Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- iPhone topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89125 üzenetére
A mitasnak nem csak egyfajta gumija van...
Gaboman
Egy krossz gumi utni fog barmilyen utcai gumit, ebben biztos lehetsz. Mitast en is neztem, vegul hasznalt krossz gumit vettem, nem bantam meg. terepen nem tudsz mellefogni ezzel. Kerdes, hogy utcai hasznalatot hogy tudod megoldani.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89135 üzenetére
Ahha, mar ertem, tehat az osszes mitas gumi - krossz gumitol az utcaiig - ugyanazzal a jellemzovel bir, miszerint kemeny az osszetetele. Ha soft slicket gyartana, gondolom annak az "osszetetele" is kemeny lenne, hiszen mitasrol beszelunk.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
De arra hogy figyelsz oda? Ahhoz, hogy ne tudd megmozditani a kormanyt a csapagy miatt, en nem is tudom minek kell tortennie. El se tudom kepzelni, hogy hogy tud befeszulni az egyaltalan. Fel tudnek sorolni tobb dolgot, ami joval nagyobb esellyel tortenik meg, ugyanugy nem tudsz ra figyelni, mert semmilyen elojele nincs, es halalos egy bizonyos sebessegnel, pl osszeakad a valtod es satuzik a hatso kereked, barmit csinalsz. Vagy elszall egy csapagy a valtoban.
Nyakcsapagy ha szethullik, egyertelmu jelei vannak, nem azonnal verodik be,de hogy megszoruljon? Hogy tud megszorulni? (Csak kerdeseket teszek fel, mert elkepzelni sem tudom, hogy lehetne ilyen muszaki hibat produkalni egy nyakcsapaggyal) meg ellenallt a kormany, amikor a kamera megy jobbra-balra?ami a kormanyon van? Es nem beszital a nagy fektol, mert azonnali perec lenne elso fekkel a homokon... Nem ertem.Szoval akarmennyire probalunk felkeszulni ilyen szitukra, itt el kell fogadni, hogy vannak olyan muszaki hibak, amit nem tudsz kivedeni es mesz a levesbe.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
De epp ez az, hogy nem tud kihullani. Ha a kosar tonkre megy, es a golyok egyoldalra mennek, laza lesz, nem szoros, es beszital a kormany, mert nem tart semmit onnantol a csapagy. A kosar darabjai sem tudnak tavozni belegondolva, tehat szethullani sem nagyon tud. Raadasul ezer eves gepeken sincs ilyen, nemhogy egy ujon.
Persze, a nyakcsapagy nagyon kenyes kerdes, hozzank a szervizbe bejovo magyar motorok 70% a csapagyas volt, csak azt feszegettem, hogy egy ilyenre nem tudsz felkeszulni. (Marmint a ficko altal leirt jelensegre,, hogy beblokkol a kormany. Ha van egyaltalan ilyen) Bar a kormany yt alapjan mozog, es teljesen egy "nem merem lejjebb donteni" szitunak nez ki.
Illetve nalam is laza a csapagy, ami azzal jar, hogy szital nagy sebessegnel, de nem beall, mint a gerely.
Na mindegy.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #89172 üzenetére
Nezzuk meg, beperelte-e a gyartot. Ha igen, az a motor nagyon meg lesz vizsgalva...
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #89182 üzenetére
Bogyoba', felfedezed az internetet?
(kuldhetsz akarmennyit ilyen kuriozumokra barmikor matyizhatunk, nincs baj vele)
Ebbol van egy 4 hengeres is az rc162. Szamomra az tunt fel, hogy sornegy 250 es, leghutessel, ~ 18 000 rpm, ugyanigy 60 korul, ugyanannyi loerot produkalt, mint 30 evvel kesobb a vizhuteses utcai zxr250-cbr250. Jo-jo, a vizhutesessel elmentel nyelen 30e kmt, kimelve pedig akarmennyit, mig az rc162 az minden verseny utan szetszedos lehetett, de akkor is. A marketig alapjan duplaannyi loerot kellett volna kihozni 90 ben egy ilyen technikabolEs akkor kezdjunk el kuriozum pingpongozni.
Annyit mondok: 19 000 rpm 50ccm 19 loero, 200 km/h vegsebesseg.
Mi lehet ez?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #89204 üzenetére
Nem kicsit profi a muhely, fotengelyrol mernek mindent azonnal. baszki de kene nekem egy ilyen.
Mondjuk ez a turbo es 2T nekem nem all ossze, tultolteni egy 2T t hogy tudsz, ha mindig minden nyitva van a hengerben?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #89220 üzenetére
Sztm szetrazza a csatit a razkodas, es az erintkezo felulet lesz kisebb, nem korrozio. V2, nagykobos egyhengernel bevett szokas a 3 fazis leforrasztasa pl.
Lehet van a piacon megbizhatobb csoki, ha zavarja a szemed a forrasztas, bar a kobetkezo 50 evben mar nem lesz szukseg ra forrasztas utan.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #89224 üzenetére
Szerintem. Senki nem nezi a feszultseget, csak eszreveszik, hogy nem jo az akku. Illetve nincs ket egyforma motor. Lehet hogy a tiedben hetfoi tirisztorok vannak, mas letoresi feszultseggel, es jobban melegedett mint a tobbieknek, ami miatt hamarabb engedett a saru. De valszeg van meg egy millio teoria erre
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #89280 üzenetére
Balatonra menet a halozsakot a hatso ulesre gumipokoztam...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #89286 üzenetére
Mindig elfelejtem, hogy te nem hasznalod a dolgaidat, hanem veteranozol
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #89380 üzenetére
De hogy televerte a villanyoszlopot? Reakcio: oh fuck. Az a kawa elol-hatul megkapta a torodest.
Osszehasonlitva a mai bevagtak-elem-a-buszsavbol, meg a-piroson-meg-atment-az-auto-jol-megmondom-h-ezt-nem-szabad, yt anyagokhoz kepest, ez egy heroininjekcio.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89424 üzenetére
En vettem hasznaltan sisakot.
Egy 120 000 forintos suomy t vettem 25 e forintert, es egy kb ugyanilyen arsavban mozgo hjc hq1 et 20 e forintert.
A suomyt leejtette a tulaj, es azt hitte kuka. A serules az allresznel volt, az uteselnyelo reteg sertetlen. Volt melle egy masik suomy spec 1R em, amit boltbol vettem 120 ert regen, annak az uteselnyelo retege nyaknal serulve volt gyarilag, az uvegszalhejba behelyezes soran. Szoval annyira nem kell tulgondolni a dolgokat.Ilyen sisak vasarlasnal szet kell szedni a helyszinen, es megvizsgalni. Az elozo uvegszalas hjc-m uteselnyelo retege osszeomlott esesnel, nagyon jol lehet latni.
Namost a hjc hq1 el ugy vagyok, mint uvegtigris gaben a napszemuveggel. Ezzel speciel atbasztak.
(Egy patent hianyzik a belsejebol, amugy hasznalhato, serulesmentes)
Etrol fuggetlenul nekem megerte, mert a ket sisakbol megsporoltam az RSt tulajdonkeppen, es a hiresztelesekkel ellentetben meg elek.Termeszetesen hasznalt sisaknal korultekintonek kell lenned. Az uj sisak vasarlasa a legidealisabb.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89436 üzenetére
En voltam az egyetlen, aki neked semmit nem ajanlott
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Barmelyik bonyolult friss japanhoz is fel kell tornod a malacperselyt. Ezekhez mar nem gombokert vannak az alkatreszek, es nem 3-4 szenzor alapjan allit kevereket, hanem meg g szenzort is figyelembe vesz tobbek kozt. Itt egy szenzor elszall, garantalt 100 e. Es elszall. Regen egy szelep 10-12 e ft volt. Most 42e ft. Ha nem akarsz koltseget, nyilt hurkos japan befecses motort nezz, 2005 ig. Azaz lambda nelkulit.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89454 üzenetére
Ebbol nincs RR,
Az 1 gen nel volt mille es mille R, aztan jott az R a mille helyett, majd az R helyett a FactoryExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #89483 üzenetére
Altalaban van durvaallito. Nem tudom milyen motor, bovden vagy munkahenger. Lehet legteleniteni kell. Az, hogy mikor kell cserelni lamellat, a kopolamella vastagsaga, es mukodokepessege (csuszik) szabja meg, nem az, hogy hol fog a kuplung a kuplungkaron.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89498 üzenetére
A marka mindegy. A teljesitmenyszint a lenyeg. Barmelyik marka jo! Miert kellene vastagabb olaj az eloirtnal?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89522 üzenetére
A vastagabb olaj nem nyujt nagyobb vedelmet magas homersekleten.
Barmilyen vastag lehet az olaj, egy bizonyos homersekleten (pl palyahasznalatnal nyelgazuzemben) ugyanolyan folyos az 50 es olaj, mint a 30 as. A vastagabb olajjal bizonyos alkatreszek jobban melegednek, illetve felnyomja az olajnyomast, de a siklocsapagyaknal az olajaramlas a lenyeg, illetve az alkatreszek hutese. Egy vastagabb olajjal kisebb lesz a hutese az alkatreszeknek. A vastagabb olaj hidegen is surubb, hiaba adnak ugyanolyan hidegoldali viszkozitaserteket meg, mint egy higabb melegoldalinal. az alkatreszek kopasanak 90 szazaleka hideginditasnal keletkezik.Egyebkent teljesen mindegy, hogy 40 vagy 50 es megy bele, mindegyik valahol jobb, valahol rosszabb lesz. Nem fog tonkremenni ettol a motor, es a mai olajokkal maximum kopadekvizsgalattal lehetne megallapitani, hogy melyik okoz hol kart. De en a gyar altal javasoltat raknam bele, mert a gyarnal nem lehet senki okosabb.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #89598 üzenetére
R6S nel pilot power 2ct eleje csuszott meg a palyahibas jobbosban, amit el lehet vallalni eleg rendesen. 1:20 alatti idonel ~170 km/h emlekeim szerint. Szoval 1:25 nel jobbat nem mertem vele menni. Persze lehetett volna, de csirke voltam. Azok a gumik szarok. Az R6S eleje gyarilag puha, tehat az sem segit, de az a gumi egy kalap szar.
Szerintem nem rossz vele a 30 as ido.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #89610 üzenetére
Etalon.
Megnezted a videoi kozott a hungaroring palyacsucs cimut?
Illetve erre is vess egy pillantast. Stock RN22
A ficko lehet vagy 60 kilo vasaggyal, nagyon ki van tekerve az elofeszites elol. De szerintem jot megy amator letere. Tul jot.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem valt gyorsan lefele, a gipro kesik, ha egyszerre kettot visszaszur. (Nem ertem minek van fokozatkijelzo kulon, amikor ezen gyarilag van, es az pontosabb)
Tboldi:
Ez csak megszakitja a gyujtast, visszavaltasnal gazt kene adatnia az ecuval illetve a ride by wire fojtoszeleppel, hogy megemelje a fordulatot, nincs ertelme motorfeken elvenni a gyujtast, attol nem lesz jobb visszavaltani. Rem egyszeru szerkezet, csak a primer aramot szakitja meg a trafonal.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #89622 üzenetére
Helyesbitek... az idoben valtozo fluxus indukal feszt a trafo szekunder tekercseben. Tehat a primer aramot nemszakitja meg?
ha megszakitja, akkor lesz szikra, tehat akkor legyen a nem szakitja meg verzio
Mindegy, ez a kutyu csak a trafot basztatja, de az ecuval semmit nem csinal, ez a lenyeg[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem szamit.
Csuszokuplung van az r1 ben, bar az ennyire nem dolgozik szepen, kuplung nelkul, ezert valoszinusitem megfesti a kuplungot, erre eleg hamar ra lehet erezni. Nem akarsz baszakodni a gazfroccsel akkor kuplungot csusztatsz.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #89633 üzenetére
En altalaban zold festekkel szoktam, mert az nagyon fog.
A feket is azzal kenem, sokkal jobb tole.Technikailag nagy szam, mert gyari motorban szar szokott lenni, persze a mai motorokon tokeletesek mar. De meg 2009 ben sem tudtak normalisat csinalni, az enyembol kiindulva. Regebben meg meg szarabbak voltak.
Ha van egy jol mukodo csuszokuplungod, sokkal tobb zold festeked maradhat otthon, mert nem kell megfestened a kuplungot. Elintezi helyetted a csuszokuplung. Ja. A normalis csuszokuplung motorfeknel csuszik, gazra nem. Ezt mindenkepp hozza kell tegyem.Zold festek szinkodja: p378
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #89640 üzenetére
Ertem, hogy megszakitja a gyujtast, ez csupan annyi, hogy a szenzor akkor is nyomas alatt van, amikor lefele valtasz, de motorfeken minek? Ott a kerek hajtja a fotengelyt, nem a gyujtas.
A masik ami eszembe jutott, hogy egy olyan motornal, amelyik nezi.a fotengely szogsebesseg valtozasat, az azonnal betarol egy misfire hibakodot
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #89643 üzenetére
Megtalalta azt feautere-t, amivel joval szarabb koridoket lehet menni.
Ha fektavon gazt huz, az aztan hatekony fekezes, a masik, hogy ha vissza is rakod, es nincs egy jol mukodo csuszokuplungod, a hatso kereked mar csuszik is, mert hirtelen visszavaltottal...Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Politika
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest