Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
ma Csak Indiában és Civi 14 néven, de ugyanaz a készülék, csak ahogy lenni szokott, az egyik a belpiacos, a másik pedig a többieké.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz polimorf #49279 üzenetére
Mivel a kereszteződésig záróvonal van, ezért őt nem előzheti senki balról, emiatt nem kell meggyzőződnie róla. Az más lapra tartozik, hogy az autós biztosan nem emiatt nem nézett a tükörbe, (egyébként se tette volna), de ez felmenti a felelősség alól.
Lehet, hogy ez így betű szerint nincs benne a Kreszben, de emlékszem erre a példára, amit az oktatón elmondott. -
vlevi
nagyúr
válasz Laraxior #49411 üzenetére
Múlt pénteken pöfögtem végig a városon (tényleg csak gurultam, alig 50-el). Egyszercsak elmegy mellettem, nálam nem sokkal többel egy ződ FJR, meg egy fehér is. Amikor elmentek mellettem, intettek ők is. Először nem tudtam minek, de aztán visszaintettem
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
"rostély fel, szemüveg bepasszíroz, voila."
Sisakja és szemüvegje válogatja, meg persze a fejed formája isRégebbi napszemüvegem pl. egész elfogadható volt, de a mostani sajnos valamiért nem fér el úgy a sityakban. Egész napos túránál marha kellemetlen, volt, hogy inkább fel sem vettem.
A környékünkön pedig az a pár optikai bolt, ami van, szétnéztem, épolárszűrős barnaüveges napszemcsi, ami kisebb egy pilótaszemüvegnél, olyan alig van. Ha meg emberi áron akarnék venni, akkor már szinte 0 a választékÉn egyszer láttam egy ilyet , egy csopperes srácon, nyitott bukósisakban, nagyon ütősen nézett ki
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #49855 üzenetére
Ez szörnyeteg? Egy teljesen kiszámítható, alulról is elég jó nyomatékkel dolgozó gépről van szó. Ugyanez a 2 henger pöfög az újabb DL-650-esekben is (a régiekben pedig az SV650 blokkja volt). Nem kell tőle parázni.
Amúgy nekem, 2004-ben ez volt a tanulómotorom
[link]
Simson után egy kicsit hirtelen váltás volt a 15-ig skálázott fordulatszámmérő ( [link] ) , meg a 98 ló. -
vlevi
nagyúr
válasz Burt1793 #50074 üzenetére
Nem. A váltó csak akkor fog váltani, ha nincs terhelés alatt.
De ez nem azt jelenti, hogy gáz nélkül kell váltani, hanem úgy, ahogy persu írta. Húzod a gázt, közben nyomod a váltókart. Semmi nem fog történni. De, ha egy kicsit visszaengeded a gázt, akkor abban a pillanatban, amikot nem lesz terhelés a váltóban, abban a pillanatban bekattan a következő fokozatba. De addíg, amíg nincs meg ez a terhelésmentes állapot, addíg erőlteted a váltót.
Versenyeken (pl. szekvenciális váltós rallyautóban, satöbbi) azért működik a kuplung nélküli váltás teligázon, mert ott a váltóelektronika elveszi a gázt a váltás idejére, mert egyébként ott sem lehetne váltani.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #50128 üzenetére
Állo helyzetben szar visszarakni üresbe, de nem lehetetlen. Valts vissza, persze nem fogja bevenni a sebeesseget, de ha egy kicsit raengeged a kuplungot. Akkor, pont mielott fogna rendesen a kuplung, be fog urani az alsobb fokozatba. Megegyzser megcsinalod, akkor mar kettesben van, es unnan megy az ures.
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #50209 üzenetére
" idegbecsípődés"
Azt ne monddd.
Egyszer elindultam egy karikára, olyan laza 300km, nem tűnt soknak. Aztán egyszer, amikor leszálltam a motorról, megbillent. Meg tudtam fogni, de éreztem, hogy a derekamnak nem tetszett az ötlet. És még haza kellett jönni, közben tankolni is kellett. Itthon már alig bírtam lemászni a motorról. -
vlevi
nagyúr
Mostmár a túraendurók, illetve a magasított túramotorok is kezdik elérni ezt a teljesítményszintet. Máskérdés, hogy van-e rá szükség.
KTM1290 Super Adventure, Ducati Multistrada, BMW 1000 XR.
Ezek inkább a túramotorok, amikkel a világból ki lehet menni két személlyel. Vara, GS, Vstrom,...
Ezeken a motorokon az utas is kb ugyanolyan kényelmesen ül, és nem csak egy púpra van felgumipókozva. -
vlevi
nagyúr
"Szeretem az indián dolgokat"
Tudom, nem arra az indiánra gondoltál, de most nekem abból ez az, ami teccik. A Scout.Ráadásul így, szürkében. Pedig a szürkére azt szoktam mondani, hogy az nem is szín, hanem a fantáziátlanság netovábbja, de ezen a motoron nagyon jól áll.
[ Szerkesztve ]
-
-
vlevi
nagyúr
válasz tboldi #50759 üzenetére
Á, annyira nem bonyolult. De el lehet bonyolitani, ha valaki nagyon akarja.
A suly azért marad benn, mert, amikor meghuzod a csavart, a gumi beleszorul a csőbe. Kivetelkor arra kell figyelni, hogy lazitsd meg annyira a csavart, hogy a gumi mar ne fogja a sulyt, de azert le se essen a menetről. Berakas előtt meg egy kicsit ra kell huzni az anyat, hogy, amikor berakod, ne forogjon az anya. -
vlevi
nagyúr
válasz Outlander #50967 üzenetére
Én is csak remélem, hogy ez ugyanaz, mint hogy Miért nem férfiak adnak tanácsot a női magazinok levelezési rovatában?
-
vlevi
nagyúr
válasz Burt1793 #50987 üzenetére
Nálam két másik esetben is csinált vicceset a telefonos navigáció. A telefonom vízálló, így nem tettem tokba, akkor sem, amikor esett az eső. Csakhogy azt nem számoltam bele, hogy a kapacitív érintőkijelző minden esőcseppet egy érintésnek érzékel. Járt az a telefon minden alkalmazás minden menüpontjában, így inkább kikapcsoltam
A másik, szintén kijelzős dolog. A kapacitív érintőkijelzőt nem lehet sima motoroskesztyűben kezelni, nem érzékeli a nyomkodást a vastag bőrőn keresztül.
Az olvashatóság viszont viszonylagos. Egy vacak 15 ezres navigációnak lehet, hogy mégkisebb a fényereje. Autóban ez általában nem gond, habár ott is sokszor olyan helyre kerül, ahol a tető nem árnyékolja, és közvetlen napfényben van, de sajnos motoron tuti, hogy csak így tudod felszerelni, esély nincs árnyékra. -
vlevi
nagyúr
válasz Burt1793 #50994 üzenetére
Nálam plexi mögött volt a telefon, ezért szemből jövő vizet nem kapott, csak ugyanolyan normál esőt, mint amit gyalog is kapna. IP67-es vízálló a telefonom, 30 méter mélységig (vagy hosszában? ) bírnia kell a vizet.
A vizes érintőképernő viszony használhatatlanná teszi.
A navigációk viszont még mindíg a régi rezisztív érintőt használják, ezért azok kesztyűben jobban használhatóak. Igazság az, hogy a navigációk hardveresen nagyon keveset változtak, mondjuk úgy az elmúlt 10 évben.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Outlander #51170 üzenetére
De, ha az út szélén közlekedsz, akkor mindenki azt hiszi, ott sem vagy, és gondolkodás nélkül úgy kezd el szemből előzni, hogy, ha szükség lenne rá, már sehova sem tudsz lehúzódni
Ezért mondják mindíg azt, hogy rendben van, jobbratartás van, de a jobb oldali sávon belül nincs jobbratartási kötelezettség. Menjél csak inkább középen, és ha gond van, akkor még tudsz menekülni 1-2 métert jobbra. Ha -
vlevi
nagyúr
válasz Laraxior #51360 üzenetére
Láncot fújni én úgy fújok (más, tőlem többet motorozó embertől hallottam), hogy amikor már fényes a lánc, akkor este, motorozás után, a még meleg láncot érdemes befújni. Akkor reggelre, mire megint szükség van rá, addigra szépen rágyógyul, és egy normális láncspray-el 1000km-t is kibír egy fújással. Ezt alá tudom támasztani.
-
vlevi
nagyúr
válasz Burt1793 #51371 üzenetére
Ja. Sajnos, ha haladni kell, akkor pályán kell menni. Mivel nem zzr-el mennek, 200 feletii utazóval, üres, lezárt német szakaszokon , ezért, pihenővel együtt 100km/h átlaggal kell számolni pálylán is. Országúton ez inkább csak 50. Neccesen 60. Egyedül perzse jobban haladna az ember, de csoportban sokáig tart a megállás, és utána az elindulás. Csakmégegygyorscigi, várjatokpössentek, és rögtön elment negyedóra
Krajnska gorából 800km volt az út hazáig, az egész nap ráment. -
vlevi
nagyúr
válasz tboy93 #51698 üzenetére
6-7-8L zabáló dögök.
Nos, a DL-650 nem egy aprójószág, ha kell, akkor 170 fölé is fel lehet hajkurászni (de nem érdemes). 100 körüli túratempóban viszont elvan 4L körül. Igza, ez több, mint egy 125-ös, vagy 250-es fogyasztása, de nagyon messze van a 8L-től. Mondjuk a régebbi, karburátoros Varadero, az (állítólag) szomjas egy jószágSokszor felmerül a 125-250-500 téma, a fokozatosság. Van, aki azt mondja, hogy lehet kezdeni, 600-as szupersport géppel is, mert ha van önfegyelem, akkor nincs gond, ha meg nincs, akkor egy 50-es robesszal is lehet akkorát esni, ami után zsákban visznek el Az viszont igaz, hogy egy 90-100 ló körüli sportgéppel hamarabb elkapja az embert a hév, és húz neki 1-1 kövéret, ami után nincs megállás. Egy 500-as naked, mint pl. a G500, ER-5, CBF500 viszont még egyáltalán nem ez a kategória. Alig 50 lóerő az teljesen kezelhető, viszont már van benne annyi erőtartalék, amire néha szükség lehet. És ne nyélgázon, 80-al kelljen végigcsinálni a többnapos túrát.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #51466 üzenetére
Valami időtervet nem találtál erről a hungaroringi német superbike futamról? Sajnos németül egy betűt sem tudok, pedig jó lenne, ha tudnék tervezni, hogy vasárnap mikor, és hogy menjek ki.
Sajnos a tesztmotor.hu-n sem láttam semmi konkrétabbat,
-
vlevi
nagyúr
válasz NorDezs #52386 üzenetére
2 méterhez nekem is a túraendúrók jutottak eszembe. Az egyhengeresek (Aprilia Pegaso, régi BMW F650GS) a maguk 40-45 lóerejével kicsit gyengécskék, a transalp szerintem is egy jó középút. DL 650 viszonylag friss, alig 10 éves modell. Aztán felfelé a csillagos ég az 1200GS ADV-ig, habár az már inkább kétkerekű tank, és nem motor
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #51466 üzenetére
Hungaroring honlapján csak sikerült megtalálni az időtervet a Superbike IDM futamra.
Helyszínen lehet majd jegyet venni? Ha úgy alakulnak a dolgok, lehet, hogy vasárnap elmennék.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Mai Windows háttérképem :
[link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
"Végigszámoltam"
Annakidején a DL-650-t számolgatták, és ott is nagyjából az jött ki, hogy az Alpokban a hágókon a hajtűből elindulva a V-STrom (és persze az ugyanilyen blokkal szerelt SV-650) az elején nagyobb nyomatékkal indul meg, mint egy ezres sportmotor.
V-Strommal egy kis óvatoskodással lazán el lehet indulni 1200 körüli alapjárattal. -
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #53083 üzenetére
Lidl-s aláöltöző nálam tökéletesen bevált. Június elején is volt néhány napos dögmeleg, talán nem annyi, mint most lesz, de akkoris 30 fölöttt volt. Jászberénybe kellett mennem, és a 31-es út Füzesabonytól szinte végig fel volt túrva, km-enként félsávos lezárás, lámpa, egyébként meg gyökketővel tötymörgés. Szerintem felfőttem volna, ha nincs rajtam a Lidl-s ruha.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz basel00 #53232 üzenetére
DL-650 is tud ilyet csinálni, nagyritkán előfordul. Nem vagyok technikai szaki, de szerintem ez akkor van, amikor kicsit kezd már bemelegedni a motor, ezért lejjeb veszi az alapjáratot, de van az a rövid időszak, amikor még pont nem jó, és leáll, ha teljesen leveszed a gázt. Első néhányszáz méteren tud ez "vicces" lenni, amikor az első sarkon raknád vissza egyesbe, és akkor böfff.
-
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #53246 üzenetére
"Megallt a viz, a felni felet ellepte a viz, "
Na, ilyenekkel van tele a youtube, amikor egy csatornafedél hiányzik a víz alól...
Neked szerncséd volt, hogy a helyén volt mindegyik. -
vlevi
nagyúr
válasz pityaa23 #53450 üzenetére
Szerintem pedig benne van az általad idézett szövegben is, a 2a pont alapján csak a jogsiban szereplő kategóriákra használható a papír. Az új kategóriánál nemcsak a papír oda-vissza járogatását kell megvárni, nekem olyat mondtak annakidején, hogy meg kell várni, míg az új kategóriád "jogerőre emelkedik" Ez néhány napot jelent, és csak utána kapod meg a jogsit hozzá. És persze az is kell, amit bogyo írt, hogy az új jogsid bekerüljön a rendőrségi adatbázisba.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Lassa vége a nyárnak, vagy mi a fene, mert a lajosban Summer Sale van
-
vlevi
nagyúr
válasz hroberto #53483 üzenetére
DRZ-t csak annyira ismerem, hogy emlékeim szerint van belőle utcai változat, és üzemórás enduro, ami rendszámozható. Abból, hogy az elsőn nincsen index, meg erősebbnek is van írva, arra gyanaxok, hogy az az endúró változat. A másik a sima utcai.
Javítsatok ki légyszi, ha nagyot tévednék. -
vlevi
nagyúr
Viccces kicsit, mert amikor még azok a vizsgakérdések íródtak, akkor nagyrészt Simson, ETZ és hasonló vasak futottak az utakon. Aki Simsonon leelenőrzi a láncfeszssséget, annak gratulálok. Nem azért, mert kardános, hanem ezért :
[link]
Teljesen zárt, egy műanyag burkolat alatt fut a lánc. Fogja a t....m állandóan leszedegetni. Igaz az is, hogy a szimó nem tépdesi úgy a láncot, mint egy gixxxer -
vlevi
nagyúr
válasz DonThomasino #53665 üzenetére
Azt szokták mondani, hogy a teljesítményének legeljebb a tizedével szabad tölteni. Szóval 10-11 óráig, bármilyen is légyen az az akkumulátor. Ami így, ahogy leírtam nem igaz, mert a töltési idő alatt folyamatosan csökken a töltőáram.
Megmondom az őszintét, fogalmam sincs, én mennyivel szoktam tölteni, vagy egy régi Lidl-s töltőm, van rajta 6-12V átkapcsoló, piros, meg ződ LED, rákötöm az akksira, világít a zöld, ennyit tudok. De direkt kisteljesítményű, motoros töltő. 2008 óta van meg ez az akksim, eddig nem nyírta ki az akkut. -
vlevi
nagyúr
válasz Khaosz55 #53742 üzenetére
Mindkettő új típus, nagy tapasztalata nincs senkinek vele.
A Kawa-ban ugyanaz a blokk van, mint az ER-6-ban, Versysben, ebben az irányban el lehet kezdeni nézelődni. Van-e típushibája, mennyire vált be, meg úgy egyáltalán.Pont a napokban láttam a YT-on egy pár perces tesztet a kawa-ról. [link] Azt mondják, hogy, hát, a rugózását lehetne még javítani, mert a három közül ez a legkényelmetlenebb. De a blokkját a három 750 körüli féligmeddigcsopprtgép közül ezt tartják a jobbnak. Ott van még egy Harley, és a Honda CTX.
Yamaha pedig annyira új, hogy maximum pár perces tesztet találsz róla a motorrevün, onroad.hu-n [link]
Nem hinném, hogy túl sok tulaj lenne az országban.Ya, onroadról jut eszembe, van magyar Kawa teszt is. [link]
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Anulu79 #54120 üzenetére
Akkor majd trollkodok én
Azt nem tudom, hogy a Suzuki V-Strom, vagy a Kawa KLV 1000 a kényesebb-e
De tényleg nem lehet ilyen formában kategorizálni őket. Bármelyik gyártónál beüthet valami tervezési hiba 1-1 típusnál. De nem hinném, hogy egy Intruder sokkal rosszabb, vagy sokkal jobb lenne, mint egy (kawa) Vulcan, vagy egy Honda Shadow. Amúgy a Yamahát miért hagytad ki?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Mobil flották
- Kés topik
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen