Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz F1DO #10551 üzenetére

    Nem hitték sztem, pedig Melandri esete azért nagyon beszédes volt, Marco jó motoros.
    Rossi így is úgy is menni akart a Yamaha-tól szvsz, és a Ducati 'elvileg' jó választásnak tünhetett, olasz az olaszon, nyerő technika, gyakorlatilag egy személyes csapatként működhettek volna.
    Mindenki jött aki számít, a Ducati sztem nyitottan, (most már meg szupernyitottan) várta a fejlesztési irányt.
    ..és ha most tudnám mi a baj, akkor sok pénzt kereshetnék, szal innen meg ködös minden.
    Van egy csomag ami gyors volt, tehát elvileg nehéz érvelni az mellett hogy teljesen sz@r, és az abba ölt fejlesztést valamint a Ducati hagyományokat, egy szép ívben dobjuk a klotyóba.
    Tehát hogy azért senki ne érezze magát rosszul, valahogy el kellett kezdeni átformálni a motort.
    Itt azért van egy apró fricska, hogy ezt az olasz motort, egy ausztrál tudta a méltón forgatni...és most egy olasz mondja azt hogy csináljunk egy teljesen másik motort (valszeg 'japánosabbat').
    ..
    Nem tudom mennyire 'kefélték' el, mert ugye Rossi még abban az évben tesztelhette a Ducati-t Valencia-ban, és már látszott hogy baj van.
    Hiába a többféle motorblokk, váz..stb. Sztem ahol valamit erősítenek, ott romlik egy másik.
    Kicsit hihetetlennek tűnik, hogy nem jönnek rá mi a baj a motor elejével, gondolom kötik őket a beszállító szerződések, ezért nem fűrészelték már le az egészet.
    Az erővel nincs nagy gond, a kigyorsa jó és tapad, a féktáv és a kanyarbemenet még csak-csak elmegy, .....a komoly gond a kanyarközép környékén lehet.
    Motorozni nem hiszem hogy elfelejtett, az ilyenben én mondjuk nem is annyira hiszek, egyszerűen toporgás van, Igazán azt hiszem hogy ez akkor fog megoldódni amikor annyira leszűkítették a probléma lehetséges forrását, hogy érdemben tudnak a beszállítókkal tárgyalni.
    Sok minden lehet, lehet egyszerű...terhelésváltás finomsága ahogy könnyül és terhelődik az első-hátsó rész...ahogy vándorol a terhelés amikor lapján van a motor..
    Lehet hogy a terhelés lökésszerűbben tevődik a tapadásra, vagy éppen hogy nem elég gyors, ezekben tényleg segítséget jelenthet egy vázcsere...még akár egy más anyagból mart nyúlvány is.
    De lehet ennél jóval összetettebb...és teszem azt a motorfék eletronikájának 'mássága' az ezres gépeken már más lehetőségeket nyit..
    bár tudnám :D
    sok pénzt jelenthetne :D

  • mefistofeles

    addikt

    válasz F1DO #10551 üzenetére

    Az tényleg érdekes, hogy Stoner a leg sikertelenebb évében is jóval eredményesebb volt a Ducatival mint idén a Doki. Persze ezt nem kell (és 100%-ban nem is lehet) Rossi nyakába varrni de elgondolkodtató.....

    persuader: szerinted nem kapkodtak fűhöz-fához? Említs még egy csapatot ahol -látszólag teljesen találomra- ennyi lényeges változtatással próbálkoztak egy idényben..... és szerintem nem az a fejlesztés, hogy mindent kipróbálunk hátha egyszer beletalálunk valamibe.....

    [ Szerkesztve ]

    Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

Új hozzászólás Aktív témák