Hirdetés
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Magisk
Hirdetés
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
it A Samsung arra figyelmeztette a sztrájkoló indiai alkalmazottait, hogy ha nem dolgoznak, nem kapnak fizetést – és ki is rúgják őket.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2275 üzenetére
ennyi. meg a kávézó elé is.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #2275 üzenetére
Aszondod jól mutatna uvfényben? Esetleg egy uv-s fénycsövet az aljára téve pimpelnéd?
Amúgy határozottan nem rossz De a fehér nekem kicsit túl homogén-egyszínű.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2281 üzenetére
megértelek, nem fényezte kékre.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #2281 üzenetére
na ez tenyleg tré.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #2281 üzenetére
ezért nem raktam én a fazerre ilyet, pedig az inkább túra, de azon is ocsmányLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
doc
veterán
válasz Topiccsendőr #2288 üzenetére
a legjobb hogy meg az ulespup is rajta van ha jol latom, csak hogy teljes legyen a zurzavar
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #2288 üzenetére
igen, az üléspúptól engem is kiráz a hideg igazi b*zi lehet.
na de hogy hasznomra váljatok, mi a fene itt a buktató?
nem hívtam fel, de csak arra tudok gondolni, hogy annyira szét lett hajtva, hogy az egész leömlő a dobig lila, -10 LE van benne
A Prestige mit takar? Mi a szinter fékbetét?[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #2295 üzenetére
Ez a burzsoá dolog jónak tűnik. Kár, hogy nincs akkora kínálat. Mire találsz egyet, lehet elautókáztál 2000 km-t egy kis országban.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2300 üzenetére
Mások mit nem adnának hasonló fícsörért
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2300 üzenetére
szegény te, komolyan sajnállak, már szombaton is ilyennel roncsolják az agysejtjeid...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #2300 üzenetére
nincs is jobb.
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #2295 üzenetére
nekem is be van már lilulva a könyök, pedig aztán én vagyok a kíméletes, gondos gazda mintaképe.
van olyan gazdag ismerősöm, aki imádja a gépeket, mindig újat vesz, és 3-4 évesen eladja őket. Keveset használja, fűtött garázsban tartja, megkap mindent. Tőle kell venni. Most is van eladó motorja, egy BMW GS. BMW GS-t vesz helyette, kíváncsi, milyen lesz a vizes blokk.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #2317 üzenetére
Én szívesen cserélném a H1/H3-as pilácsokat LEDre, de ilyen izzóról eddig írtak, az mind nagyon gyengén világított. Persze egy eleve LEDesre épített fényszóró az valószínűleg egész más.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #2319 üzenetére
De, amiket próbáltak az ismeretségi körömben H1/H3/H4 LEDet, azok mind nagyon gyöngék voltak. Abszolút lumen értékben is nagyon keveset tudnak egy 55 wattos halogénhez képest.
Szerk. de az előző házban a konyhai spotokat is lecseréltük LEDre. Az 5W-os sokkal gyengébb volt, mint az 50W-os halogén. 10W-os már ott lenne a szeren, gondolom. Ezt kéne megoldani úgy, hogy beszerelhető legyen a H* helyére, és hasonló alakban szórja a fényét. Ja, és a hűtésnek is el kéne férnie, mert ezek nem bírják úgy a meleget,mint egy izzó.
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #2321 üzenetére
Lusta disznók. A LEDet mintha direkt arra találták volna ki, hogy irányított fényt adjanak vele
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #2317 üzenetére
Nagyon brutál
Főleg az, hogy eddig az 1000-es kategória kezdett akkora lenni mint a 600-asok, de ez akkora mint egy 125-ös -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2377 üzenetére
Ez kb. most mintha lekínaizta volna a dévút.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #2377 üzenetére
Ok, nálam egyre megy.
alvaro
Mákotok van, olvass utána a Hyosung GT650-nek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #2381 üzenetére
Igazad van, megjegyzésem inkább általános volt, az tény, hogy itt azért tényleg vannak extrák, és a korábbiakkal szemben árazásban kevésbé elszállt. De amint fellendülne kicsit jobban a verseny, egyből esni kezdenek majd az árak. Biztos benne van az is, hogy most elég különleges kisszériás alkatrészeket kell hozzá használni (nagyteljesítményű bldc motorok, nagy kapacitású de könnyű LiPo akkuk), ami a tömeggyártással egyből javulni fog, de még így is sokan (oké, nem elsősorban ennél) sokkal többet elkérnek érte, mint amennyit ezek az alkatrészek indokolnának. S ez a saját versenyképességüket is rontja.
Szvsz.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #2416 üzenetére
"Első lánckerék 1foggal nagyobbra cserélése annyit számít mintha hátul 3-4 foggal raknál nagyobbat"
Jaja, összekevertem, bocsesz!
Tehát hátul kisebbet kell annyival rátenni, a többibe igazad van.
Itt inkább a rugalmasságából fog veszíteni a motor.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
D.Orion
veterán
válasz Topiccsendőr #2413 üzenetére
Kifejtenéd bővebben?
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2424 üzenetére
Adj neki!
Amúgy igazad van, csak addig, amíg nem lesz belőle kókány. Ha csak apróságok vannak, mittomén repedt idom stb, és javítható, akkor nincs gáz. A belpiacossal viszont sokszor jön a para. Nekünk van a családban egy belpiacos Suzuki Across 250, de az motorikusan legalább 100% megegyezik valamelyik európai típussal. Mondjuk van is vele gond...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #2430 üzenetére
Egy kis monológ:
Embere is válogatja ki milyen szempontok szerint vesz motort, én pl érzelmi alapon, mert a motorozás egy érzés, így ebből a faktorból kell adjon szerintem a legtöbbet.
Most pl pont egy ilyen témában vagyok benne, hogy érzelmi alapon vettem egy öreg és nyúzott motort - minden józan ész ellenére - és költögetem rá a forintokat.Számot vetve drágábban fog kijönni, mint most egy jobb darab (ugyanazon típus) vételára, de az is számít, hogy hosszú távon, jópár évet tervezek vele. (nyílván mikor vettem, nem volt annyi pénzmag, hogy egy jobb állapotú, de drágább - megfizethető legyen)
Szempont, hogy nem hiteles, - én pl azt nem bírnám idegekkel, hogy egy rajtam kívülálló 'valaki', egy bank - kénye kedve szerint emelgesse a törlesztőket.
Így csak akkor kerül pénzbe, mikor rászánom, tőlem függ.
A másik pedig, hogy így legalább tudom, hogy valósan mi van a motorban, hogy ami alkatrész belekerül, az új, gyári, megbízható. Miközben szerelgeted, nézegeted, alkatrészeket vadászol megismered a motorodat. Megismersz pár embert akinek szintén ilyen típusa van, megbeszélitek a típushibákat, hogy mire figyelj különösen, (én pl megtaláltam a motorom eggyel előző gazdáját, akinél a legtovább volt, tudom milyen a motor előélete, stb. - ezek mind hasznos dolgok.Ugyanakkor olyan téren is tudnak 'csodák' lenni, hogy egy küllemre normál, szép állapotú motort belülről már kikezdi a durva használat. (vannak kezdődő motorhibák, amiket pl nem lehet egyszerűen megállapítani sehogysem motorbontás nélkül)
Most ezzel nem akarok rábeszélni senkit sem a 'mentsük meg az öreg, elhanyagolt motorokat mozgalomra', aki teheti igenis vegyen szép és minél fiatalabb motort.
Csakhogy ezt kevesen tehetik meg - pláne manapság, és mikor tanácsot kérnek és tanácsot adunk vegyük figyelembe, hogy nem látunk az illető pénztárcájába, körülményeibe. Azért igenis kilehet hozni jól a dolgokat úgy is, ha az ember bevállal egy felújítandó motort és szépen költöget rá. Persze mindezt akkor érdemes, mikor legalább időben van rá mód kivitelezni és utána kiélvezni, és lehet kalkulálni ráfordítható költségvetéssel.(No, azért nem a 30e-ft tételű motorokra gondoltam, az már elég extrém állapotú lehet)
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2444 üzenetére
Árulod még az R6-ot? Nem mintha meg akarnám venni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2446 üzenetére
A hátsó rugóstag nem csak gázos ezeknél?
Egyébként az átzsírzás nálam is esedékes, tavasszal meg is lesz csinálva, most már itt is esedékes. Szerencsére tavaly az első telóknál megvolt az olaj- és szimmerig csere, így azzal nem kell szopni
Helyette van fékfelújítás, gumi- és olajcsereMindennel kell törődni, akár új, akár régi.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2448 üzenetére
Hmm, ja mind az autóknál a többség. Viszont mintha Yoda azt mondta volna, hogy csak ritkán kell hozzányúlni. Elvileg az autók gátlóihoz sem kell hozzányúlni, amíg nem folyik el az olaj vagy nem szökik el a gáz. Persze idővel romlik a teljesítőképességük ezeknek is, de nem annyival...persze aki versenyzik, annak hozzá kell nyúlni. Mindenesetre a sajátom könyvében nem találtam erre vonatkozóan karbantartási utasítást, intervallumot.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #2463 üzenetére
dejo kis film lesz. az I Superstars is az volt, british sbk-rol szolt.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2466 üzenetére
elképzelem, ahogy a mom-ban a digi angol teremben leadják...
max hajnali 2-kor utolsóként, de még így is marad álom......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #2466 üzenetére
Én a TT-ről készült dokumentumfilmet a Closer to the edge-t várom már mint a messiást.
Itthon azt is csak DVD-n van esély látni, elvileg külhonban decemberben jön ki.Balassagyarmat nagyban.. :-D
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2484 üzenetére
ROTFL
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2484 üzenetére
muhaha, telitalálat
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #2703 üzenetére
Neked tapasztalt pilótának persze, meg nekem is, na de kezdő korodban egy Simson is sok volt hirtelen!
Nem hogy egy 125 olyan gép amit leírtál.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2701 üzenetére
Ezt én is osztom. Mentem idén kb. 6 hónap alatt 6K-t, most azért nem fogom lecserélni, csak hogy télen álljon benne. Tavaly beindítgattam, melegítettem 15 percet, idén még nem tudom mit tegyek (membránnak jót tenne, ha nem száradna ki). Átforgatni meg nem fogom tudni, mert azért most nem fogom szétszedni az egészet, hogy kiszedjem a gyertyát Inkább rábízom a dolgot a MOL olajra
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2706 üzenetére
Ezzel csak két "baj" van Nem Honda A másik, hogy karbis, ennyi állás után pedig valamennyit úgyis köszörülni kell, hogy beinduljon, tehát addig úgyis meg fog kenni mindent
Tavaly tél után kicsit nehezebben indult, de amint elkapta szépen járt, nem köhögött. Remélem így lesz ez most is."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2706 üzenetére
arra a vészkapcsolóra gondolsz amivel mindig leállitod az enyémet is és utána nem tudom, hogy miért nem indul?????
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #2706 üzenetére
Van rajtuk ilyen kapcsoló? A mieinket ha lenyomjuk piros kapcsolóval, akkor nem teker az önindító se
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #2723 üzenetére
"A jó magyar hozzáállás
Csak az A jogsisoknak a privilégiuma "nagymotor" a többi hajjon meg, ha ennyi lóvét adtam érte."Szerintem pont amellett érvelek, hogy a többi ne haljon meg
Abszolút 0 tudásról (nem mindenki 50-esről fog váltani, sőt) 2 óra alatt nem fogja megtanulni még az alapvető motor-, kuplung- és váltókezelést sem, s közben még a vizsga tanpályáját is begyakorolja. Ez egyszerűen nem reális.
Persze, én is örülök neki, hogy több motoros lesz, s egy motoros és annak rokonai ezután autóban is jobban figyel, jobban vigyáz a motorosokra; viszont ilyen kevés órával szerintem csak feleslegesen sok baleset lesz. Egyik oldalon a balesetek elkerülése érdekében így mérik szigorúbban a sebességet, úgy zéró tolerancia, amúgy ilyen-olyan biztonsági előírások; másik oldalon viszont 0 technikai, motorkezelési tapasztalattal engednek forgalomba embereket? Saját érdekükben tartom kevésnek ezt az időt.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #2714 üzenetére
én is beszoptam a varával. A kawa nem tekerte az önindítót se, ha le volt nyomva a kapcsoló. Első utam alkalmával tankolás után nyomom az indító gombot, teker-teker, semmi. Mondom mi a f...? Zsír új motor van benne 1 km, máris baj van? Aztán leesett. Na mondom ez kéééész.
-
geree@bl
aktív tag
válasz Topiccsendőr #2756 üzenetére
De az 100ezer km körül esedékes....
Amúgy nem arról vitatkozok, hogy a motor olcsóbb, hanem h nem annyival mint amennyire reklámozzák most. Autónál is össze lehet persze hozni olyan szervízköltségeket, hogy még 1000es motort is lehet majdnem venni belőle. De azért motornál is össze kell számolni a költségeket mielőtt beleugrik akárki (aki csak közlekedési tárgyat lát benne).
Az meg már tényleg off, hogy ha autó mellé veszi ugye a motort...
Amúgy én örülnék a legjobban, ha most mindenki hirtelen motorozni akarna:
-mindenki jobban odafigyelne a motorosokra (aki eddig autóval volt)
-kevésbé lenne zsúfolt az út, könnyebben haladhatna mindenki[ Szerkesztve ]
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #2759 üzenetére
Eldurrantál persu , én igyekeztem visszafogottan írni.
Ennyi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
geree@bl
aktív tag
válasz Topiccsendőr #2759 üzenetére
Ok... maradjunk annyiba h hülye vagyok
Vagy jövőre meghívlak egy sörre, és megbeszéljük, mert alapból sztem ugyanarra gondolunk, csak én nem tudom leírni
[ Szerkesztve ]
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
geree@bl
aktív tag
válasz Topiccsendőr #2763 üzenetére
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
geree@bl
aktív tag
válasz Topiccsendőr #2794 üzenetére
Meg 100 felett az 1000eké... igen. Én is így hallottam.
[link] itt írják is, hogy motorokra is ez a táblázat.
[ Szerkesztve ]
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #2794 üzenetére
meg tobb. a busások topicban az emberek kezdenek a kardjukba dolni.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2794 üzenetére
Beteg ez az ország.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #2801 üzenetére
evvan. inkabb megtartom a motort azt a penzt meg eltankolom.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2891 üzenetére
vagyis akkor a 15-20ezres számla érte anyaggal munkadíjjal rendben van. ok, ezt volt fontos tudni, meg fogom csináltatni, nem akarok ezen spórolva egy baszott nagyot esni majd.
köszi...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2896 üzenetére
jó, de te értesz hozzá, én meg nem legközelebb szólj ha szereled, átugornék hozzád, hogy megtanuljam ezeket a fogásokat, nem akarok fékfolyadék cserét sem állandóan szervízben csináltatni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2901 üzenetére
van két nyomaték kulcsom, kics meg nagy, vannak alap szerszámaim, kereket tudok cserélni meg idomzat bontásban már profi vagyok
ja de nem, mert nincsen még mindig emelőm.. kuplung és fékkart is meg kellene tanulnom kikapni, fogyó eszközök...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2905 üzenetére
na jó, beugrom a hondába megrendelem, remélem hamar megjön, süt a nap, ma kéne megcsinálni, alkatrész persze nincsen raktáron, miért is lenne....
mennyibe kerülnek a célszerszámok amik kellenek a cseréhez? gondolom azért ezek minden féle motor típushoz alkalmazhatók, tehát a tehénben is lehet vele cserélni, nem kell még egyszer ugyanennyi szerszám ahhoz is..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen