Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz ttxxeu #21892 üzenetére

    Egyetlen kilépő miatt nem módosítottátok volna az ÁSZF-t. És ha így is lenne, aki ide írt, már minimum a második kilépőnek kellene lennie. Egy vállalkozásnak illik becsületesnek is lennie...

  • KTU

    addikt

    válasz ttxxeu #21892 üzenetére

    Egy étteremtől ebédet akarsz rendelni,
    megnézed hogy hol adnak jó kaját, nagy adag legyen, melegen hozzák ki, viszonylag olcsó legyen, stb.
    Találsz is egyet.
    Pár hónap múlva azt mondod valamiért nem tetszik.
    Az étterem azt mondja:
    - figyelj ide, hogy neked az asztalon legyen az ebéd, Én felvettem 1 plusz szakácsot, 1 kisegítőt, 1 mosogatót, 1 kiszállítót,
    sőt, az autót hamarabb elkellet vinnem szervizbe mivel X fele laksz.
    Ezért most fizess még 3 havi ebédet, igaz ebédet nem kapsz, de én csak addig találok a helyedre fizető vendéget.

    Ha ezt az elején elmondja, kevesebben választják azt az éttermet.
    Amúgy az étterem-tulajdonos nyűgje, mint bárki más vállalkozó problémái,
    senkit nem érdekel.
    Az érdekel hogy adjanak jó kaját, nagy adag legyen, melegen hozzák ki, viszonylag olcsó legyen, stb........

    [ Szerkesztve ]

    "Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

  • LámaZ

    addikt

    válasz ttxxeu #21892 üzenetére

    Ha ennyire nyűg a számhordozás, akkor nem kell ilyent csinálni. A flotta ezzel nem veszítene el olyan sok új tagot.
    Minden belépő kap egy SIM-et telefonszámmal a cégtől, és amikor kilép a flottából leadja úgy, ahogy máshol leadják a munkaruhát.

    Tudtommal egyetlen flottaszolgáltató sem kötelezhető, hogy elfogadja a számhordozást, másként írva, a flotta nem köteles szerződést kötni olyan ügyféllel, aki ragaszkodik a saját számához.

    Nem is értem amúgy azokat a felhasználókat (fogyasztókat), akiknek ugyan kellene az ócsóság, de ide-oda hurcolásznak egy számot, amiből csak baj van, és utána telesírják a netet.

    Átmegy egy flottához, kap ott egy új számot, és onnantól azzal él, értesíti azt a 25 ismerősét, hogy megváltozott a száma e-mailben, hogy ne kelljen azért fizetni.

    Szóval, okosodni kellene itt a szolgáltatóknak is, meg az ügyfeleknek is, és egyszerűvé tenni az életet, józan paraszti ésszel, nem bonyolítani, és akkor itt lenne a földi jóság.

    *****
    Nekem egyébként van vagy 15 éve egy GSM-számom, azon lehet engem hívni, nem hordozom, nem hurcolászom már sehova. Évente feltöltöm 3000 Ft-tal, és ha valahol nincs térerő a másik SIM-emnek a VoIP-ozáshoz, akkor ezzel tudok sürgősen telefonálni.
    Volt ezen kívül már kb. 6 éve egy sima mobilinternetes (nem hívható) adat SIM-kártyám, amelyet mostanában visszaadtam, és lett helyette egy hasonló, korlátlan adatforgalmú flottás kártyám. Ha kilépek a flottából valamikor, azt a számot otthagyom, nincs is rá szükségem máshol.
    Csak ugye, nem mindenki olyan okos, mint én. :Y

    [ Szerkesztve ]

    Legyen minden jó!

  • cincinatus

    tag

    válasz ttxxeu #21892 üzenetére

    Különböző módon reagálják le az emberek, hogy utólag lett egy jelentősebb változás a feltételekben. Ezt megelőzően főleg pozitív hozzászólások voltak, de összességében utána sem rendült meg a bizalom a Frondeo-ban. Mindkét fél érdeke, hogy ez így maradjon. (Én sem azért léptem be, hogy pár hónap múlva kilépjek.) A szolgáltatás és az ár jó, de az is fontos, hogy tisztán lássuk a dolgokat. Sokakat érdekelne szerintem, hogy 1 vagy 2 év hűség, amíg ez az adminisztrációs díj felmerül a szám visszaírásakor.

Új hozzászólás Aktív témák