Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz macilaci78 #88396 üzenetére

    Igen....Papíron. Gyakorlatilag meg mindenki annyival megy, amennyivel akar..Tud.
    Nehezen is büntethető a kismotoros, trafival nem tudják bemérni, vagyis azonosítani rendszám hiányában. :)

    Más: Lehet kiröhögtök, de kezdem bánni a motor cserét. Tegnap meghajtva a jó időben a Benelli-t, állandóan leállt, kuplungot behúzva leállt a motor többször. Meg mintha az önindító is nehezebben indítaná, többet kell hajtatni.
    Az elmúlt 15 évben ez a 3. új motorom. Volt 2011-ben rövid ideig egy Honda CBF125, aztán 2019-ben vettem a Liberty-t. Szervizen a kötelezőn voltam mindegyikkel. Oké, mondhatjuk az én tudatlanságom miatt volt már kétszer szervizen pl. a hátsó kereket nem tudtam egyenesbe állítani......
    De valahogy nincs bizalmam, a Piaggio-val el mertem volna indulni körbekerülni a Balatont, ezzel félnék nekivágni. :)
    Hazaérve tegnap a ház előtt is leállt, 2. fokozatban a kuplungot ráengedve beröffent, de nem azonnal. Ott rohadj meg, gondoltam, bevágtam a garázs sarkába, egyenlőre elfogyott a türelmem, ahányszor felülök, valami hibát találok, és nem biztos hogy csak én vagyok hülye. Nem tudtam miért indultam el többször 2. fokozatban, de erre is rájöttem. Lassításkor már pakolom vissza a fokozatokat, de nem jelzi ki, hogy hol tartok. Már áll a motor, kemény a váltókar, úgy érzem nincs tovább, tehát 1. fokozatban vagyok.Akkor jelzi ki, mikor már bőven állok, szóval mire kiírja hogy 2. fokozatig pakoltam vissza, arra már el is indultam, mert zöld a lámpa. Nyomatéknak hála zokszó nélkül elindul, csak idegesítő, hogy ennyi motoros múlttal a hátam mögött rendszeresen kettesből indulok. :D

Új hozzászólás Aktív témák