Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • banhammer

    veterán

    Ahogy olvasom a mostani hozzászólásokat mosolygásra késztet az, hogy amint megjelent a DIGI a 29-es körzetben mindenki milyen bőszen elkezdte köpködni a UPC-t.
    Az tény és való, hogy arányaiban drágábban adják az ADSL-t, mint más szolgáltatók.
    Az ügyfélszolgálatuk nagyon korrekt.
    Hamar ügyintézőhöz jut az ember.
    A szerelők is hamar kijönnek.

    Tudnék mesélni az Externet ügyfélszolgálatáról ahol azt kivárni, hogy felvegyék a telefont egy örökkévalóságig tart.
    A hiba elhárítás folyamata meg úgy néz ki, hogy leadják a hibát a T-Comnak, azok kimennek a központba, valamit mókolnak, visszajeleznek az Externetnek, hogy valamit csináltak és az Externet felhív, hogy elméletileg ki van javítva a hiba.

    Ehhez képest a UPCnél felhívom a hibabejelentőt, felveszik a telefont szinte azonnal!, elmondom a bajm, felveszik a hibát, adnak pár időpontot, hogy a szerelő mikor tud menni, megadom a nekem jó időpontot, kijön a szerelő, mókol és ha minden ok elmegy.
    Ennyivel több szolgáltatásért én inkább fizetek kicsivel többet.

    A DIGIben az árakon és a sebességen kívül (ami nem annyira tud megmozgatni, hogy emiatt remegve várjam, hogy mikor kötik be) az a szimpatikus, hogy korlátlan az adatforgalom.

    Igen, sokat töltök le!
    Igen, p2p-zek!
    És néha becsúszik a YouTube, netrádióhallgatás is.

    A DIGI kábeltévé kiosztása meg nekem valahogy nem jön be.
    Lehet maradok majd a UPCnél.

    [ Szerkesztve ]

    \m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

Új hozzászólás Aktív témák