Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • üszök

    őstag

    válasz Stehe #65532 üzenetére

    A listából mindenképp SH/Nes de csak rendszámmal,mert ha megfognak rendszám nélkül sokba lesz. A kis kerekűeket felejtsd el,hacsak nem vagy 165 centinél alacsonyabb,és 60 kilónál könnyebb,másképp kényelmetlen lesz mert kicsi. Plusz a sz@r utakon sem életbiztosítás a kis kerék. Az Aerox-ban lévő motort Minarellinek hívják,és még vagy 10 féle tipusba szerelik. Ha 50-es akkor inkább nagy kerekű, Scarabeo,Liberty.

    "Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

  • dtsdexter

    csendes tag

    válasz Stehe #65532 üzenetére

    Bár még én is új vagyok de érdemes lehet a kiválasztott mocikál az alkatrész pótlást is figyelembe venni. Gondolom újat nem szeretnél, ami érthető hiszen nem olcsó. Ha nem akarsz tuningolni, és normálisan használod, ebbe bele tartozik a rendszeres szerviz lehetőleg egy szerelőt válassz aki pár nap alatt át nézi az általános várható hibákat és javítja azt. Nekem egyébként a későbbi Ditech is tetszik, van belőle valóban ami elmegy 50.000 et komolyabb hiba nélkül, használtan elfogadható az ára is.

    Szóval vissza kanyarodva pár tipp a kiszemeltre:
    - Alkatrészek beszerezhetőek-e
    - Kiszemeltről vélemények keresgélése
    - Vásárlásnál érdemes pár dolgot megnézni, azon kívül, hogy indul megy nem zörög mivel a tunning kizárva, és hosszú távra keresel így érdemes egy igen jellegzetes hibára figyelni ami a "majd én megoldom" és "elég ehhez egy csavarhúzó is" gányolásokat szűri ki, az pedig a szemre vételezés pl: a csavarokat.
    - Kerékanya kopottsága, külsérelmi nyomok, Oldal dekniben lévő imbusz csavarok feje, az idomokban használt csavarok nem eltérőek-e, szemlátomás típusidegenek. A fékkarok keménysége (alap esetben ha jó állapotban van nem tudod behúzni csak egy negyedet kb).

    ... esküszöm, gyári főnök ;)

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz Stehe #65535 üzenetére

    "Nagykereű 50-esek nem túl lomhák, lehet velük tartani a forgalom tempóját?"

    Tökmindegy, hogy mekkora kerekű, egy gyári alap 50-es robogóval szerintem nem lehet a forgalom tempóját felvenni. Mondjuk belőlem alapból mindig a tuning beszél. :)

    dtsdexter
    Annyira azért nem kell becsinálni ha egy robogó nem gyári és van némi tuning benne.
    Már többször is hangoztattam ezen a fórumon, hogy ha hozzáértő kezek tuningolnak egy motort akkor semmi gond nincs. Arról nem is beszélve, hogy a jó minőségű, neves cégek tuning alkatrészeiből összerakott robogó simán kibírhat annyit mint egy gyári, de inkább még többet. A tuning alkatrészek akár sokszorosan is verik minőségben a gyári alkatrészeket, nem véletlenül kerülnek annyiba. Persze ez mindig felhasználásfüggő dolog. Egy pályára épített robogó biztosan nem lesz hosszú életű, de az utcai szinten használt egyszerűbb tuningnak szinte csak előnye van a minimális többletfogyasztás mellett. Ha máshoz nem is akarunk nyúlni, annyit azért mindenképp megtehetünk egy gyári robogónál, hogy legalább a gyári variátort kicseréljük egy multira. Már ennyitől is érezhető különbség lesz, még a gyári csővel együtt használva is.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • dtsdexter

    csendes tag

    válasz Stehe #65535 üzenetére

    "Egyébként a fenti környéken tud valaki ajánlani egy jó szerelőt? Lehet először vele konzultálnék a lehetőségekről / típushibákról..."

    Az a baj arra fele annyira nem. Csak ezeket a helyeket ajánlották nekem korábban:
    - Tutto Motor; (Lurdi mellet) Budapest, Könyves Kálmán krt. 16, 1097 (Alkatrészeket vettem itt vágják a témát) www.tuttomoto.hu

    - Cool Mobil; Budapest, Határ út 39, 1203 (egyik srác foglalkozik és ért is motorokhoz, bár inkább nagyobbakkal foglalkozik) ww.cool-mobil.hu

    - MOMO Motoros bolt; Budapest XX. kerület, Helsinki út 26 (itt is jártam, alkatrészért, ruházatért, korrektek normálisak ők is vágják a témát) http://www.momorobogo.hu/

    ... esküszöm, gyári főnök ;)

Új hozzászólás Aktív témák