- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Brunesz #52392 üzenetére
Biztosan van olcsóbb is, bár ahogy hallottam két napot különösebb megerőltetés nélkül el lehet rá b.szni, úgyhogy ennek fényében más a 35k fekvése
Ha Bp-i vagy, róluk úgy hallottam, hogy korrektek. Egy telefont megérhet.
Mindenesetre nekem az, hogy a nepper azt mondja hogy nem akar vele foglalkozni, kicsit gyanús. Kereskedőknek mindig van ilyenekre emberük...
-
üszök
őstag
válasz Brunesz #52392 üzenetére
Miskolci vagyok,itt tudnék neked ajánlani ilyet,de Pesten nem ismerek.
Ha találsz olyat aki ezt csinálja biztos rá néz neked a papírjaira,és megmondja,hogy jók e. Eredeti forgalmi meg a kivonó legyen meg. A kétnyelvű adásvételit mindenki hamisítja,mert a motorok 90%-a bontóból érkezik. Meg a típus tábla legyen ép,ami a Runnerben a sisaktartóban van sajnos.
A fentebb írt 2 nap reális,főleg ha nem vagy otthon benne mivel pontosan hová kell menni. Nemrég helyeztetett ismerősöm 2001-es Runnert forgalomba 100k-t fizetett 2 nap alatt kész volt."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Brunesz
csendes tag
válasz Brunesz #52399 üzenetére
Lenne meg masik kerdesem, allitolag 10k km van benne a gepben, allitolag valos is , ranezesre tenyleg tip top... Ha valos, akkor milyen hibakat kell keresnem a 4t runneren vagy ha nem valos, akkor milyen hibakat, leginkabb motorikusra gondolok, mivel, mint lentebb emlitettem volt ugyanilyen 50-esem.
06 20 939 2904
-
30z.Samu
félisten
-
kcsa
veterán
válasz Brunesz #52407 üzenetére
Jah, enyém is szép volt, szép burkolatok, pár minimális használati sérüléssel, aki látta el is hitte a 2Xezres óraállást.
Én nem, és utólag be is igazolódott hogy igazam volt A fekete elemek festve voltak, motorikusan is volt némi probléma, ami persze csak utólag derült ki.
-
kcsa
veterán
válasz Brunesz #52413 üzenetére
Nekem se volt előtte tapasztalatom. Életem első (és valószínűleg utolsó) új járműve volt, egy új robogó, örültem mint majom a farkának, csak furcsa volt a körforgalomban, esőben szabályosan féltem.
Használtam vagy egy évig, de alig kopott. Meguntam, rászántam a megfelelőt összeget, vettem Pirellit (GTS24). Már első úton éreztem a különbséget, pedig új gumi mindig csúszós, összességében radikálisan jobb volt, mondjuk jobban is kopott, de valamit valamiért
-
Brunesz
csendes tag
válasz Brunesz #52441 üzenetére
Ja es igen, ez ora szerinti sebesseg, lehet, hogy valosagban max 90 lenne ez a szam, de szerintem igy is a legbrutalabb gep a piacon es egy 50-es szintjen ez szerintem szep teljesitmeny.
Persze az is lehet, hogy en kifogtam az aranyhalat, mert nem sok robiban hagyjak benne a fojtast.
[ Szerkesztve ]
06 20 939 2904
-
DigitXT
félisten
válasz Brunesz #52442 üzenetére
lehet, hogy valosagban max 90 lenne ez a szam
Jó lesz az 80-nak is. Amúgy nekem az nem jön össze, hogy oké, hogy
egyszer a lejtőn kihúzattad, de amúgy nem hajtottad, hiszen keveset evett.
Én is mentem egyszer a 180-as Majával 117-et (GPS), de halálfélelem volt:
normál ügymenetben 100 fölé ritkán kergettem. 50-es szintjén nagyonszép
teljesítmény, olyannyira, hogy így hivatalosan nem is minősül SMKP-nek...
(Persze, a fojtás azért volt benne, de ugye azzal kezded, hogy kiszeded...)
Na, csak azt akartam erre mondani, hogy nem releváns a 3,8-as fogyim, és
melléírni, hogy 120 a vége, mert soha nem járt abban a tartományban.Ui: Tact alattam vitte a 60-at is. Szintén halálfélelem a 10"-os kerekeken.
(Ja és a Maja órája a linkelt videóban, már majdnem akasztotta a 140-et.) -
DigitXT
félisten
válasz Brunesz #52445 üzenetére
Az az igazság, hogy aki többet szán rá, az vegyen egy rendszámos gépet,
amivel nem csak üveghangon lehet haladni. (Amivel most járok, írtam, hogy
azok a paraméterek jellemzőek rá, amit te írtál.) Ha ~annyiból van nagyobb,
szerintem marhaság 50-esre elszórni a pénzt. Oké nagyobb motor, drágább
alkatrészek, és még jogsi is kell rá, de hát valamit, valamiért... Megnézném
én azt a nagy testet egy 250-es Maja mellett. (Tudom, a kategóriájában az!)De megyek, mert csak úgy tűnik, hogy kötekedek, azt meg nem szeretnék.
Van is topikunk, ahol nem OFF a rendszámos gépek kitárgyalása. -
kcsa
veterán
válasz Brunesz #52460 üzenetére
a fix költségek apróságok, a kötelező nekem az 500asra annyi, mint az általad említett összeg, teljesítményadó fika összeg ezen a szinten. Kétévente a vizsga sem vág földhöz. De ha ezt a sebességet akarod elérni ötvenessel az is elég drága lesz, ráadásul rendszám nélkül szabálytalan, és jó eséllyel a motor is üzemórás lesz. Szórakozzon ötvenes tuninggal akinek sok ideje és kidobni való pénze van.
költeni mindegyikre kell, hiába mondod hogy drágább smkp-ra nem kell, szerintem ilyet nem árulnak itthon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs