Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
Hirdetés
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #18192 üzenetére
Zxr250 emet csak kint az utcan tudtam tarolni minkaidoben, nepstadion kornyeke, kerepesi. A tukrom el volt repedve, valaki elvitte a jardan. Nemtom hogy, volt olyan, h a robogom az oldalan fekudt. Valakinek olyan kedve volt hogy osszerugdossa, tele volt ciponyomokkal. Ez ilyen
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #18295 üzenetére
Na azert. Ha a harmadik dugattyut veszed zsinorban ami szettorik mert egy szar az osszes alkatresz, akkor te is kopkodni fogod az mzt. Ezek a gepek hianygazdasagban tervezett es keszult szarok. Ertsd, pannonianak azert van vashengere, mert alura nem volt penz akkor. Mznek a gyari alkatreszei meg vetekednek a hulladek indiaival, ami utan utan utangyartott. Sokat olvastam ezek utan a motorok utan, meg valamelyik veteran ujsagom is megvan, amiben a mernokkel/mernokokkel van egy interju, illetve egesz pontos leiras a fejlesztes meneterol (eszkozokkel, anyagokkal, diagramokkal, szamokkal!) jah. Nem rolunk koppintott a yamaha, meg a suzuki, hanem forditva tortent, szoval az is egy urban legend.
Szoval szep dolog a vallas, mindenki abban hisz amiben akar.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #18303 üzenetére
Eegen. Ez igaz. De ha a top 3 ban akarsz menni, akkor az mzd nek bele kell kerulnie 4-500 e forintba.
Egy hulladekkal, amit megveszel es kipofozol csak esni kelni fogsz. Azokra a gepekre locsolva van rendesen a love.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #18329 üzenetére
Én vásároltam kereskedőtől használt gépet, meg magánszemélytől is.
mindkettőhöz szakértővel kell menni, ha te nem konyítasz hozzá, ennyi. Tökmindegy, hogy azért ad el neked szart, mert szerinte az még jó, meg rohadtul nem ért hozzá, vagy hogy tudja, hogy szar.az pedig, hogy itt azt mondták hogy ennyiért nem kaphatsz jót, az semmit nem jelent. Oda kell menni, megnézni megvizsgálni, kimérni mindent.
Az állapotot meg lehet vizsgálni gond nélkül. Vannak rá eszközök, célszerszámok, de ha egy önigazolást akarsz gyártani, akkor inkább vedd meg az etkót anélkül hogy ezt huszonhatszor leírod, meg beharapod néhány ember véleményét egy olyan motorról, amit még csak nem is láttak.A karbis R6 omat olaszországból hozta nekem a kereskedő, minden patent volt, nagyon jó vétel. Persze rám akart sózni szart is, csak mondtam, hogy hívjon ha jön egy következő szállítmány. egyáltalán nem bántam meg, és nekem is megérte. Nem lehet kijelenteni egyikről sem. Szituációfüggő.
Tapasztalataim alapján nem a kertet vagy ilyesmit kell nézni a tulajnál, csak a pénztárcáját. Csóró embertől nem szabad venni semmit. Tehetős ember pedig sokkal nagyobb eséllyel gondozza a motort.
de a tutiász a következő:
Tehetős márkabuzi.
elég felületes és hozzá nem értő ahhoz hogy a sztereotípiákat beharapja, (ezért is van belebuzulva egy márkába) illetve a márkabuzi nagyon nagyon ritkán hardcore motoros, ezért általában megkíméli a motorját, hiszen egy mítoszt nem fog lenyelezni, csak nagyritkán. az ilyen vitrinmotorokat érdemes megvenni. még sok km el is, mivel nem terheli le sosem.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #18335 üzenetére
nem tudom milyen az áfa faktor, én jó áron vettem kereskedőtől motort, ez biztos.
sajnos az etkó pont olyan motor, hogy olcsó alkatrészek visszütnek keményen, minden biszbasz el tud romolni, hacsak nem faragsz utána néhány alkatrésznek, de mivel az is pénz, kis sarkítással ugyanott leszel, mintha egy japán motorhoz vennél alkatrészeket, hacsak nincs otthon esztergád meg nem hegesztesz.
most nem szeretnék írni litániát, hogy mennyit költöttem arra, hogy a boltól vadonatújonnan megvásárolt alkatrészt mennyi idővel és pénzzel tettem müködőképessé.
ezt azért tudnod kell, mielőtt veszel egy 51 est. ezek 25-30 éves motorok. mindennek vége van bennük. menni mennek. még.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #18340 üzenetére
japán is elromlik. ilyet senki nem állított.
de 300 ezret akkor szurkolnék le egy etz ért, ha egy M zárolt katonai, amiben nincs 20e km[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #18347 üzenetére
Akkor megiscsak leirom azt a litaniat
Nem meggyozes kepp, csak vicces visszagondolni.
True story:
Vettem egy szep etz t. Utcara. Fiatal voltam es szuksegem volt a penzre. Piros. Jo allapotu.
Kb 3 honapig volt nalam. Ezalatt:
Esoben valami miatt nem volt toltesem. Csak esoben. Egy uthiban kilotte a szimeringet a bal villa, nem is ertem hogy lehet motort gyartani szimering biztosito zeger, vagy drot nelkul, elso fek locsolta az olajat folyamatosan. Elso agybol hianyzott a tavtartogyuru, a villaba beleert nehany km utan a tarcsa, csapagyak kuka. Az egyeniranyito diodaim kozul valamelyik elhalalozott. A karbiban a suber kikopott, a tu ugy el volt vekonyodva, hogy pont jokor baszodott el az egesz, jo hogy nem szivta be a motor. Valamikor a gazbovden kiakadt a suberdugobol, csak spontan(!) ertsd, nem volt gaz tobbe, lehetett cibalni. A biztositektabla rez fulei nem szerettek a biztosito alu feluleteit ugye elektrodpotencial miatt biztos korrozio var ra, ami meg is kezdodott mindig. Ilyenkor nem indult be.
Megszakitogondok miatt volt, hogy a motor visszafele indult el (!!!), nagynehezen berugtam, majd miutan felrantottam magam h megint miert nem indul, nyelgazzal elindultam... Hatrafele.
A kuplungharangot a tovabbi leforgasok megelozese erdekeben az elozo tulaj rahegesztette a fotengelyre.
Ezt akkor tudtam meg amikor a fokozatrogzito rugo eltort a blokkban es vagy 1, 2 sebesseg volt csak, vagy 3,4,5. Egyszerre nem volt meg az osszes. (Wtf???) Ehhez ugye szet kellett kapni a blokkot.
Ezutan eladtam kis penzert. Ket hetre ra szetment a fotengelye, a kesobbi tulaj meselte.A versenyek alatti anomaliakat nem emlitettem direkt. Mivel ez az etzm a 90 es evek vegen kerult hozzam, azt se lehet mondani h tul oreg volt. Illetve a versenyekre total mas motorokat hasznaltam.
Ha ralocsolok kb egy szazast, es jopar munkaorat amiben kijavitottak volna a gyar sporolasait, elbaszasait akkor ezek a dolgok persze nem tortentek volna meg. De akkor olcso motor az ilyen?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #18380 üzenetére
Nem, nem csak ezert.
A japan motoroknak az anyaghasznalata joval minosegibb, plane a 2 t nel.
A dugattyu anyaga mitsem valtozott kb 40 eve. De a hokezeles, amit kapnak, illeve hogy hogyan kristalyosodik az a szilard oldat, es ezt hogy befolyasoljak a hokezelessel. Nah az rohadtul nem ugyanaz.
De maga a blokkontveny is, vagy felni, vagy kerekagy, barmilyen alkatresz ami egy szocimotorban van. Nem tehetsz egyenlosegjelet egy japan motor alkatreszevel! Kezde egy bovdentol egeszen a felniig. Ezt ertsd mar meg. Hagyuk abba a mantrat.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #18398 üzenetére
amíg nincs megnézve nem lehet tudni semmit.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #18404 üzenetére
a crossmotor az általában versenymotor.
sokat kell szerelni... mit tekintünk szerelésnek? Nem a dugócsere sztm a legnagyobb gond. Ha veszel pl egy kétütemű gépet, legyen egy 125 ös, 40 lóerő kb. CR. van egy táblázat a service manualban: légsűrűség/páratartalom/hőmérséklet/főfúvókaméret.
azaz állandóan a környezethez kell állítani, különben detonál és lyukad a dugó, fogy a gyertya, megragad az egész.
az meg hogy egy ilyen blokk mennyire költséges: a Honda RS 125 nek 500 km enként dugócsere, ebből az 500 km ből 95 km a bejáratás.a szakik általában vagy beszélnek a levegőbe, homálykodnak, pl nekem a múltkor felajánlotta valamelyik, hogy ő füllel meghallja ha detonál az aprilia RS em (!), toljam nyugodtan hozzá, belövi a karbit.(miért nem valami GP csapatnál dolgozott amíg volt 2t nem is értem)
vázolnám hogy az ember milyen fasságot mondott: ha valaki ezt füllel meghallaná nem lenne szükség detonálás számlálóra, kipufogógázhőmérséklet szenzorra. szóval homálykodott. Ha valamibe belekérdezel, akkor meg válaszolni nem fog, csak hogy hallgass rá, de konkrétumok, értékek, számok nem hangzanak el.
aki meg ért hozzá az mégúgyse mondja el, hogy mi hogy van sajnos.Jártam a mamiba, valami alapot ad, (nagy önszorgalommal egész jó is tud lenni) de általában hozzá kell tanulni, ahonnan csak tudsz, utánajárni dolgoknak, kérdezni mindenkit, és nem vakon hinni, hanem átgondolni az infót amit kapsz, összevetni az addigi ismeretekkel. Persze ha mindig kérdezel néhányszol elküldenek a pcsába azok akik nem tudják miről beszélnek, de ez bennevan.
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #18535 üzenetére
Pont forditva.
A karbi szinkron nem jar teljesitmenyvesztessel, mivel kb az also 1/4 gazallasnal er valamit is. Afolott mar elhanyagolhato a fojtoszelepek kozotti nyitvatartasi kulonbseg.A szelephezag meg jar telj veszteseggel. Ha eltunik a szelephezag, akkor az kompresszioveszteseggel jar, mivel nyitva maradhat a szelep. ha tul nagy a szelephezag, az is valamennyivel, de az sem minden fordulatszam tartomanyban.
Hogy mennyire karos, az nagyon modellfuggo.
Nagy hezag miatt szetverni sztm nem tud semmit 5000 alatt, persze nem mm ekrol beszelunk most. De fugg a motorban hasznalt anyagok minosegetol. Inkabb azt mondanam, h nem ez fogja kinyirni, de csak bekene allitani, ne legyunk aze igenytelenek.
Amugy is egy motorban folyamatosan valtozik a szelephezag, akarmennyire is hihetetlen, motorfeknel lehul a fenebe a szelep, utes vagasnal meg felmelegszik, szoval ez nem egy annyira konstans dolog, raadasul a hengerfej aluminium, ami sokkal nagyobbat tagul. Persze ugy van meretezve, h bele van kalkulalva, de itt is egyvalami az allando, az h valtozik minden.
Mindegy
Be kell allitani, mert ez igy nagyon csoves dolog.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #18546 üzenetére
Szereloje valogatja egyebkent h ki mit ert jo hezag alatt. Van aki kozepertekre allitja, igy ha barmerre elmaszik, van egy kis lauf, meg van olyan aki ha megmeri, es a tol-igben benne van akkor az meg jo. Mindegy, h szelso ertek, ha benne van.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #18584 üzenetére
ez nagyonfasza csuka
mf: persze h félmegoldás, mert arra van tervezve, hogy mászkálj is benne. Pont ez a lényege. Ettől függetlenül még mindig jobb mint egy TH tornacipő zsilliárdokért ami leszakad mint a szar.
nekem nagyon szimpi. Ilyesmit akarok venni mostanában.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Sztm irj ki egy tendert, es aki a legolcsobban csinalja, es megfelel az alapveto kovetelmenyeknek, azt hajtsd el a pcsaba, es add oda a melot a sogorodnak, csak adjon vissza 20% ot a melo arabol.
Az fair.De megis milyen arat mondjunk? ha nem olyat kapsz, nem csinaltatod meg vagy mi?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Sracok sorry a keves idoert, de program volt, azt hittem elobb erek oda. Megismetelhetnenk minel elobb, es nem leszek ennyire elhavazva
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #18639 üzenetére
Ha ennyire benne vagytok.
Az erositett fotengely az mit takar? Miben van megerositve?Ami kicsit idegesito, h semmi adat nincs a hengerrol. Miert nincs ott a padozas eredmenye adatokkal pl. Milyen torokatmero a karbinal, milyen kipuffal hany loero sikerult, milyen fordulaton.
Ezek alap dolgok, nem az, h benyogik, h szeduletes teljesitmenyjavulas, de gyari karbival is rarakhatod stb.
Ez igy nagyon gyoker parasztvakitas.Amugy a simsonosoknak van forumuk, ott hebe-hoba talaltam szamokat is, abrakat, illetve vannak akik meg egesteret is terveznek bimotionnal, kipufogot TSR el, szoval inkabb abba topicba kellene ezeket kerdezgetni, mert a gyakorlati tapasztalat sokkal tobb.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Szereld ki a villat, hatso rugostagot, vidd el deczihez. Mivel egy sima muhelyben nem fognak olyanokra figyelni, h polirozzak a kromszarat esetleges hibaknal, ezert osszehasonlithatatlan az ar.
Ezert nem ertem miert kell szimplan az arat tudnod. Ha egy jo szakemberhez viszed, amkor sztm szard le az arat, mert az legalabb biztos jo lesz. Ha jo munkat akarsz nem az arat kell figyelni, hanem azt, h megbizhato e az ember.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #18649 üzenetére
Az also tutorgo komyabb, az mit jelent? Nagyobb a csap atmeroje?
Jobb minosegu hajtokar mit jelent? Anyagminoseg? Vagy jobb a edzese a csapagyfeluleteken?
Mia kulonbseg?Ertem en, h nem gyari alkatresz eppen ezert kellene lemerni egy bizonyos idealis csomagot, pl idealis karbitorok, legnagyobb nyomatek fordszamhoz hangolt kipu.
Stage 6 nal siman vannak ilyen gorbek, a hengerekhez, a membranokhoz is.
Es le kellene merni gyari karbitorok atmerovel is ha ahhoz is ajanljak, nem hasrautni.A malossinal hol meretted le a teljesitmenyt?
Nem neked szantam h a simson forumot kellene felkeresni, hanem az uriembernek aki reszelni akarja a motorjat.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #18652 üzenetére
Ok, de a simsonos akkor ne irjon oda erteket, h hany lovas a henger, es en nem akarok semmi abrat.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Azert a fekbetet anyaga nagyon sokat szamit, nem csak a fekfolyadek levegosegge stb.
Pl sumitomo gyari betet hidegen melegen ugyanazt tudta 42e forintert. 15e szinter ebc csak akkor hozta ugyanazt, ha nagyon megmelegitetted, hidegen rossz volt. Illetve a karbis r6 on gyari utan goldfren lett belerakva, egy hulladek volt vegig a fekhatas. Nem mindegy a betet anyaga egyaltalan!Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz molnarpeter #18761 üzenetére
Most nem gcizes, de ez legalabb akkora tanacs, minthogy a dominans labadra vegyel nike cipot, a maradek egyre meg eleg a fila is.
Inkabb az illeszteseket kene helyrerakni, hogy szukseg van e c4 re.
En eddig egy par skf et vettem fotengelyhez ehhez a motorhoz. megszorult vele 3 dugo, azok sem egyszer, eltort benne nehany ezek kozul, kapott egy kis fotengelyhezazolo alatetet is az arcaba olvadt formaban, elkoptattam 2 hengert es most van benne a 2. fotengely, versenyhasznalat mellet. Es ugyanugy szocimotor. Ellenben nem szogezem le hogy e az ubercsapagy mind felett. A koyo egyebkent olcsobb. Nem mintha szamitana az ar.
Csak ezeket honnan veszik az emberek???Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ez igy van, a reszelgetes sosem eri meg. Ha valakinek nem eleg az a motor, ami van, vegyen egy erosebbet, anyagilag jobban jar, mintha fejleszt maganak egy motort, tisza sor.
Az am6 os blokkot egyebkent agyon tudja utni egy 60-70 es levegos simson. Furan hangzik, de nekem volt vizes 50 es cagiva cocis smkp, es semennyivel nem tudott tobbet vegsebessegben egy simsonnal, persze muszer volt ahhoz kepest, kiegyenlitotengely, membranvezerles, stb, de gyari allapotaban ugyanolyan eros, illetve inkabb ugyanolyan gyenge.
Tehat valoszinusitem, h ha valaki ennyire bele akarja asni magat, az inkabb szakmai erdeklodes miatt csinalja, mintsem az anyagi megterules miatt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A 200 dt leghuteses volt meg a nyolcvanas evek vege fele, ahhoz ne hasonlitsunk egy vizes lc2es 125 os dt blokkot sztm marcsak a tippelheto hulladek blokk allapot miatt is. Ugye a cr csak zsilliardosoknak valo, ott kell cserelgetni rendesen a dolgokat, szoval nem egy zsaner.
Vallalhato sztm terepre, bar ez szigoru maganvelemeny, nem szoktam endurozni, csak belementem a temaba, h az orok tel alatt is tudjunk haverral motorozni. Nezegettunk, kiprobaltunk nehanyat.
Persze ertek ar aranyban valami papirnelkuli 4T 250/300/350/400 mintha jobban megerne, erosebbek, de fene tudja a szervizigenyuket.
Egy vizes 25 os dt t siman be lehet vallalni. 18-22 loero. Lanckerekkel is lehet jatszani, vasperselyes, olcso, vilagbol kimegy.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
200as lc dt az azert nem 40 lo, hanem fotengelyen 33 lo, 23,5 Nm el, az uj cr ek allitolag 42,5 loerosek fotengelyen, 21Nm el. De a 40 loero felett nem 2 evig zavarnak egy dugot egy ilyen motorban
Versenyhasznalatnal 7,5 uzemorankent dugocsere van, szoval elhiszem hogy lotted, de Azert na.
Megugye lehet h eldobtad az agyad, de nem 2 szazados volt a dugattyuillesztesed a 1,5 ev alatt, aztan elrohant a menes nagy szazaleka reg
Dehat kinek mi az eros, kinek mi meg a jo ugye... Minden relativ.
1:20 at is szoktak adni ezeknek, mert sokat porognek, 1:33 at az utcai motorok olajszivattyuja ad nyelgazon. Szoval a motorsport koltseg, foleg 2 t nelExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #18827 üzenetére
Soktenyezos dolog, de ha azt nezzuk, h egy dt 125 18 lo gyari allapotban, ami el kimegy a vilagbol, es 127 kg, mig egy dr350 130 kg es 33 loero, akkor az ember elgondolkodik. Egy rotax 122 blokkos rx 125 gyari allapotban kb 30 lovas. Amint raraksz valami csovet, reszelni kezded, es nem figyelsz oda elegge a beallitasokra az azonnal szethullik. Ezert is van rossz hiruk ezeknek. Bar egyszeruek, de annal inkabb erzekenyek mindenre az egvilagon. Gyari allapotukban egeszen megbizhatoak. Amig hozzajuk nem nyulnak.
Amint a 2T bol 30 loero felett akarsz kohozni valamit, az rohadtdraga lesz egy 4T hez kepest. 350 dr meg oroketu, nem crossmotor.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz molnarpeter #18833 üzenetére
Azt elfelejtettem meg hozzatenni, h 125 2T ket nagyobb kobos nem verseny 4T vel hasonlitottam ossze, ott termeszetesen uzemeltetesben a 4T sokkal penztarcabaratabb. De nincs nagy kulonbseg ar teren.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz keszegduda #18847 üzenetére
Nekem inkabb kagylosodik az elso gumim, nem tudom most errol van e szo, az egy nagyon puha keverek, barmit csinalok, nagy terhelesnel ez van. Azt biztos a hulladek etz futomure lehet fogni, de az nem utca hasznalat. Es mindenhol igy kopik, nem foltokban.
Ra lehetne fogni kisulyozalansagra, de ahogy kopik a gumi, megvalozik a sulya, ha kisulyozod, ha nem. A felnit erdemes lenne megnezni, h meg van e padkazva, de ahhoz, h egy ponton kopjon csak egy motorgumi, azt siman lehet latni szemmel.Visszaterve a kreszben irtakra. Trabant es 120 as skodak idejeben volt ez a bolcs tanacs a konyvekben, sztm ne ultessuk at a 2000 es evekre es motorra plane ne. amikor gyarilag olyan hulladek futomuvek vannak a motorokon mint a postas se ek ybr ek azt azon sem kopik igy a gumi.
Megegy dolog. Ha motornal ugy elpattog a gumi.(?) Azt hogy nem veszed eszre??? Kihullik alolad a motor konyorgom . Ez nem auto.
Sztm szar gumi. Vagy nemelyik kopasjelzo mas magassagban van, es atver optikailag, volt egy hulladek tura gumim, az is ilyen volt. Nem biztos hogy szarul kopik.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Jah, a regi kreszkonyv a foltban kopasra szalszakadasos gumit ir.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Sracok! Esetleg utananezne valaki a hatalyos jogszabalynak, amig mindenki a velemenyet irogatja?
Mert ket evvel ezelott biztos nem volt tilos motorra a xenon. Az automata beallitas is csak az autokon volt kotelezo, mert a jogszabaly ugy rendelkezett, h csak ott fer el ilyesmi.Szoval en belinkeltem ezt mar ketszer. Esetleg egy frisset elohalaszhatnatok, es akkor mindenki megtudja mivan
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #18882 üzenetére
inkább attól félnék, hogy a jelenlegi helyzetben az a bizonyos billenőkapcsoló (fénykürt) egy relét működtet, vagy simán azon megy keresztül az áram, mivel azt úgysem arra tervezték, hogy tartósan működtessék.
tehát ha nem relés, akkor simán szét tudod égetni a kapcsolót.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #18897 üzenetére
Nah, az odatartos kapcsolo szokott alultervezett lenni, vagy kabelkeresztmetszet, vagy nagyon egyszeru kapcsomechanizmussal.
Erre ertettem a melegedest. Mivel a gyartok altalaban a kabel keresztmetszetet aramsurusegre is tervezik (emlekeim szerint ez a szakneve annak, h mennyit van hasznalva) azaz a dudanal, illetve fenykurtnel nem fognak berakni akkora keresztmetszetu kabelt, mint amit a rajta athalado aram megkovetelne. Nah ez viszont peoblema tud lenni, mert maga a kabel fog melegedni, es az rohadtul nem jo.Nem okoskodasbol, csak erre mindenkepp ugyelni kellene, illetve meg kellene nezni hogy van bekotve ez, milyen kabelkeresztmetszettel, vagy legalabb akkora kabelkeresztmetszettel osszekotni, amekkorat huzamosabb ideig tarto mukodtetes megkovetel. Ezt ki lehet szamolni siman, egy kicsit utanakaparsz a neten. Vagy ha nagyon nincs meg megkeresem valamelyik "tankonyvemben".
Ezt a hozzaallast meg, hogy csak ejszaka mesz vele, es - nem tudom mi - de hulni fog, ezt felejtsuk el.
Ha a kabelre ertetted, akkor is. Alapbol tul kell tervezni, valamilyen okbol lesz egy atmeneti ellenallasod valahol, akkor ne egjen mar le.
Sztm a generator teljesitmenye nem fog az utjaba allni a dolognak, ugyhogy puding probaja az eves. Meg kell csinalni, vagy elromlik, vagy nem.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- HAWKEN
- Okos Otthon / Smart Home
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Hardcore café
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- iPhone topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Vízszerelő Országosan 24/7
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen