Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Megint itt vagyunk. Gépkönyv szerinti olajjal soha senki nem tud melényúlni. Nem igazán értem miért kell variálni.
Sokkal többet segítetek a motornak ha megveszitek a gyári olajszűrőt az utángyártott helyett, ill. minden olajcserénél cseréltek légszűrőt is. Sokkal több értelme van mint itt a viszkozitáson lötyögni. Ha már az olajjal akarok babrálni akkor is inkább az API minősítés szerinti legjobbat kell venni, 100x többet számít."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #102980 üzenetére
Attól hogy márakfórum úgyanúgy locsolja bele összevissza mindenki a kakit. Facsecsoportban is. Kit nevezel típushoz értőnek? Én a gyártót aki beleírta a kézikönyvbe hogy milyen kell bele. Senki mást.
Itt sem tippelgetett senki, mondtuk hogy gépkönyv szerinti és szintetikus ha lehet. Ennyi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #103202 üzenetére
Én jövőre ki fogom mostmár próbálni, elmegyek tesztvezetésre. Akkor döntötem el amikor ezt a videót megnéztem, akinek van ideje ajánlom az egészet végignézni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zgospel #103290 üzenetére
Én már fogtam így galambot. Igaz csak 70-el. Akkorát csapott eltörte a tükrömet és az ölembe pattant. A csórinak tutti eltört a vidiben a bordája.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Khaosz55 #103306 üzenetére
A dainese-nek bizonyos típusai azok.
Innen jön egy kérdésem, szerintetek mit érhet a bőrruhám ha el akarom adni? (Dainese Aspide, kapni már nem lehet sehol, én anno 1050EUR-ért vettem)
5 szezont motoroztam benne, jó állapotban van, a seggén van egy kis horzsolás a tavaszi esésünkből, de azontúl se szakadva, se kopva, bolyhosodva végképp nincsen.
Viszont kicsi lett vállban és térdben is nyom (én nem tudom nőttem vagy mi a szösz ), muszáj lesz másikat vennem.
Szerintetek mit érhet? 130-150k?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #103308 üzenetére
Az a durva hogy vállban lett iszonyat szűk, szóval inkább sokad edzek.
Meg tényleg a térdemet nyomja, mintha megnőttem volna, totál hülyeség.
De amúgy az asszony jól főz.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #103313 üzenetére
De, lábedzés része is elég kemény, érzem a farmereken is.
Sok kicsi itt ott 1 centi és alapból sem volt soha nagy, most hogy utánanéztem a mérettáblázat szerint is 54-es lenne az én méretem. Ez meg 52-es.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #103355 üzenetére
Mondjuk ez is igaz.
A lényeg a lényeg, dunlop roadsmartom többet nem lesz.
Viszont egyik jóbarátom vett most Pirelli Diablo Rosso Corsa II-t és nagyon dícséri.Brutál kúpos egy gumi.
lehet ha ez most elfogy olyat fogok venni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
OFF: Srácok most száltam ki egy M5-ös 2018-as BMW-ből. Bajban lennék ellene a VFR-el. Ha papíron nem is, a valóságban biztosan. Kibeb@szottul félelmetes autóval úgy közlekedni mintha motoroznál.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A legjobb ez: Igazából rutinos, nem friss jogsis motoros motoros baleset egy évben 25 történik.
És ezek is legtöbbször utas nélkül.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz DonThomasino #103877 üzenetére
Akkuállapot függő, de 12,7-12,9.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz DonThomasino #103881 üzenetére
10-20 perc nem mérvadó töltés után. Nézz rá 2 nap múlva.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz IMIIKE1998 #104092 üzenetére
Ennyi balgaságot egy hsz-ben régen láttam egyszerre.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Jókat röhögök itt az öltáncon stb. azért 400k-ért egy öltánc már nem lehet gyenge.
Szerintem ez teljesen személyiségtípus és nevelés függő. Én pl. sosem veszek szart, soha semmiből ennyi. Ha nincs rá pénzem inkább nem veszek és gyűjtök, hogy tudjak egy normális, de inkább a feletti dolgot venni. Ha megvan az akarat és a türelem, meglesz az odavezető út is. Ha meg adj uram isten de rögtön típus vagy akkor megveszed amit éppen tudsz lehet az akárszar/akárjó. De az ilyen emberek úgyis pont belekakilnak hogy mennyire b@sznak rá mert nem olyan az életvitelük és a mentalitásuk.
Ez az én véleményem.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #104225 üzenetére
Nem-nem, ők ki sem öntik.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #104315 üzenetére
Unokaöcsém DRZ400-ával többször mentem. Szerintem bővensok/elég az ereje bárhova amíg endúrózásra használod. Sosem éreztem kevésnek...
közútra supermotoszettel - más kérdés-....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #104323 üzenetére
Hát ahol mi mentünk endúrózni ott még 25-el sem nagyon mentünk nemhogy 50-el. (Győztem hajolgatni a gallyak meg a bokrok elöl hogy ne rántson le egyik se a motorról...) Ha kemény a terep nagyon figyelni kell még 20-nál is...
De fogunk menni idén, csinálok majd videót.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
-
Ferdzsoo
addikt
Van valakinek Scorpion sisakja?
Aktuális lesz megint a csere nálam és ár érték arányban szerintem brutál amit az EXO1400 air carbon nyújt.
Meg ez az arcpumpa is érdekesnek tűnik. Van valakinek tapasztalata velük?AGV-t most biztosan nem fogok venni. Illetve Schuberteket próbálgattam, nem tűntek rossznak, de a scorpionnál 130-ért mindent megkapsz (karbon, DD gyűrű, pinlock, még plusz sötét plexit is) ez elég kemény.
Csak legyen jó a formája...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #104379 üzenetére
Nagyon jó ez az útvonal, hasonlót jártunk be tavaly ősszel.
A Bihács-Livno szakaszt egyszer mindenképpen járjátok be, az nálam mindent visz eddig..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #31733248 #104471 üzenetére
A jármű és a befektetés szó egy mondatban összeegyeztethetetlen. Kivéve ha bicikliről vagy e-bike-ról van szó kb...
A megspórolt idő amiről te beszélsz pedig kizárólag akkor igaz ha többet keresel abban a napi plusz 1 órában mint amennyivel olcsóbb lenne egy másik közlekedési forma. Ha korrektül utánaszámolsz ez magyarországon nemigazán életképes... (főleg nem egy motorral)
A motor mindegy mekkora, a mai napig luxuscikk, annyi járulékos többletköltsége van. Egy új motor meg pláne.
Kolléga helyében főleg ennyi idősen ennyi motoros tapasztalattal, SOHA nem vennék új motort. Még most lassan 10 év motorozás után SEM vennék új motort és nem azért mert nem tehetném meg.Ahogy elnézem kb 500.000ft különbség van egy használt 12k-t futott és az új között..
Egy 12k km-t futott motor új. Mondhatunk bármit ez van. Ahogy kitolod a tiedet pont majdnem ennyit fog érni. Ha egyszer álló helyzetben eldőlsz vele akkor ennyit sem. Egyszerűen nem éri meg. Mi lehet szerinted akkora hiba egy 12.000-et futott motoron ami annyira zsebbenyúlós? (Micsurintól kérdezném)[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #31733248 #104487 üzenetére
Te most rossz dolgot hasonlítasz össze rosz dologgal. Te a két rossz közül a jobbik rosszat hasonlítod össze a rosszabbik rosszal. Attól hogy egy robogót olcsóbb fenntartani mint egy autót, attól az még nem befektetés.
Csak költségcsökkentés.
Hasonlítsd össze a robogót mondjuk tömegközlekedéssel, vagy kerékpárral, vagy akár még egy e-bike-al is.
Félelmetes hogy milyen költségei vannak egy gépjárműnek, linkelek egy táblázatot, ezt szépen töltsd ki és láss csodát...
link"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #104492 üzenetére
Ugyanez. Én a régi CBF-emet 100.000 forint bukóval adtam el 3 év +20k km után.
Bár látom hogy a vfr-nél ez már nem lesz meg, de nem is akarom eladni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #104569 üzenetére
Volt hogy szétszedett két !!ugyanúgy használt!! teljesen azonos aprilia blokkot, ugyanannyi km-nél és megmérte a kopásokat míg az egyik gyári szűrővel volt használva végig ugyanolyan típusú olajjal, míg a másikban Hiflo (vagy bármilyen más) szűrő volt használva a motor teljes eddigi élettartama alatt és kiadta hogy az egyik szűrőnél kisebb mérhető kopás volt mint a másiknál?
Nah ekkor elhiszem neki, amúgy pedig azt mond amit akar. Ez az egyéni véleményem...
Én pedig mindenből rakom a motorba a gyárit addig amig valaki a fenti módszerrel annak az ellenkezőjéről meg nem győz.
No offense..[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #104636 üzenetére
Cikk első képe alatti kiemelt rész:
"Mennyire véd a sisakom?
Egyetlen hitelesnek tekinthető szervezet vizsgál és osztályoz nagy mennyiségben sisakot. Az angol Sharp tesztet sokan kritizálják, és mint minden szabvány, ez is csak néhány szempontot vizsgál. Messzemenő következtetéseket ezért nem szabad levonni belőle, hiszen éppen úgy lehet sisakot optimalizálni Sharp tesztre, mint fogyasztást NEDC ciklusra – ezért lehet, hogy legendásan biztonságos és jó sisakok néha igen tragikusan szerepelnek az angolok töréspróbáján."[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem ez van a VFR-ben már 4 éve.. úgy, hogy már másodjára cseréltem.
Se jót, se rosszat nem tudok mondani, nekem azért tetszett mert nem kelettl kevergetnem hanem készre van higítva...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #104671 üzenetére
+1 szinte csak lidlis-aldis szerszámaim vannak, motorszerelésez, bővenbőven megfelel. Ár érték arány szerintem verhetetlen...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz bigdady #104684 üzenetére
Hát ez qrvanagy... agysebésznek kell lenni ehez tényleg...
Neke a cbf600-ason egyszer úgy rakták vissza a gumisok a hátsó kereket hogy a hátsó féknyereg ide oda lötyögött mert a tengelyen persze rajta volt, viszont a lengővillán lévő rögzítésben nem volt benne.
Azóta szerelem ki én a kerekeket..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz bigdady #104690 üzenetére
Hogy megfordítani? Hogy a lánc átkerüljön a jobb oldalra?
Ezt újra fel kell rakni a felnire fordítva..., vagyis helyesen.
Pedig ez még nem is volt bonyolult, mert amikor abs-es az első kerék, akkor ott az érzékelő miatt mégjobban kell a forgásirányra figyelni, meg akkor melyik oldalon van az érzékelő, és ehhez jön hogy néhány guminak a mintája fordított az első gumin, nah ez már tényleg agysebészet néhány gumisnak...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Graphics #104696 üzenetére
Ejha 12 éves motorgumi... azon ha a szőrszálak még rajta vannak azzal még akkorsem mennék 1 métert se...
Én mindenekelőtt a gumit cserélném le aztán költenék ruhára...
Ruha ügyileg pedig kérdés mennyire törekszel a kényelemre/biztonságra, mert a legolcsóbb bőrruha is sokkal jobban véd mint a legdrágább textil, azonban álltalában kevésbé praktikus és kényelmes.
Árban pedig nagyon jól lehet kapni bőrruhákat is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #104699 üzenetére
Ha találsz valakit kíváncsi vagyok mennyiért csinálná meg, illetve akkor gondolom rugót is akarsz cseréltetni.
Neked működik rendesen az előfeszítés állító gomb? Én már nem tudtam tekergetni annyira be volt állva."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dave0825 #104751 üzenetére
2m-ért már egy kompromisszumos vfr1200-es is belefér...
Ez gyenge biztosan nem lesz... én imádok vele túrázni is...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #104826 üzenetére
Nekem meg a vfr-en van elől. Jobb mint a gyári, röviden ennyi.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Synology NAS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Aliexpress tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Dragon Age: Origins
- Anime filmek és sorozatok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motoros topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest