Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • forandor

    tag

    válasz Adamo027 #71512 üzenetére

    - Gyertyakábel nem-e a szakadt meg. Jártam már így, gondolt egyet és a pipánál letört a kábel.
    - Minden a helyén van-e, csavarok nem-e lazultak meg. Légszűrő, karburátor, vákumcső...
    - Kompresszió van-e. Lehet, hogy gyűrűtörés.
    - Szimering

    MrChef, Egy halálán lévő Zip-et mentettem meg a bontástól. Új hengerszett, új szimeringek, új gyertya; pipa és kábel, szokásos takarítások (karburátor, légszűrő). Még gyári CDI-t is vadásztam hozzá, csak hogy a motorikus alkatrészeket említsem, a többit inkább hagyjuk :D. Mindezek után sem volt hajlandó könnyen indulni, még egy éjszaka állás után sem, ráadásul nyáron. Ezután benzin csöveket, és a vákumcsövet is cseréltem (plusz kapott még benzinszűrőt is), de még ezek után is szart a fejemre. Rugdostam, köszörültem, de csak nagyon nehezen indult. Volt hogy 15 percen át ment a kardiózás. Ha indult, akkor onnantól már ment mint a golyó, de ezt egyik reggel meguntam:
    Levettem a szívatót, a helyét befogtam a kezemmel, és így rárúgva egyből beröffent. Hiába működik jól az automata szivató, ha a dugattyúja nem a megfelelő tartomány között mozog. Tolómérővel méregettem mind a karburátor járatát, mind a dugattyú mozgását. A szivatót hozzáállítottam (mintha szét akarnád csavarni), és azóta nincs olyan, hogy ne első rúgásra induljon.

    pofijanika, Friss benzin, hidegindító. Indulnia kéne. Gondolom 4T, nem szabadna sokat állni hagyni.

Új hozzászólás Aktív témák