- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #450 üzenetére
Pelegiad. Ott nem nagyon találsz rá vevőt, az szentfazék társaság. A morroban sokkal több frakcióhoz / társulathoz lehet csatlakozni, mint a későbbi TES játékokban. Az Imperial Cult, az a hivatalos Nine Divines vallás. Az igazán szentfazék társaság viszont a Tribunal Templom, oda is be tudsz lépni. A frakciók néhány kivétellel nem ütik egymást. Egy javaslat: a tolvajok céhe és a harcosok céhe között némi fennforgás és fogaknak csikorgatása van, aminek okát később majd megtapasztalod. Ez esetben, ha mindkettőben tag akarsz lenni, akkor először a tolvajokhoz lépj be, mert fordított sorrend esetén bizonyos okokból nem vesznek be oda.A harcosoknál nem problémáznak, ha tolvaj céh tagjaként akarsz belépni. Ahol még választási kényszer van, az a 3 nagy ház. Ha az egyikbe beléptél, később már nem válthatsz közöttük. Itt a szerint dönts, hogy inkább harcos, mágus, vagy dumagép utat szeretsz követni.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kareszovics
addikt
válasz GypsFulvus2 #451 üzenetére
Egyébként nagyon klassz az egész; akkor voltam utoljára ilyen izgatott játék miatt, amikor az Obliviont tanulgattam. Érdekes, mert a Skyrimnál csak magam az élmény vitt, a játékmenet annyira nem.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
HaaS
addikt
válasz Kareszovics #452 üzenetére
Hja, Morrowind óta csak a fost nyomatják, ez van... (személyes vélemény persze). Mondjuk a játékmechanika, a karakterfejlesztés ebben is alapból gáz, de legalább élvezetes játék, kihívást és szabadságot ad! (Egy ideig, ahogy Gyps is mondta )
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #454 üzenetére
Haas végletes személyiség, ítéletei kegyetlenek, szélsőségesek és véglegesek.
Szerintem sem fos az Obli vagy a Skyrim, sőt vannak játékelemek, amelyben felülmúlják a Morro-t. Pl. A harcrendszer, vagy az AI. a radiant AI minden hibályával együtt hiányzik, nincs az NPC-knek életritmusa, a boltosok éjjel-nappal a helyükön állnak stb. A legtöbb szempontból viszont visszalépést jelentenek, de ez nyilvánvalóan azért van, mert a Bethesda olyan játékot kíván gyártani, amiből a lehető legtöbb fogy el. "Ha ezt veszitek, ezt kapjátok vazze..." Tudnának ők most is Daggerfallhoz, Morrowindhez hasonló játékot gyártani, ha erre lenne igény.
A Morro nem tudom milyen összetevők miatt, de valahogy mélyebb a követő játékoknál. Kidolgozottabb a sztori, nehezebb a játék, nagyobb a terület (elvileg kisebb, de nagyobb a felbontása), bonyolultabb a mágiarendszer, több a skill, több a páncél / fegyver, nehezebb a karakterfejlesztés, sokkal eltérőbbek a tájak és az építészet stílusai, több a guild stb stb. Az Obliban vagy a Skyrimban sosem volt olyan elveszettség érzésem, mint itt. Amikor a mágus csaj kiadta az egyik első küldetést Balmorában, és belevetettem magam a Molag Amur régióba, kb 10 perc után eltévedtem. Félelmetes táj, a célpontot nem találom, lépten-nyomon halálos ellenségek... ..."csak innen jussak ki egyszer" érzés. Ilyen a későbbi játékokban nem volt.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #455 üzenetére
...tehát a többi fos! Hát eszondom én is!
Igazad van, naná... nálam egyszerűbb a képlet: a többivel képtelen vagyok játszani, oszkész.
szerk: nincsen életritmusuk? éjjel-nappal nyitott boltok? hümm...
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
GypsFulvus2
őstag
Nincs nekik. Csak mászkálnak fel-alá. Ra'virr, meg a többi boltos éjjel-nappal a pultja mögött áll. Láttál már NPC-t ágyban feküdni? Van az a breton csaj, meg a dunmer rabló, akik egymásba szeretnek. Összehozod őket, elviszed a kesztyűt, már dalokat költöttek róluk a bárdok, ám ha visszamész, a csaj még mindig ugyanott áll, az út szélén... Ezt változtatta meg az Obli és a radiant AI. Az NPC-k viselkedését egy napi ritmus vezérli: felkelnek, elmennek a boltjukba, kinyitják, este bezárják, elmennek a kedvenc kocsmájukba vacsorázni, aztán hazamennek és lefeküdnek aludni. Más karaktereknek más napi ritmusa van, és egymáshoz rendelt viszonyrendszere. Ez nagyon jó lenne a Morroba is. De nincs és nem is lehet ilyen modot készíteni, mert a játékmotor nem teszi lehetővé. Volt egy living morrowind nevű mod, de az is eléggé faramuci megoldásokkal dolgozott.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #457 üzenetére
Gyóvan, nekem úgy rémlik, hogy mentek aludni, meg magukra zárták az ajtót estére!
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Kareszovics
addikt
Na most szépen munkahelyről hazamegyek és belevetem magam a dzsindzsásba. Remélem sikerül minőségi haladást produkálni.
[ Szerkesztve ]
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Kareszovics
addikt
válasz Kareszovics #459 üzenetére
Na megérkeztem Balmora-ba... te jó ég mennyi mindent lehet itt is csinálni. beléptem a Fighters Guildbe. Gondolkozok rajta, hogy belépek párhuzamosan a Mage Guildbe is, de még azt sem tudom, hogy kell spellt használni.
Közben arra is rájöttem, hogy azért nehéz a játék, mert default nehézségen (0) tolom. Most első körben visszavettem (-50); majd, ha kitapasztalom a játékot nehezítek, de egy sima alap Cave Rat kibelezett majdnem.
Morag Tonghoz másik városba kell menni; kár pedig kipróbáltam volna azt is.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #460 üzenetére
Ezek szerint nem olvastad a 451-es hsz-t. Ha beléptél a harcosokhoz, mielőtt a tolvajokhoz belépsz, utóbbit elbuktad.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kareszovics
addikt
válasz GypsFulvus2 #461 üzenetére
De olvastam és akkor buktam; szerinted hányszor fogom újrakezdeni a játékot amíg ki nem tapasztalom rendesen?
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #462 üzenetére
Ok, nyilván te döntésed, te játékod. Azt azért vedd figyelembe, hogy itt sokkal több dolgot lehet csinálni, mint az Obliban vagy Skyrimban, és egy full extrás végigjátszás nagyon sokáig tart (a két kieggel együtt bőven 100 óra fölött). A főküldetés is hosszabb. Csak annyit akarok ezzel mondani, hogy mondjuk 60-80 óra játék után nem biztos, hogy lesz kedved újra elkezdeni.
Akkor ezek szerint tetszik? Ja, és végül Overhaul-lal sikerült, vagy anélkül játszod?"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kareszovics
addikt
válasz GypsFulvus2 #463 üzenetére
A játék mindenképp tetszik.
A végigjátszást illetően: Oblivionban 5 karaktert kezdtem, a legutolsóba 108 órát öltem és ezzel törődtem a legkevesebbet. A Skyrimban két karakterem van az egyik 136 óránál állt meg, most a másodikban 70 óra van, sajnos a DLC-kre nincs money, pedig már bőven több lenne mindkettőben az "anyag".
Tehát, ha újrajátszásról van szó akkor millió türelmem van.
Overhaul félig/meddig sikerült; kikapcsoltam Motion Blur "valamit" ezzel nagy nehezen 23-31 FPS-t sikerült kicsiholni, beltér sima 60.
Nagyon tetszenek a színhatások (Morag Tong Guild, Dunmer templom Balmoraban), parádésan használják a színeket.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #464 üzenetére
Remek. Figyelembe véve a procink és a két VGA különbségeit, ez az FPS reális. Egyes helyeken nálam is leesik 25 körülire (valamiért Pelegiad környéke a legkritikusabb hely), de jobbára 35-40 körül van. Esetleg a fű sűrűség csökkentését, illetve a distant land beállításokat próbálgathatod még, ha zavaróan alacsony. A "motion blur valami" alatt gondolom a playable depth of field-et érted? Azzal is lehet nyerni, és sztem inkább csak zavaró effekt, mint szép, bár ez ízlés kérdése.
A MGE legfőbb erényei a shaderek, azok miatt vannak a nagyon szép fényhatások. A godrays különösen szép, személyes kedvencem."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kareszovics
addikt
Ma sikerült egy újabb 2 órát játszanom.
Jó harcoshoz "hűen" elég sokat törődtem a balmorai Mage Gulid-del.
Egyszerre megdöbbentő, illetve megmosolyogtató, hogy a Morrowind idejében milyen végtelen egyszerű küldetéseket "mertek" berakni a fejlesztők: gyűjts gombát, szedj virágot, ugorj el a sarki boltba egy kerámia edényért és sorolhatnánk. Szerintem lényegesen alacsonyabb volt akkoriban a játékosok ingerküszöbe, teljesen triviális dolgokkal, gondolatokkal is lehetett sikert aratni. És ez nagyon tetszik a játékban. Szinte harc nélkül sétálgatok, mégis mindig történik valami, gyűlnek a Journal-ba az infók, alakulnak a küldetések, és bár kicsit döcögősen, de alakulnak a relációk is.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #466 üzenetére
Ez az Obliban sem volt másként: vásárolj egy silver pitcher-t, öld meg a tíz medvét a farm körül...
Ez a Morroban arra szolgál, hogy jobban bejárd Balmora környékét. Nem tudom a fő küldetésben haladtál-e, de nyugodtan megteheted, mert itt ebben is nagyobb a szabadság: Pár alap küldetés elvégzése után Caius is azt fogja mondani, hogy eredj, és csatlakozz céhekhez, építs fedősztorit magadnak, gyűjts tapasztalatot és felszerelést, aztán térj vissza hozzá, amikor már felkészültnek érzed magad."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kareszovics
addikt
válasz GypsFulvus2 #467 üzenetére
Nem tudom, amikor kikerültem a Tutorial barlangból már komplexebbnek tűnt az Oblivion.
A főküldetésbe Oblivion óta rutinból nem fogok bele (a Skyrimban a rohadt sárkányok miatt meg aztán végképp nem ); mondom frankón petyegek, sétálgatok, semmi különleges. Szint 2 megvan, oszt csókolom.
De eskü élvezem...
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #468 üzenetére
Itt nyugodtan megkezdheted, nem történik semmi visszafordíthatatlan, nem jelennek meg minden sarkon sárkányok, vagy gólemek. Viszont Caius ad lóvét, meg lehet nála és a haverjainál ócsóér' tréningezni, szóval pont a játék elejét könnyítik meg ezzel, és a kezdő küldetések is inkább oknyomozó jellegűek.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kareszovics
addikt
válasz GypsFulvus2 #469 üzenetére
Majd meglátom mit csinálok, bár sejtem a sorrendet:
- Balmora Mages Guildben már elfogyott a duties
- a Fighters Guildben van nyitva egy küldi, illetve nem tudom, hogy kapok-e még feladatot
- van egy muki akit ki kell nyírni (kaptam Fort Mommothban)
- és akkor utána (TALÁN) belekezdek a fő szálba, de még a nemesi kecókba (Hlaalu és egyéb) még be se néztem
- illetve a Templomban sem beszéltem még senkivel, csak szétnéztem; bár nem tudom, hogy ez mennyire lesz aggályos az Imperial Cult tagságommal együtt...http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #470 üzenetére
Különös módon az Imperial Cult és a Tribunal Temple nem ütik egymást (pedig ez olyan kb. mintha egyszerre lennél hithű zsidó, meg református ) A Birodalmi Légióba is nyugodtan beléphetsz, bár őket néhányan utálják, de ha leveszed a hivatalos páncélodat, akkor nem jönnek rá, ki vagy. A Fighters Guild-ben idővel egyre különösebb feladatokat kapsz. Amikor majd sokallod a feladatok különösségét, javaslom, hogy keresd fel az Ald'Ruhn-i céhvezetőt. A főküldetés nem zavar be, akármikor elkezdhető, nem olyan kötött, mint a következő két játékban. A nagy házak közül gondosan mérlegelj, mert később nem változtatható a döntés. Nekem a Telvanni a kedvencem, ők a legkülönösebb csapat, és a házad is velük lesz a legérdekesebb. Tényleg a kiegészítők fenn vannak? Ha igen, azokat viszont ne nagyon kezdd el, csak ha már félisten vagy.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kareszovics
addikt
válasz GypsFulvus2 #471 üzenetére
Steam Morrowind GOTY-m van. Akkor várok, míg félisten leszek.
Annyit kutakodtam talán, hogy a fő házaknál arra kell vigyázni, hogy milyen elgondolású (harcos, varázsló, stb.) a karaktered. Ha tévedek bocsi.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #472 üzenetére
Nem tévedsz, ez lehet az egyik szempont. Ugyanakkor nincs kizárva, hogy mondjuk varázslóként állj a Redoran házba, vagy harcosként a Telvanniba, legfeljebb lassabb lesz az előmeneteled. A Hlaalu elvileg kereskedelemmel foglalkozik elsősorban, e mellett ők a birodalom érdekeinek képviselői is. Tele van a házak közötti és házon belüli intirkákkal, belharcokkal, korrupcióval. Ez kisebb mértékben, de így van a Redoranban is, de itt a küldetések azért alapvetően egyszerűbbek, harcosokhoz illőbbek (de nem mindíg, ezek is fúrják egymást a saját tanácsukban). A Telvanni ház hozzáállása a belharcokhoz egyszerű: ha két varázsló vitába keveredik, és a vita hevében az egyik kinyírja a másikat, akkor a győztes érvei voltak a meggyőzőbbek... Ők sok faxa varázslatra meg tudnak tanítani, köztük a levitációra. Ez itt fontos, sok barlangot meg dungeon-t csak vele tudsz teljesen felderíteni (ez technikai okokból a későbbi játékokból kikerült, de számíts rá, hogy itt szükség lesz rá, pl a mágustornyok bejáratát vagy titkos járatokat az alagutakban máshogy nem tudsz elérni). Amire még számíts, hogy itt nem vásárolhatsz házakat orrba-szájba. Attól függ milyen házad lesz, melyik Házhoz csatlakozol, és ebből a szempontból a Telvanni a legmenőbb. Van három könyv, a telvannik barna könyve, a Redoran vörös könyve, illetve a Hlaalu sárga könyve, azokat olvasd el mielőtt döntesz.
A három ház belharcai részben bele vannak szőve a főszál történetébe, ezért is szajkózom, hogy az Oblis és Skyrimos beidegződéssel ellentétben itt jobb, ha elkezdi az ember azt is.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kareszovics
addikt
válasz GypsFulvus2 #473 üzenetére
"A Hlaalu elvileg kereskedelemmel foglalkozik elsősorban, e mellett ők a birodalom érdekeinek képviselői is."
Akkor Ők lesznek az embereim. Skyrimban is az Imperial-hoz csatlakoztam, itt se lesz akkor másképp.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kareszovics #474 üzenetére
Ne csak ennek alapján dönts. Ez csak nagyon áttételesen jelenik meg, a Duke-al való együttműködésben. Amúgy sem kell elkapkodni a döntést. Olass bele a három könyvbe, nézd meg mindhárom csapatot a saját szemeddel (ehhez utazgatni kell, Ald'Ruhnba, illetve Sadrith Moraba is, amelyek messzebb vannak), és dönts szimpátia alapján.
Mondjuk van rá mód közvetlenül is kipróbálni mindhármat: ha kirúgatod magad az egyikből, égül is beléphetsz egy másikba is. Csak az én good guy karakteremmel nem fér össze hogy kinyírjak fellow brother-t .[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Interceptor
addikt
Hello,
Kérdésem az lenne, hogy Morrowindhez van olyan mod amivel rá lehet kenni a fegyverekre a negatív hatású potit mint méreg? Ha igen melyiket érdemes használni? Köszi.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Interceptor #476 üzenetére
Én ezt használtam. Rengeteg crafting lehetőséget tesz a játékba. Viszont az elkészített mérgeket sajnos csak hajítófegyverekre, illetve nyilakra lehet felkenni. Korábban sem találtam olyan modot, amivel a vágó/ütőfegyvereket meg lehetett volna mérgezni. Azt hiszem ennek valamilyen játékmotorhoz kapcsolódó oka van, hogy nem lehet ilyen modot készíteni.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Interceptor
addikt
válasz GypsFulvus2 #477 üzenetére
Köszi a segítséget, a 10-es pont a számomra érdekes. Megnézem lehet e külön csak azt felrakni.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Interceptor #478 üzenetére
Külön biztosan nem lehet. Használni sem lehetne, hiszen a mérgek elkészítéséhez szükséges a cooking skill is az alchemy mellett. Egyébként is megéri, mert sokkal gazdagabbá teszi a játékot ez a pack.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kevin916
csendes tag
Sziasztok!
Kb 2napja töltöttem le a Morrowindet, szóval lesz egy-kettő kérdésem amikre sehol nem kapok választ, szóval inkább tőletek kérdezem...Első kérdéseim a házépítéssel kapcsolatosak:
Hogy csatlakozhatok egy nagyházba?
Hol találom meg a nagyházakat?
Hogy tudok ezek után házat építeni?
Hanyas szintől lehet házat építeni? (most jelenleg 5ös vagyok...)
Aztán lenne mégegy kérdés:
Egyik barátom mondta hogy meglehet lovagolni egyes állatokat, hogy? O.o
Nincs egy rendes oldal a Morrowindről, mindenhol csak extrém gáz moon meg tribun leírás baromságok...
Nekem az alap Morrowind van meg magába lemagyarosítva, más nincs.
Szóval a segítségetekre lenne szükségem!
Ja még pár kérdés beugrott:
Hogy lehet családot alapítani?
Hogy lehet feleségül venni valakit?
És lehet-e saját nagyházat alapítani ?
Ennyi lenne most még :S
Előre is köszönöm a segítségeteket, remélem ti segítetek -
GypsFulvus2
őstag
válasz Kevin916 #480 üzenetére
Három nagy ház érhető el: Hlaalu, Telvanni, Redoran. Csak és kizárólag egyetlen nagy háznak lehetsz tagja, váltani közöttük nem lehet, legfeljebb ha kirúgnak az egyikből, mert valami bűnt követtél el. Jól meg kell fontolni tehát a választást. Alapesetben aki inkább varázsló hajlamú, az a Telvannit választja, a harcosok számára a Redoran a legmegfelelőbb, míg a Hlaalu inkább a dumás tolvaj-merénylő karaktereknek a legjobb. Mindazonáltal ez nem kötelező, szimpátia alapján is lehet választani. Saját nagy házat alapítani nem lehet (mivel a nagy házak története a főszál sztorijába van beágyazva).
Hlaalu - Nileno Dorvayn-nal kell beszélned, hogy csatlakozhass, Balmorában a Hlaalu Council Manor földszintjén találod.
Telvanni - Sadrith Mora-ba kell elmenned, ahol a Council Huose-ban megtalálod az ún. "Mouth"-okat. Nem tudom magyarra ezt hogyan fordították, mindenesetre ők a varázslómesterek titkárai. Ha megfelelő számú küldetést teljesítesz nekik, választhatsz majd egy mestert, aki Master Aryon lesz Tel Vos-ban.
Redoran - Ald'Ruhn városába kell elutaznod, ahol is az óriás rákpáncél belsejében található Redoran Council Hall első szobájában megtalálod a Neminda nevű redguard csajt - nála kell jelentkezni.
A ház építése is attól függ, melyik nagy házhoz csatlakoztál; ezekben kell egy bizonyos rangot elérni, és akkor a céhmester felajánlja, hogy építs házat (ezek mind külön küldetések). A leglátványosabb ház sztem a Telvanni óriásgomba-varázslótornya, de ízlés kérdése. A házépítés tehát nem a karaktered szintjétől függ, hanem a választott nagy házban betöltött rangodtól.
A Morrowindben nem lehet lovagolni, guart sem (lovak nem élnek a szigeten), nincs ilyen opció, legfeljebb moddal. A silt strideren (óriásbolha) lehet utazni, de ezt mod nélkül sajnos szintén nem látod.
Családot alapítani, feleséget szerezni sem lehet az alapjátékban, ehhez is modok kellenek.Egyébként pedig ajánlom a két kiegészítő - Tribunal és Bloodmoon megvásárolását, mert a legfrissebb patch-ek csak ezekkel érhetők el (bugok miatt nem mindegy, fontos lenne az utolsó patch), és sokat hozzá is tesznek a játékhoz.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kevin916
csendes tag
válasz GypsFulvus2 #481 üzenetére
Köszönöm a segítséget, kár így a játék elég gagyi
De egyik küldinél leakadtam, én a Hlauu házhoz csatlakoztam már a 3.küldetésnél vagyok amikor valami S betűs városban a főkapuval szemben egy tojásbánya királynőt kell megölni, a városban egyáltalán 2kicsi kapu van, nemhogy főkapu, 1db nagy kapu van ami a tengerre néz arra meg csak farmok vannak semmi hegy...nem értem ez bug vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kevin916 #482 üzenetére
A gagyitól akkora a távolsága mint Makónak Jeruzsálemtől. Ezt a játékot 2002-ben készítették, amikor még nem fejlesztették ki a Radiant AI-t, a harcrendszert stb. A legtöbb szempontból viszont jócskán a Skyrim és az Obli felett áll; pl skillek, pácélok, fegyverek, terület mérete, sokkal több választható guild, stb. Ez egy régi vágású RPG; ha te a mai, gyorsfagyasztott, kazuároknak íródott akció-RPG-ket szereted inkább, akkor ez a játék nem fog tettszeni.
A Hlaalu küldetésekkel nem vagyok képben, mert azt a vonalat csak egyszer toltam végig a számtalan végigjátszásom közül ( a telvannikat szeretem választani). Az Inanius Egg mine-ról van szó Suranban?
Nem bug Ez egy ilyen város, és egy ilyen játék. Nem rágják a szádba, nem jelöli a térképen nagy piros nyil, hogy "erre menjé' kispofám"... Itt még bíztak a játékosok intelligenciájában. Ha nem találod a bányát itt egy YouTube video Illetve erősen ajánlom még a Morrowind online map-ot. Ez interaktív, Suran közelébe belenagyítva máris mutatja a bánya pontos helyét.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kevin916
csendes tag
válasz GypsFulvus2 #483 üzenetére
Hát azért a Skyrim 1000x jobb mint ez Csak még nincs kész hozzá magyarosítás teljesen
És köszi a segítséget
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Kevin916 #484 üzenetére
18 év alatti játékosok számára mindenképpen... No offense. Mélységében az Obli vagy főleg a Skyrim nem hasonlítható a Daggerfallhoz, vagy a Morrowindhez. Utóbbiak még klasszikus sandbox RPG-k. Előbbiek már az RPG light kategóriába tartoznak. lásd még
Ha tettszik játszd végig. Ha nem, akkor neked a könnyebb, új idők közizlésének jobban megfelelő, lightos RPG jönnek be, mint pl. a Skyrim. Félreértés ne essék, szeretem az utóbbit is.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Gave
addikt
Üdv! feltettem ismét a Morrowind GOTY-t , csak a hivatalos pluginekkel tölteném be. Ubuntu alatt Wine-al szeretném futtatni. (Wine DB Platinum minősítése van Ubival)
Néhány fontos wine beállítás után. D3D VRAM regisztere stb., el is kezdtem egy karaktert egyből a regisztrációs iroda elhagyása után mentettem egyet, majd ezt a mentést vissza is akartam tölteni pár percel később.
Prolléma 1: Az indulások jellemző többségénél fennakad/lefagy a menu előtti intro animáció alatt.
Probléma 2: Amint betöltötte a mentésemet 2-3mp és megfagy a kép!Kb ugyanaz a jelenség mindkét esetben.
Ha új játékot kezdek az tökéletesen megy egészen addig amég nem akarok egy mentést visszatölteni.
Valakinek van rá tippje/megoldása?
Köszi előre is.
Szerk: Ubuntu 12.10 / Wine 14.2 (stable)
[ Szerkesztve ]
-
Gave
addikt
Nos, végül is Vanilla Morrowindben sikerült megoldani a problémát. Sajnos valamiért a 14.2 Wine nem akarodzik normálisan futtatni a két kieg mellett. Remélem a következőnél megy majd.
Más:
Gondoltam érdemes lehet ide is beírni az OpenMW-ről egy kis szösszenetet.
"A projekt egy célja, hogy a modern Operációs rendszerekre egy újraírt, sok szempontból feljavított és független motort rakjon a Morrowind alá."
Ezen nemes projekt már a 0.25 verziónál tart, azaz kezd formát ölteni a dolog, azonban még van teendő bőségesen. Így ha valaki kedvet és ambíciót érez magában, az angol is megy neki valamennyire, akkor csatlakozhat a csapathoz.
Habár főleg fejlesztők, programozók kellenek egyelőre, azért akad bőven egyéb teendő is. Ilyen például a képletek visszafejtése, hogy könnyen implementálható legyen majd minden játékelem.
Bővebb információt OpenMW linken találtok.
A video like-ot is szívesen veszzük .
-
S.P.Q.R.13
csendes tag
Felraktam a játékot és a magyarosítást és nem tudok menteni valaki tud rá megoldást.
-
ebeni95
tag
Sziasztok!
Ma feltettem a laptopomra (MSI GX600PX) a Morrowind GOTY-ot (Windows 7-re), és ha rámegyek, hogy új kaland, akkor kiír egy hibaüzenetet. Fent van a Bloodmoon, Tribunal, teljes magyarosítás, és egy két mod (arc mod, úti tábla mod, könyv mod). Régebben nagyon sokat játszottam vele, akkor nem volt semmi baja. Itt van egy kép a hibaüzenetről.
Előre is köszi!
"Istenem! Adj türelmet a hülye emberekhez, mert ha erőt adsz, megölöm őket!" http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=ebeni95 .::70/602-75-44::.
-
ebeni95
tag
Most újraraktam, csak a Morrowind van fent, először hibaüzenettel leállt, majd ha rámentem az új kalandra, kidobott valahova Balmora mellé, egy alap karakterrel (Magas Elf, ami a generáláskor kijön).
"Istenem! Adj türelmet a hülye emberekhez, mert ha erőt adsz, megölöm őket!" http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=ebeni95 .::70/602-75-44::.
-
GypsFulvus2
őstag
Ez érdekes, mert úgy tűnik a hibaüzenet alapján, hogy a kezdő terület cellájának azonosítóit valami elállította, és ez a helyzet az újra installálás után is megmaradt. Modok tudnak ilyen galibát okozni, ha mod manager nélkül rakja föl őket az ember, és elrontják a betöltési sorrendet. Szerintem uninstall, és utána egy registry pucolás kéne; győződj meg róla, hogy a rendszermeghajtó dokumentumok folderében se maradjon semmi nyoma a telepítésnek (saves, ini stb) és a registryben sem. Sajnos azt nem tudom, hogy a magyarítás bekavarhat-e, mert én sosem használtam (ezért nem tudtam válaszolni S.P.Q.R 13 kérdésére sem). Mások beszámolói alapján bekavarhat, főleg modokkal, tehát csak akkor használd, ha az angol nagyon nem megy. Esetleg érdemes lenne Varlaisaran kollégát megkérdezned privátban, mert ő nagyon vágja a Gamebryo motor működését, és a moddolást.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ebeni95
tag
válasz GypsFulvus2 #493 üzenetére
Felraktam újra a játékot + a Tribunal és a Bloodmoon kiegészítőt. Elindítottam, tökéletesen ment. Felraktam a magyarítást (semmi mást), akkor meg már el sem indult...
"Istenem! Adj türelmet a hülye emberekhez, mert ha erőt adsz, megölöm őket!" http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=ebeni95 .::70/602-75-44::.
-
ebeni95
tag
Most letöltöttem egyet a netről ( ), de ezzel is azt csinálja, hogy ledob Balmora mellé... Pedig töröltem mindent, hogy véletlenül se' maradjon nyoma az előző verziónak. Ja, magyarosítás nélkül csinálja, csak a Morrowind van fen...
"Istenem! Adj türelmet a hülye emberekhez, mert ha erőt adsz, megölöm őket!" http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=ebeni95 .::70/602-75-44::.
-
Gave
addikt
válasz S.P.Q.R.13 #490 üzenetére
Szerintem nem adtad oda a papírjaidat az emberkének (Sellus Gravius római stílusú páncélos fazon) aki a kifelé vezető ajtónál áll . Vele kell beszélned, azt hiszem ez egy (bug).
-
whitezo88
nagyúr
melyik az a MOD, ahol egyebek közt dinamikus árnyékok is vannak? nem tudom hogy az OpenMW-e az. Épp itt fut Streamen, itt láttam [link]
mod: ahogy nézem OMW-ben is van ilyen. meg is nézem.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
jelenleg MGE-vel játszom, a linkelt videóban/streamen is az volt csak, de nincs se szebb víz se messzebb látás (fog meg van). Mi lehet a gond? google alapján se találok segítséget, van ahol a BSA fileok visszadátumozását írják de persze ez sem segített.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...