazisra
megyunk a vizsgabiztoshoz a verdictert, ranez a kollegara:
- "mi jar annak aki nem tudja beinditani a jarmuvet a vizsgara?"
- "ooo.... bukas? "
- "igy van, bukas. nagy szerencseje hogy pont masra figyeltem es nem vettem eszre. gratulalok, megfelelt"jo arc volt az oreg troll
-
doc
veterán
szerintetek hol tudnek BMW F800ST-re kormanyvegsulyt venni, kb. mostazonnal?
Annyi felet latok univerzalisak kozul (az adott tipushoz valot meg csak kulfoldon), nem is tudom pontosan mi kell nekem. A manualban nem talaltam mereteket hozza -
doc
veterán
sziasztok!
egesz teli akku nelkuli pihenes utan az akksit visszarakva a Kawa ER6F-be villog az FI lampa...
van esetleg valami egyszeru, gyors "hat persze" megoldas amit ilyen hosszu szunet utan kell, vagy valami megdogolhetett? -
doc
veterán
Sziasztok!
De reg jartam erre...
Vennek a VFR melle egy fiatalabb, erosebb bringat, es egyelore a Triumph Sprint 1050 ST tunik a leginkabb befutonak, van esetleg itt valaki akinek van vele tapasztalata? -
doc
veterán
En mult heten vettem pont kukacos javitokeszletet. Kerdeztem a boltost hogy patronos-e, azt mondta jobbat mond, igy vettem hozza egy defektjavito spray-t, ami a kukacolt gumit konnyen, gyorsan felfujja, es tutira tomit, es pici lyuknal nem is kell feltetlenul a kukac.
Volt mar ilyen defektspray-m, szerencsere meg soha nem kellett hasznalnom, az elozonek is evekkel ezelott lejart a szavatossaga -
doc
veterán
Sziasztok!
Tanktaskat szeretnek tenni a Ninja 1000 SX-re, de magneses helyett valami olyan rogzitessel, ami nem 'bantja' a tankot. Nekem csak a Givi-fele Tanklock volt meg a fejemben, de most korulnezve latom hogy van egy csomo, pl a Shad-fele pines, vagy az Oxford gyurus megoldasa, stb.
Van valamelyikotoknek tapasztalata ezekkel? Mennyire strapabiro/megbizhato, stb?
Illetve mivel viszonylag ritkan lenne ra szuksegem, az is szempont hogy amikor nincs ott a tanktaska, akkor ne legyen mar csunya. Ezen a Tanklock szerintem el is verzik, rusnya az a nagy lavor a tanknal. Legjobban talan az Oxforde tetszik, de azt meg nem lattam 'eloben'.
Nehezito palya lehet hogy nem biztos hogy mindegyikbol van a Ninjara valo (ezen nincs alapbol a betolto nyilas korul csavar, a Tanklocknal pl azt az egesz femgyurut le kell venni, es kicserelni arra amit adnak). -
doc
veterán
válasz Sys85 #142045 üzenetére
Elhiszem hogy kenyelmes a Givi Tanklock, de nagyon csuuuunya Es nekem tenyleg ritkan lenne csak felrakva a tanktaska.
Nezegettem az SW-Motechet, latom ott van harom kulonfele verzio. Egy kis keresgelessel arra jutottam hogy az EVOval sokaknak volt gondja, konkretan ha kezd kopni, a taska levehetetlen, vagyis ott marad a tanknyilas tetejen, ahonnan leszedni csak furesszel/flexszel lehet, ez eleg para a Pro nagyjabol ugyanaz csak valami magneses segitseggel. Az IONt viszont dicserik, az egyszeru, megbizhato szerkezetnek tunik, es ugy latom van is az en bringamra, egyelore ez szimpi. Mondjuk mocsok dragaA Shadrol is talaltam rossz velemenyeket, ott a tankgyurubol kiallo pockok (nem pocok, hanem pocok. erted, po:co:k, na ) mellett azt kifogasoltak tobben hogy a taska felrakasakor tud karcolodni a tank, ami eleg gaz, tekintve hogy pont ezt elkerulendo akarnek magneses helyett lockos verziot.
Az Oxfordnak meg nem neztem utana, igy szemre jonak tunik, ott milyen gondok fordulnak elo? -
doc
veterán
válasz vlevi #142094 üzenetére
Igen, igy ebbol a szogbol nem tunik annyira csunyanak, de ha ugyanolyan 'lapos' szogbol nezed mint a 'lopatkot', akkor elegge az:
Olyan mintha egy hamutarto ulne a tanknyilas korul
Hat nemtom, egyik rusnyabb mint a masik A vegen meg maradok a magnesesnel, ugyis csak ritkan kell...
(Oxfordbol ugy latom nincs is erre a tipusra valo)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen