- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24+ és a Samsung Galaxy A55
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #88396 üzenetére
Igen....Papíron. Gyakorlatilag meg mindenki annyival megy, amennyivel akar..Tud.
Nehezen is büntethető a kismotoros, trafival nem tudják bemérni, vagyis azonosítani rendszám hiányában.
Más: Lehet kiröhögtök, de kezdem bánni a motor cserét. Tegnap meghajtva a jó időben a Benelli-t, állandóan leállt, kuplungot behúzva leállt a motor többször. Meg mintha az önindító is nehezebben indítaná, többet kell hajtatni.
Az elmúlt 15 évben ez a 3. új motorom. Volt 2011-ben rövid ideig egy Honda CBF125, aztán 2019-ben vettem a Liberty-t. Szervizen a kötelezőn voltam mindegyikkel. Oké, mondhatjuk az én tudatlanságom miatt volt már kétszer szervizen pl. a hátsó kereket nem tudtam egyenesbe állítani......
De valahogy nincs bizalmam, a Piaggio-val el mertem volna indulni körbekerülni a Balatont, ezzel félnék nekivágni.
Hazaérve tegnap a ház előtt is leállt, 2. fokozatban a kuplungot ráengedve beröffent, de nem azonnal. Ott rohadj meg, gondoltam, bevágtam a garázs sarkába, egyenlőre elfogyott a türelmem, ahányszor felülök, valami hibát találok, és nem biztos hogy csak én vagyok hülye. Nem tudtam miért indultam el többször 2. fokozatban, de erre is rájöttem. Lassításkor már pakolom vissza a fokozatokat, de nem jelzi ki, hogy hol tartok. Már áll a motor, kemény a váltókar, úgy érzem nincs tovább, tehát 1. fokozatban vagyok.Akkor jelzi ki, mikor már bőven állok, szóval mire kiírja hogy 2. fokozatig pakoltam vissza, arra már el is indultam, mert zöld a lámpa. Nyomatéknak hála zokszó nélkül elindul, csak idegesítő, hogy ennyi motoros múlttal a hátam mögött rendszeresen kettesből indulok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen